Daar gaat m'n feestje.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:46 schreef venomsnake het volgende:
Nou ehh, wil het feestje niet bederven enzo, maar ik denk dat AZ het net niet gaat redden. 1-2![]()
Ik wou het niet bedervenquote:
Had wel wat beter genomen kunnen wordenquote:
Zal die Dirk Teringa wel weer geld voor krijgenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Haal dat vraagteken maar weg , het is er eentje van de Uefa![]()
Goeie spelers, Appiah, Alex, Kezman, Tunchayquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is de opstelling als het klopt ten minste
[afbeelding]
Ze staan dan wel eerste in de competitie. Maar dé grootste ploeg op papier van Turkije blijft toch altijd Galatasaray.quote:
Zegt de Ajaxiedquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:54 schreef denthemen het volgende:
Wat hebben ze toch een kut fans bij AZ
In Spanje staat Barcelona nu op 1, op papier is het ook de grootste club met Madrid, maakt dit Sevilla of Valencia ook maar "ploegjes"?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ze staan dan wel eerste in de competitie. Maar dé grootste ploeg op papier van Turkije blijft toch altijd Galatasaray.
Komt omdat ik uit de buurt van Alkmaar kom en dat ik weet dat meer dan de helft die daar zit voorheen Ajax fan wasquote:
Vergeleken met de status, naam, faam, history van Barcelona en Real Madrid.. In zekere zin wel jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
In Spanje staat Barcelona nu op 1, op papier is het ook de grootste club met Madrid, maakt dit Sevilla of Valencia ook maar "ploegjes"?
"Ratel ratel"quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:58 schreef denthemen het volgende:
"Kezman Kezman, je moeder is een hoer" Boefjes van de Ben Side
Maar qua naam en historie hoort psv ook onder ajax te staan, maar jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vergeleken met de status, naam, faam, history van Barcelona en Real Madrid.. In zekere zin wel ja.
Sportief gezien ben ik het wel met je eens.
Hij krijg hem ook kut meequote:
maar ja.. das voetbal hequote:Op donderdag 22 februari 2007 18:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar qua naam en historie hoort psv ook onder ajax te staan, maar ja
telkens als je dat hoort en Ajax niet betrokken is bij de wedstrijd weet je dat het diep zitquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
En wie niet springt die is een jood![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |