bierquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
volgens mij ben jij al dronken bij 2 biertjes dus hou je mond
![]()
Nee hoor, maximumquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
volgens mij is dat de minimumleeftijd van de meiden![]()
ik hou bvan jonge meiden want die zijn zo lekker strakquote:
Babyneukerquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hou bvan jonge meiden want die zijn zo lekker strakzinguh
![]()
Welke rasmongool zou zoiets willen organiserenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:36 schreef RealZeus het volgende:
Goed,ik begrijp dat de ONZ-meet dit jaar ineens 4 dagen gaat duren.Zeg maar Pinkkamp.(en Pink staat voor Pinksteren ,niet voor roze in dit geval, ik wil er geen nichtenkamp van maken.)
Het schijnt dat er al eens een kamp geweest is,tijdens de 5 jaars-meet.
Ik vind het op zich wel een leuk idee, maar ik vrees dat het een gigantische teringbende wordt.![]()
Kortom, het moet doorgaan.
![]()
en jij dnekt dat er niet zulke mensen op fok rondzwervenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke rasmongool zou zoiets willen organiseren![]()
Dat is gewoon echt tijd teveel hebben...![]()
Dat zijn dan geen ONZ usersquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
en jij dnekt dat er niet zulke mensen op fok rondzwerven
ligt eraan hoe je het bekijkt mijn waarde fritsquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen ONZ users![]()
Zou jij zoiets willen organiseren.... ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het bekijkt mijn waarde frits
maak het topic maar degene die het zou willen organiseren verschijnt dan vanzelf welquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou jij zoiets willen organiseren.... ?Ik zou best het topic willen maken maar dat is dan ook het enige....
Gaat zoveel tijd in zitten en de kans dat het slaagt is ook erug klein
![]()
![]()
Heb der heul weinig vertrouwen inquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
maak het topic maar degene die het zou willen organiseren verschijnt dan vanzelf wel
Dit is een postmortum topicquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Dit is het topic toch al.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is een postmortum topic
Fok en organiseren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke rasmongool zou zoiets willen organiseren![]()
Dat is gewoon echt tijd teveel hebben...![]()
De meet was anders goedquote:
Op zich zou ik het best willen organiseren (ik ben hier ook altijd de lul), ware het niet dat ik dan automatisch ook verantwoordelijk word voor het zootje ongeregeld( want het staat op mijn naam dan) en dat lijkt me dan weer niet zo geweldig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou jij zoiets willen organiseren.... ?Ik zou best het topic willen maken maar dat is dan ook het enige....
Gaat zoveel tijd in zitten en de kans dat het slaagt is ook erug klein
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |