Gert vind ik stom.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:00 schreef jellyrose het volgende:
Wat vind je van iets als Gert of Leo BM?
Ik ken twee zusjes, Teddie en Mellequote:Op zondag 11 maart 2007 17:25 schreef pepper_961 het volgende:
Als mijn dochtertje een jongetje was geweest had ze "Melle" geheten, ben nog steeds helemaalop die naam!
We hebben ook nog aan "Nalle" gedacht, Nalle betekend "beer" in het zweeds. (winnie de pooh wordt daar ook zo genoemd geloof ik) Het leek ons aan de ene kant wel grappig maar aan de andere kant ook wel weer erg gezocht om als meisjes naam "Teddie" te doen en dan als jongetje "nalle", dus zijn we er toch maar van terug gekomen en werd het Melle mits een jongetje.![]()
Ik vind Gert op zich een mooie naam, maar ik moet toch steeds aanquote:Op maandag 12 maart 2007 13:02 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Gert vind ik stom.
Leo wel mooi, ook voor een meisje. Leo(nore).
Ook al.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:07 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik vind Gert op zich een mooie naam, maar ik moet toch steeds aan [afbeelding] denken![]()
Shit meen je niet!!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:06 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik ken twee zusjes, Teddie en Melle![]()
Beide mooooie namen trouwens!
ik dacht dat dat bij yuliya nou juist niet random was, maar dat dat een russische variant was?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:09 schreef anneja het volgende:
[..]
En Yuliya.
Ik ben niet zo voor het random vervangen van i's en j's en ij's voor y's. Net zoiets als overal h's tussenzetten trouwens (Benjahmin)
Inderdaad het is Russisch. Ik heb ook een Russische collega die zo heet en op onze Russische vestiging zitten er ook een paarquote:Op maandag 12 maart 2007 15:05 schreef bixister het volgende:
[..]
ik dacht dat dat bij yuliya nou juist niet random was, maar dat dat een russische variant was?
Mijn moeder wilde mij eigenlijk zo noemen mijn vader heeft het geveto'd, vond het verschrikkelijk... Het is het oud-griekse woord voor "geschenk". Wel mooie betekenis, maar ik ben blij dat dat 't niet geworden isquote:Op maandag 12 maart 2007 12:22 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik vind Doron dan wel weer mooi, komt uit het Hebreeuws geloof ik.
Dorien kon ook dan, he.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde mij eigenlijk zo noemen mijn vader heeft het geveto'd, vond het verschrikkelijk... Het is het oud-griekse woord voor "geschenk". Wel mooie betekenis, maar ik ben blij dat dat 't niet geworden is
Neeeee!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Van het weekend geboren : Bonnie en Clyde !
fe·linequote:Op donderdag 15 maart 2007 13:28 schreef pinquit het volgende:
feline vind ik leuk!! maar eline vind ik niet kattig ofzo
Tja, Felix wordt toch ook gewoon gebruikt als naam. Dan kan Feline ook wel vind ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef FoN het volgende:
Pride en Prejudice had dan ook nog gekund... Nee, is bij mij geen hit.
Ik las laatst Feline, leuke variant op Eline, was het niet zo kattig...
Orecies wat ik bedoelde. Ik ben van oorsprong Engelse, dus dan is het gewoon een beetje raarquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:58 schreef innepin het volgende:
[..]
fe·line
–adjective 1. belonging or pertaining to the cat family, Felidae.
2. catlike; characteristic of animals of the cat family: a feline tread.
3. sly, stealthy, or treacherous.
–noun 4. an animal of the cat family.kattig, dus.
Het Nederlandse vilein, dus? Ik weet van een Feline waarop dit helemaal van toepassing is...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:58 schreef innepin het volgende:
[..]
fe·line
–adjective 1. belonging or pertaining to the cat family, Felidae.
2. catlike; characteristic of animals of the cat family: a feline tread.
3. sly, stealthy, or treacherous.
–noun 4. an animal of the cat family.kattig, dus.
en wat vind je daarvan? Mooi of lelijk?quote:
Mooi natuurljk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
en wat vind je daarvan? Mooi of lelijk?
Thirza vind ik wel mooi, maar de rest.....nee, niet mijn smaak
Uitspraak Meison dan dus??quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef cattie het volgende:
Weer een paar leuke namen:
de zusjes Bijou en Twinkel
en een jongen Mayson (uitspraak: Meyson).
Bij Bijoy moest ik gelijk aan Hamtaro denken.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef cattie het volgende:
Oh men, dan moet ik meteen aan allerlei nummers van mijn vriendje denken... Die's into ouwelullen muziek en ik krijg er een tik van mee. "She's my pride and joy... She's my sweet little baby, and I'm her little lover boy"quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:25 schreef pinquit het volgende:
in onze plaatselijke krant: zoon: angel
tweeling; pride en joy
Rarara, wat zal de tweede naam zijn van Bijou? ik moet iig meteen aan een zekere sierradenketen denkenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef cattie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |