Iets geestigs?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zou een verklaring kunnen zijn ja, maar in combinatie met die geluiden zou het ook zomaar iets anders kunnen zijn.
In de vaatwasser gezetquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:56 schreef Bastard het volgende:
Wat heb je uiteindelijk met het glas gedaan?
Je verteld het wel lekker smeuigquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Op den duur wel ja.
Ja, toen ik vannacht ook wakker werd dus door deze geluiden en net mn ogen open deed zag k ook van alles voorbij flitsen. Maar goed, dat is natuurlijk omdat ik net mn ogen open doe en moe ben.
Zulke dingen post ik hier dan ook niet
Ik zet deze wel in mijn bookmarks voor 2013.quote:Het glas ging naar de G, E, M, A stopte toen even en toen nog een A en een L.
Niemand van ons had ooit een gemaal in het echt gezien, maar afijn, als de geest het zegt.
“Wanneer gebeurt dat dan?”
Wederom, niets.
Weer een paar keer herhalen, maar dan met z’n allen en toen bewoog het glas weer nadat de hond begon te piepen.
5, 8, 2, 0, 1, 3
Nouquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:48 schreef InProduction het volgende:
[..]
Je verteld het wel lekker smeuig![]()
Ja geef dan even een gil als t zover is, dan bel ik F op, kijken of die nog opneemtquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik zet deze wel in mijn bookmarks voor 2013.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |