Nou, dat spook heeft me goed te pakken ja, wallen. Wee mij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef Siriusje het volgende:
Is je eigen schuld min of meer, je zat er eerst belachelijk over te doen en lol erover te maken ..nu zie je zelf wat er gebeurd.
Neuhquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:58 schreef jpg97 het volgende:
Laat me raden... je konijn heet " Stampertje? "
Is mij namelijk ook gebeurd. Was niet zo slim om te vragen van "Hey geest ben je homo" enzo :<quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, dat spook heeft me goed te pakken ja, wallen. Wee mij.
Je wordt geteisterd door een spook omdat je m uitschold voor homo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:19 schreef Siriusje het volgende:
[..]
Is mij namelijk ook gebeurd. Was niet zo slim om te vragen van "Hey geest ben je homo" enzo :<
gemaal is ook een gebouw dat water verpompt. kan best dodelijk zijn als je daar in de buurt gaat zwemmen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:32 schreef GizartFRL het volgende:
Gemaal is toch een oud woord voor man ( als in trouwen zijnde).
zie mijn plaatje hierbovenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
gemaal is ook een gebouw dat water verpompt. kan best dodelijk zijn als je daar in de buurt gaat zwemmen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |