alex is er ook zo een in turkije topscorer en in europ staat ie te slapen op het veldquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:38 schreef xFriendx het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat Kezman nooit zo gelukkig was wat betreft scoren in internationale wedstrijden.
vind je het gek, het begint pas om 1845quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie Fenerbahce niet winnen in Alkmaar.
iddquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wordt erg lastig voor Fenerbahce, maar je weet het nooit met de verdediging + keeper van AZ
Al is de verdediging + keeper van Fener niet veel beter..
Ik noem PSV-Manchester Unitedquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:38 schreef xFriendx het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat Kezman nooit zo gelukkig was wat betreft scoren in internationale wedstrijden.
Dat was toch iets van een bloedvlek? Tenminste moet het voorstellen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry hoor, maar Boy Waterman oogt 10x beter dan Bulters, en met wat groei is hij zeker beter dan Sinouh. Het is nog geen Waterreus, maar het kan er wel eentje worden.
Maareh, @ Fener supporters:
[afbeelding]
nooit van gehoordquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, iets met ontmaagding van de andere partij ofzo, maar ik ben vergeten of het nou Galatasaray was die het tegen Fenerb00bs deed of andersom
Is daar ergens een overzicht van?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees net dat AZ nog 3 ongeslagen thuisduels nodig heeft om het record van Ipswich te evenaren.
Besiktas (carsi) tegen Fenerquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, iets met ontmaagding van de andere partij ofzo, maar ik ben vergeten of het nou Galatasaray was die het tegen Fenerb00bs deed of andersom
Aha, het zal dus in de kwartfinale gebeurenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees net dat AZ nog 3 ongeslagen thuisduels nodig heeft om het record van Ipswich te evenaren.
Ja, die jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Besiktas (carsi) tegen Fener
Dit lijstje van 4 jaar oud, is het enige wat ik zo snel komn vinden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:46 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Is daar ergens een overzicht van?
Mooie TVP!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:03 schreef DarkShine het volgende:
Tsja az speelt tegen turken, voor wie zou je zijn
Ploegjequote:Op donderdag 22 februari 2007 18:04 schreef BB-King het volgende:
Beter rollen ze dit Turkse ploegje op... schande als ze dit nog uit handen geven.
Denk het niet, ben nu maar even A-Team kijken in afwachting van de wedstrijd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:34 schreef Slayage het volgende:
is er geen voorprogramma ofzo...
zat naar het jeugdjournaal te kijkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk het niet, ben nu maar even A-Team kijken in afwachting van de wedstrijd.
dit is de opstelling als het klopt ten minstequote:
Ja dus:quote:
Opstelling Fenerbahce: Volkan Demirel, Stephen Apiah, Ümit Özat, Mateja Kezman, Tuncay Sanli, Tümer Metin, Önder Turaci, Alex de Souza, Deniz Baris, Diego Lugano, Edu Dracena.quote:
OEN!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry voor de verkeerde tijd in de OP, NOS had geen rekening gehouden met de presentatie van de ministers.
kloptquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is de opstelling als het klopt ten minste
[afbeelding]
Precies.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:45 schreef Thieske het volgende:
We doen het zonder geouwehoer vandaag. Das mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |