Ja, ik zal het binnenkort even in rechte lijnen typenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:18 schreef Futero het volgende:
Queen Bee, is er nog nieuws, ben benieuwd of en hoe het is afgelopen
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij bedoelde gewoon fotos van jezelf
Hey weet je wat, jij kan voor mij denken, waarom vertel jij de rest niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef Ticker het volgende:
Blijkbaar ben je wel huiverig om ze te maken, anders zeg je wel iets als.. ok is goed.
Je wacht tot dit topic vol is, dan horen we niks meer van je?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey weet je wat, jij kan voor mij denken, waarom vertel jij de rest niet?
Dat was het plan niet, maar oo leukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je wacht tot dit topic vol is, dan horen we niks meer van je?![]()
Kunnen we dan daar weer een ander tru topic over openen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was het plan niet, maar oo leuk
Nee serieus ben nieuwschierig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey weet je wat, jij kan voor mij denken, waarom vertel jij de rest niet?
Feli, gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 april 2007 07:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh jaDit topic is een beetje vergeten omdat... Er al dagen niet meer is
Heeft niet veel zin om de laatste dingen nog te gaan vertellen dan
Waar of door wie wordt er beweerd dat geesten zich alleen laten "zien" bij het glaasje draaien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:27 schreef TLC het volgende:
Ik vind het maar een raar gedoe hoor dat glaasje draaien ; als geesten zich bekend willen maken waarom moeten ze dan wachten totdat iemand een glas op een stukje karton zet met cijfers en letters daarop ?![]()
Dus ik zie het zo voor me ; een kamer vol met geesten, ene geest denkt "jee laat iemand eens een glas pakken man, ik wil wat zeggen.."![]()
Nee sorry, ik geloof er niet in, het zijn gedachtenspinsels van de personen die glaasje draaien doen en alles wat daarna onverklaarbaar lijkt relateer je dan daaraan.
daar moet je dan maar vrede mee hebben denk ik, is toch niet erg?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Er zijn nog genoeg dingen die ik niet kan verklaren
Dat heb je mij niet horen zeggen, ik geloof wel in geesten hoor, maar gewoon niet in de manier van het glaasje draaien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waar of door wie wordt er beweerd dat geesten zich alleen laten "zien" bij het glaasje draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |