abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:48:17 #61
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_46563157
Dus je beweert dat jou o zo sterke onderbewustzijn de doffe klappen en het geklop genereert?

Je hebt je duidelijk niet verdiept in het paranormale als je het mij vraagt. Je praat erover met een kinderlijke naiviteit die gemaskeert moet worden door een 'mij kan niets gebeuren' instelling. Een zeer gevaarlijke combinatie en juist datgene waar experts voor waarschuwen.

Anyway, uiteindelijk snap ik nu niet meer wat je standpunt is. Na het glaasje draaien merk je bepaalde geluiden op die je daarvoor nooit eerder waren opgevallen. Tegelijkertijd schrijf je dit soort ervaringen af als mindfucks van labiele mensen.
Ben je nu dan slachtoffer van je eigen onderbwustzijn of is er 'iets' aangetrokken door jullie sessietje glaasjedraaien?

enlighten me
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_46563361
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:19 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, of 't was toch je mind en je hebt jezelf wijs gemaakt dat deze "geest" niets kwaads in de zin heeft waardoor jij toch van je vakantie kon genieten.
Dat was geen vakantie, ik heb anderhalf jaar daar in dat huis gewoond.
En Ierland is al een land vol met spookverhalen, legendes, mythes en urban legends.

Glaasjedraaien is mmer dan alleen maar je "mind" gebruiken door middel van een medium in de vorm van een oujibord.
Het is nog niet bewezen wat er uiteindelijk mogelijk mee is, en dat is ook nog niet bewezen met de menselijke psyche.

Maar als je het mij vraagt, dan denk ik dat het correleert.
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:05:19 #63
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46563869
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:48 schreef VaLkyRie het volgende:
Dus je beweert dat jou o zo sterke onderbewustzijn de doffe klappen en het geklop genereert?

Je hebt je duidelijk niet verdiept in het paranormale als je het mij vraagt. Je praat erover met een kinderlijke naiviteit die gemaskeert moet worden door een 'mij kan niets gebeuren' instelling. Een zeer gevaarlijke combinatie en juist datgene waar experts voor waarschuwen.

Anyway, uiteindelijk snap ik nu niet meer wat je standpunt is. Na het glaasje draaien merk je bepaalde geluiden op die je daarvoor nooit eerder waren opgevallen. Tegelijkertijd schrijf je dit soort ervaringen af als mindfucks van labiele mensen.
Ben je nu dan slachtoffer van je eigen onderbwustzijn of is er 'iets' aangetrokken door jullie sessietje glaasjedraaien?

enlighten me
Nee, ik vind dat aannemelijker dan dat er verveelde geesten langskomen om met mensen te fucken. En daar hoeft je onderbewustzijn niet o z sterk voor te zijn. Er zijn tests gedaan hierover. Het frappante is dat dat wel op de video te zien is, en de geesten van de andere helft niet.

Ook zeg ik niets van er kan mij niets gebeuren. Ik zeg dat ik niet zo labiel ben dat ik mijn verstand er niet bij houd.

Die geluiden waren me eerder nooit opgevallen omdat ze er niet waren. Ik heb ook al gezegd dat ik mindfucks als een optie zie, evenals geesten entiteiten whatever. Dus leg me nu geen woorden in de mond, dank.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:07:35 #64
150152 Queen_Bee
pi_46563961
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:52 schreef tontorico het volgende:

[..]

Dat was geen vakantie, ik heb anderhalf jaar daar in dat huis gewoond.
En Ierland is al een land vol met spookverhalen, legendes, mythes en urban legends.

Glaasjedraaien is mmer dan alleen maar je "mind" gebruiken door middel van een medium in de vorm van een oujibord.
Het is nog niet bewezen wat er uiteindelijk mogelijk mee is, en dat is ook nog niet bewezen met de menselijke psyche.

Maar als je het mij vraagt, dan denk ik dat het correleert.
Oh, maar ik zeg ook niet dat het dat per se moet zijn, ik zeg of. Ik wil er niet zomaar vanuitgaan dat het per se geest whatever moet zijn, net zo min als dat ik er gelijk van uit wil gaan dat het iets verklaarbaars moet zijn.
Wel weet ik dat er onderzoeken zijn gedaan over ouija en the mind. Ook zeg ik daarover dat dat niet in alle gevallen zo hoeft te zijn.
I'm super sonic man
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:29:05 #65
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_46564675
Dus eigenlijk ben je kwa wetenschap nog geen steek verder dan voor het glaasje draaien? Het enige dat je er rijker aan bent geworden zijn rare geluiden...

Nou, ik weet ook niet wat waarheid is, en wat niet, dus mijn mening is net zoveel waard als die van ieder ander. Ik ben wel ontzettend benieuwd of dit al dan niet geestelijke muisje een staartje gaat krijgen. Keep us posted...
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:02:35 #66
150152 Queen_Bee
pi_46567789
Ach, er waren mensen die zeiden "Oh ja, ga jij maar eens glaasje draaien en zus en zo en erg dit en WW3 dat"
Maar ik vind het nog wel meevallen Het doet alleen mn slaap geen goed.
I'm super sonic man
pi_46569048
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Ach, er waren mensen die zeiden "Oh ja, ga jij maar eens glaasje draaien en zus en zo en erg dit en WW3 dat"
Maar ik vind het nog wel meevallen Het doet alleen mn slaap geen goed.
Een slechte nachtrust kan wel degelijk van invloed zijn op je geestelijke gesteldheid op den duur
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:39:45 #68
150152 Queen_Bee
pi_46569130
Op den duur wel ja.

Ja, toen ik vannacht ook wakker werd dus door deze geluiden en net mn ogen open deed zag k ook van alles voorbij flitsen. Maar goed, dat is natuurlijk omdat ik net mn ogen open doe en moe ben.
Zulke dingen post ik hier dan ook niet
I'm super sonic man
pi_46569567
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Op den duur wel ja.

Ja, toen ik vannacht ook wakker werd dus door deze geluiden en net mn ogen open deed zag k ook van alles voorbij flitsen. Maar goed, dat is natuurlijk omdat ik net mn ogen open doe en moe ben.
Zulke dingen post ik hier dan ook niet
Zou een verklaring kunnen zijn ja, maar in combinatie met die geluiden zou het ook zomaar iets anders kunnen zijn.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:56:54 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_46569713
Wat heb je uiteindelijk met het glas gedaan?
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')