Ai, dat is jammerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:02 schreef Maja het volgende:
Ik kom er net achter dat Ray Manzarek en Robby Krieger optreden in de fameuze Whisky A Go-Go in Los Angeles. Op 19 augustus, net een week nadat ik weg ben uit LA verdorie...
Verbazingwekkend dat dat kan na al die tijd...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:04 schreef Bookie65 het volgende:
Nieuw nummer ondekt, deel She smells so nice:
http://www1.rollingstone.com/hearitnow/player/thedoors.html
Top die nemen we mee.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vanavond op Canvas (20:45 - 21:45): The Doors: Mr. Mojo Rising - The story of LA Woman
Dankje voor de tipquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:28 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vanavond op Ned 3 om (21:25 - 22:25): Classic Albums: The Doors - The Doors
Enkele maanden nadat 'L.A. Woman' (1971) uitgebracht werd, overleed zanger Jim Morrison in zijn hotelkamer in Parijs op 27-jarige leeftijd. De plaat bevat hits als 'Riders on the Storm', 'Love Her Madly' en 'L.A. Woman'. De overlevende groepsleden Ray Manzarek (toetsen), Robbie Krieger (gitaar) en John Dansmore (drums) ve...rtellen over hoe de plaat destijds tot stand is gekomen en het leven van de groep in die tijd. Er zijn ook interviews met Jac Holzman (stichter van hun platenlabel Elektra Records), Bill Siddons (manager), Bruce Botnick (technicus en coproducer van de plaat) en andere kroongetuigen uit die tijd. Hun verhalen worden geïllustreerd met archiefbeelden van liveoptredens en studio-opnames en nieuwe muzikale demonstraties van de resterende Doors-leden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:07 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vanavond op Canvas van 22:30 tot 23:30: Mr. Mojo Risin': the story of LA Woman
En het altijd schudden met zijn hoofdquote:
Hier ook!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:26 schreef MacBright het volgende:
Vaak gezien, maar blijf er toch altijd even bij hangen als ik er toevallig langs zap.
die gaan we bestellenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:17 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
DOORS DOC COMING 46 YEARS LATE
Feast Of Friends, filmed in 1968, was the first and only film produced about The Doors by The Doors.
Goede coverband iddquote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef bazbo het volgende:
Deze gasten waren onlangs in het land:
Best leuk, vond ik.
Zoals elke dag!quote:Op donderdag 12 februari 2015 05:48 schreef Toekito het volgende:
Vandaag had Ray jarig geweest. 76 jaar oud had die geworden meen ik. Kortom een The Doors-dag!
mwah, ik hoor het vaak. Maar niet elke dag!quote:
Ik ook, auto, LP of via youtube!quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:12 schreef Queens het volgende:
Oh, leuk....een topic.
Ik luister het nog dagelijks!
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:12 schreef Queens het volgende:
Oh, leuk....een topic.
Ik luister het nog dagelijks!
John Densmore leeft ook nogquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:40 schreef Basp1 het volgende:
Aangezien er op robbie na geen bandleden meer over zijndan maar even de ultieme coverband hiervan pluggen, komende zaterdag gaan voor een optreden daarvan in 013 de tickets in de voorverkooop.
http://www.013.nl/programma/3992/the-doors-alive
O Jah. Maar die deed ook niet mee met de doors reünie van Robby en ray, sterker nog hij heeft het met een rechtzaak toen voor elkaar gekregen dat hun zichzelf tijdens de reunie niet the Doors mochten noemen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |