is ze doof geworden?quote:Op maandag 9 april 2007 15:36 schreef most_wanted het volgende:
M`n zus had ook eens zoiets gedaan, normaal heeft ze nooit last van stemmen en/of is ze schizofreen. Maar ze kreeg een of andere gare stem in d'r hoofd van iemand. Dus toen is ze naar zo iemand geweest die er meer van wist en die vertelde dat ze af en toe wierook moest gebruiken. En sindsdien heeft m`n zus niets meer gehoord.
je mag wel eens een beetje opruimen.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Right, er was iemand die fotos van mn kamer wilde oid? Geen zin om die post weer op te zoeken. Ik heb toevallig net een filmpje van m'n kamer gemaakt en moest er ineens aan denken. Dus voor die persoon:
http://www.youtube.com/watch?v=dH2dApRMb9g
Enjoy.
Ik heb heul geen zooiquote:Op woensdag 18 april 2007 01:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je mag wel eens een beetje opruimen.![]()
maar ik zag allemaal rommeltjes op het bed liggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb heul geen zooiMn dekbedden liggen netjes opgevouwen op de grond.
M'n tasje, flesje water en walnotenquote:Op woensdag 18 april 2007 02:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
maar ik zag allemaal rommeltjes op het bed liggen.![]()
heb je nog steeds last van spoken?![]()
nou ja, dat is toch rommel? ik hou sowieso niet van dingen in bed. altijd een beetje bang dat je daar kruimels van krijgt.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
M'n tasje, flesje water en walnotenStel je niet zo aan
Laatste tijd alleen een paar dingetjes die 't noemen niet waard zijn.
Godver, ik eet niet in bed, moest het even kwijt.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou ja, dat is toch rommel? ik hou sowieso niet van dingen in bed. altijd een beetje bang dat je daar kruimels van krijgt.![]()
ik dacht altijd erg makkelijk over dat soort dingen, totdat ik zelf een paar dingen zag.![]()
wilde ook altijd glaasje draaien, maar beter van niet.![]()
![]()
![]()
wat voor dingen zie je nu dan nog?
wattan?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Godver, ik eet niet in bed, moest het even kwijt.
Ik zie niet veel, ik hoor voornamelijk.
Verkapt kom bij mij neucken postquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef Phuturistixxx het volgende:
Tip: slaap eens in een ander huis en kijk hoe dat bevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |