Ik gun het die turken ook niet hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben Ajacied, maar begrijp het leedvermaak niet. Ben uit een andere tijd waarschijnlijk.
voor het goeie doel héquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:10 schreef Slayage het volgende:
echt geen gezicht die snor van arveladze
Opzich snap ik je, maar AZ heeft het zo hoog in de bol de laatste tijd. Ze zullen we ff de nummer 1 club van Nederland worden etc etc..quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben Ajacied, maar begrijp het leedvermaak niet. Ben uit een andere tijd waarschijnlijk.
ojaaa, wat was dat ook alweer?quote:
Zondag jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich snap ik je, maar AZ heeft het zo hoog in de bol de laatste tijd. Ze zullen we ff de nummer 1 club van Nederland worden etc etc..
Dat hoort dan opzich afgestraft te worden.
Maar goed, toch ben ik wel voor AZ nu..
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich snap ik je, maar AZ heeft het zo hoog in de bol de laatste tijd. Ze zullen we ff de nummer 1 club van Nederland worden etc etc..
Dat hoort dan opzich afgestraft te worden.
Maar goed, toch ben ik wel voor AZ nu..
volgens mij voor Stichting voor kinderen met kanker, Jaliens doet ook meequote:
vergeet KJH niet he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgend jaar wanneer Dirk Cannavaro, Kaká en Shevchenko naar Alkmaar heeft gehaald wint AZ de UEFA Cup wel.
Maar wij hebben Ronaldinho, en Eto'o dus wij winnen de Uefa Cup Champions Leaguequote:
Da's natuurlijk vanzelfsprekend hé, een tussenoplossing totdat AZ aanhaakt bij Chelsea, Inter etc.quote:
Zo 2006 om met die spelers de CL te kunnen winnen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar wij hebben Ronaldinho, en Eto'o dus wij winnen de Uefa Cup Champions League
AZ is te groot voor Nederland, laat die Euro League maar komen voor zequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Da's natuurlijk vanzelfsprekend hé, een tussenoplossing totdat AZ aanhaakt bij Chelsea, Inter etc.
Goeie kop voor de VI komende weekquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
AZ is te groot voor Nederland, laat die Euro League maar komen voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |