ik heb er nooit van gehoord iigquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:20 schreef teamlead het volgende:
maar er is dus niet zoiets als een "missiebureau" waar een nietsvermoedende heiden naar binnen kan wandelen voor een beginnerscursus ofzo
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt bij Diyanet, Milli Gorus en Nurcular terecht, allen gelegimiteerd om je vragen te beantwoorden.
Dat niet, maar MG heeft er 33.000 aan aanhangers volgens Wiki, is toch heel wat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
de grootste islamische gemeenschap in nederland zijn de turken en die hebben natuurlijk de grootste netwerk aan moskeeen en bezoekers, is toch niet zo verrassend?
ja ik weet de chronologie van alle dingen om hem heen niet, maar er liep idd wel een rechtzaak tegen hem,wat uiteindelijk tot niets heeft geleid volgens mij, maar idam weet ik niets van, zou kunne gek land turkije, erdogan heeft bv in de cel gezeten omdat ie een gedicht heeft voorgelezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuaah, zijn idam was zelfs aangevraagd hé, ik las in een artikel van hem, de enige reden waarom hij voor de diyanet werkte was omdat het de enige manier van legaal prediken was in zijn tijd, ik weet niet of dat nog steeds zo is? En inderdaad, absoluut een interessant man.
weet je ze wel te vinden?quote:
Hij wil president worden hé, die laatste?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja ik weet de chronologie van alle dingen om hem heen niet, maar er liep idd wel een rechtzaak tegen hem,wat uiteindelijk tot niets heeft geleid volgens mij, maar idam weet ik niets van, zou kunne gek land turkije, erdogan heeft bv in de cel gezeten omdat ie een gedicht heeft voorgelezen![]()
ja zou theoretisch wel kunnen, ongeveer 10 % van de turkse gemeenschap zou dat inhouden, best veel ja, ze ze zijn ook goed georganiseerdquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat niet, maar MG heeft er 33.000 aan aanhangers volgens Wiki, is toch heel wat.
Maar hoe kom jij aan de cijfers dan Diyanet zo groot is dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja zou theoretisch wel kunnen, ongeveer 10 % van de turkse gemeenschap zou dat inhouden, best veel ja, ze ze zijn ook goed georganiseerd
Je vergeet wat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hier kan je meer lezen over wudu(wassing)
ik hoop het niet, want zou zou volgens mij het eiden van de akp betekenen, maar daar is officieel geen mededeling over gedaan, hoop zelf dat arinc voor de presidentschap gaatquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij wil president worden hé, die laatste?
Google weet dat vast welquote:
okquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, hou 's op met de slowchat, dit is Islam voor beginners.
Hangt er vanaf, betreft het een Islamitisch of traditioneel huwelijk?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef static het volgende:
And now for something completely different.
Ben door een collega uitgenodigd voor zijn bruiloft (op 9 maart geloof ik), hoe gaat dat allemaal in zijn werk?
verschild per cultuur/land toch? Marokkaanse bruiloften zijn tovquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef static het volgende:
Ben door een collega uitgenodigd voor zijn bruiloft (op 9 maart geloof ik), hoe gaat dat allemaal in zijn werk?
Verschillende stromingenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Google weet dat vast wel
Kheb tot nu toe 2 moskees gevonden hier in de buurt(er blijkt zelfs een Moskee bij mij in de straat te liggen, nooit geweten) maar tis me nog niet helemaal duidelijk bij welke stroming die nu horen. Maakt het nog wat uit of het een Moskee met een Marokaanse oorsprong of een Turkse oorsprong is
oke.. voor beginners dan:quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, hou 's op met de slowchat, dit is Islam voor beginners.
zuchtquote:
zoals ik eerder zei, grootste groep moslims in nederland waarvan de staat imams levert lekker makkelijk toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar hoe kom jij aan de cijfers dan Diyanet zo groot is dan?
Maak daar maar 23 profeten van, en dat zijn alleen degenen die met hun naam in de Koran genoemd zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. voor beginners dan:
Ik kom uit een Katholieke achtergrond, compleet met Mariaverering, Heiligenverering the works.
Nu snap ik nog (net) dat Maria en de overige Christelijke Heiligen niet vereerd worden binnen de Islam. Da's nog best logisch, maar hoe zit dat met Christus? Ik heb wel eens iets gehoord over 3 profeten, waarvan Christus de 2e was en Mohammed de 3e, maar da's nogal een klok/klepel verhaal bij mij vrees ik.
enlighten me...
zal wel zoiets zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef static het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |