Ja, ik zal het binnenkort even in rechte lijnen typenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:18 schreef Futero het volgende:
Queen Bee, is er nog nieuws, ben benieuwd of en hoe het is afgelopen
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij bedoelde gewoon fotos van jezelf
Hey weet je wat, jij kan voor mij denken, waarom vertel jij de rest niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef Ticker het volgende:
Blijkbaar ben je wel huiverig om ze te maken, anders zeg je wel iets als.. ok is goed.
Je wacht tot dit topic vol is, dan horen we niks meer van je?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey weet je wat, jij kan voor mij denken, waarom vertel jij de rest niet?
Dat was het plan niet, maar oo leukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je wacht tot dit topic vol is, dan horen we niks meer van je?![]()
Kunnen we dan daar weer een ander tru topic over openen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was het plan niet, maar oo leuk
Nee serieus ben nieuwschierig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey weet je wat, jij kan voor mij denken, waarom vertel jij de rest niet?
Feli, gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 april 2007 07:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh jaDit topic is een beetje vergeten omdat... Er al dagen niet meer is
Heeft niet veel zin om de laatste dingen nog te gaan vertellen dan
Waar of door wie wordt er beweerd dat geesten zich alleen laten "zien" bij het glaasje draaien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:27 schreef TLC het volgende:
Ik vind het maar een raar gedoe hoor dat glaasje draaien ; als geesten zich bekend willen maken waarom moeten ze dan wachten totdat iemand een glas op een stukje karton zet met cijfers en letters daarop ?![]()
Dus ik zie het zo voor me ; een kamer vol met geesten, ene geest denkt "jee laat iemand eens een glas pakken man, ik wil wat zeggen.."![]()
Nee sorry, ik geloof er niet in, het zijn gedachtenspinsels van de personen die glaasje draaien doen en alles wat daarna onverklaarbaar lijkt relateer je dan daaraan.
daar moet je dan maar vrede mee hebben denk ik, is toch niet erg?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Er zijn nog genoeg dingen die ik niet kan verklaren
Dat heb je mij niet horen zeggen, ik geloof wel in geesten hoor, maar gewoon niet in de manier van het glaasje draaien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waar of door wie wordt er beweerd dat geesten zich alleen laten "zien" bij het glaasje draaien?
Is heus erg. Als er geen normale reden is, dan moet er iets anders zijn. Stel dat geesten of weet ik het daadwerkelijk bestaan, dan is er een reeele kans dat dat terug komt. Nou liever nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:36 schreef jogy het volgende:
[..]
daar moet je dan maar vrede mee hebben denk ik, is toch niet erg?
De eerst slimme persoon in het hele topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:58 schreef Candaasje het volgende:
Je verhaal, en dat geklop, komt me voor als het welbekende klopgeest verschijnsel.
Quija is niet alleen gevaarlijk omdat je mogelijk contact maakt met entiteiten (voor diegenen, waaronder ik, die daar wel waarde aan hechten) maar Quija, ook wel glaasjedraaien genoemd, is met name gevaarlijk omdat je jezelf geestelijk gek kunt maken. Gedachten en angsten zijn sterker dan menig persoon vermoed. Je zult de eerste niet zijn die een ticket "Inrichting" kan boeken na een spelletje Quija..en dat puur door eigen gekmakerij en het toelaten van je eigen angsten.
Gedachten en angsten kunnen zo sterk zijn, dat je er zelf steeds meer controle over verliest. Het is niet voor niets dat placebo's zo goed kunnen werken...Uitkijken dus met geintjes die jezelf zo erg kunnen schaden. Quija valt daar ook onder.
Ik vraag me dan ook af welke stomkoppen je hebben aangeraden om zomaar even met wat vrienden Quija te gaan 'spelen", want naast dat het wel een heel beroerde manier is om eventuele eniteiten te ontmoeten (Quija staat bekend om het vestoren van de rust van een entiteit), en zeker zonder ervaren medium - kun je jezelf mentaal enorme schade toebrengen.
Overigens, probeer eens na te gaan wat je er mee hebt bereikt? Je weet niet eens zeker of het überhaupt iets bovennatuurlijks was, en nu zit je met dat geklop opgescheept.
Dit is niet als een preek bedoelt, maar zoek alsjeblieft een andere manier om met entiteiten contact te zoeken dan Quija. Zoek bijvoorbeeld eens een ervaren medium op
Dan heb jij het topic niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:40 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
De eerst slimme persoon in het hele topic
is ze doof geworden?quote:Op maandag 9 april 2007 15:36 schreef most_wanted het volgende:
M`n zus had ook eens zoiets gedaan, normaal heeft ze nooit last van stemmen en/of is ze schizofreen. Maar ze kreeg een of andere gare stem in d'r hoofd van iemand. Dus toen is ze naar zo iemand geweest die er meer van wist en die vertelde dat ze af en toe wierook moest gebruiken. En sindsdien heeft m`n zus niets meer gehoord.
je mag wel eens een beetje opruimen.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Right, er was iemand die fotos van mn kamer wilde oid? Geen zin om die post weer op te zoeken. Ik heb toevallig net een filmpje van m'n kamer gemaakt en moest er ineens aan denken. Dus voor die persoon:
http://www.youtube.com/watch?v=dH2dApRMb9g
Enjoy.
Ik heb heul geen zooiquote:Op woensdag 18 april 2007 01:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je mag wel eens een beetje opruimen.![]()
maar ik zag allemaal rommeltjes op het bed liggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb heul geen zooiMn dekbedden liggen netjes opgevouwen op de grond.
M'n tasje, flesje water en walnotenquote:Op woensdag 18 april 2007 02:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
maar ik zag allemaal rommeltjes op het bed liggen.![]()
heb je nog steeds last van spoken?![]()
nou ja, dat is toch rommel? ik hou sowieso niet van dingen in bed. altijd een beetje bang dat je daar kruimels van krijgt.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
M'n tasje, flesje water en walnotenStel je niet zo aan
Laatste tijd alleen een paar dingetjes die 't noemen niet waard zijn.
Godver, ik eet niet in bed, moest het even kwijt.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou ja, dat is toch rommel? ik hou sowieso niet van dingen in bed. altijd een beetje bang dat je daar kruimels van krijgt.![]()
ik dacht altijd erg makkelijk over dat soort dingen, totdat ik zelf een paar dingen zag.![]()
wilde ook altijd glaasje draaien, maar beter van niet.![]()
![]()
![]()
wat voor dingen zie je nu dan nog?
wattan?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Godver, ik eet niet in bed, moest het even kwijt.
Ik zie niet veel, ik hoor voornamelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |