quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef tontorico het volgende:Je kan alleen over iets skeptisch zijn, als nog niet aangetoond is of iets kan zijn of niet.
Hierdoor kun je alle "rare" dingen die gebeuren het glaasje draaien de schuld geven
Als je nu niet had glaasje gedraaid en je had die geluiden gehoord ( of misschien had je ze dan niet gehoord ) , zou het dan nog steeds vreemd zijn geweest, of zou je dan in staat zijn geweest om misschien het voor de hand liggende antwoord te zien, ipv te gaan nadenken over wat het allemaal met dat glaasjedraaien te maken zou kunnen hebben?
Kijk, ik geloof niet echt in geesten, met of zonder glaasje draaien. Maar ik heb wel zoiets als "What if.." Misschien zit ik er wel naast. Want s nachts 2 uur lang geklop op een deur is niet echt normaal huh.
Omdat het voorgevallen is met glaasje draaien kan ik nu wel zeggen dat ik het dan nog vreemd had gevonden, maar dat geloof je dan toch niet.
Wat zou jij denken als midden in de nacht het ineens begint te kloppen wat maar doorgaat?
Wat ik hierboven niet verteld heb is dat ik bij de badkamerdeur bleef staan kijken waar het vandaan kwam, en toen ik erachter kwam dat dit die kamer was en ik hoorde dat het op de deur was heb ik nog naar de deur gekeken, die bewoog niet. Het kloppen op de deur was ondertussen nog niet gestopt.