58 lessen van 2 of meer uur.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:19 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Huub en Erik echt onwijs grappig samen![]()
Kut trouwens dat ze haar rijbewijs heeft gehaaldHoe kan dat nou, in een keer. Bah. Wat is nu 't plan voor de stemmingsronde?
![]()
eigenlijk is het ook allemaal zo erg nog niet. ze kan nu 17 jaar niet rijden tot ze haar doelen heeft bereikt. als ze dan naar buiten gaat en in een auto stapt vliegt ze bij de eerste bocht over de kopquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:19 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Huub en Erik echt onwijs grappig samen![]()
Kut trouwens dat ze haar rijbewijs heeft gehaaldHoe kan dat nou, in een keer. Bah. Wat is nu 't plan voor de stemmingsronde?
![]()
Ze moeten hun allebei een officiele waarschuwing geven en aangezien Brian er al een heeft hup EXITquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:15 schreef Dogga het volgende:
dit is echt geen exit vooro eric hoor..eerder voor brian
ze moeten hem openlijk uitmaken voor een mietje
Zucht, jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga maar op straat liggen, dan komt je auto er zo aan, graaierige tokkie met je grootsmoel.
Wat een kutdag.![]()
Bedankt, zoiets dacht ik al.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:18 schreef Lolalala het volgende:
Eric zag Brian niet aan komen rennen en Brian greep hem voor de fun van achteren om zijn middel en duwde hem richting de uitgang (voor de grap maar doe dat met je eigen vrienden denk ik dan en niet met je vijand). Dus Eric die schrok omdat ie Brian niet zag aankomen. Ik zag de hand van Eric ook richting gezicht van Brian gaan maar volgensmij was het in een reflex, schrikreactie.
Eric maakte een gebaar alsof je vlieg weg mept.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:18 schreef Lolalala het volgende:
Eric zag Brian niet aan komen rennen en Brian greep hem voor de fun van achteren om zijn middel en duwde hem richting de uitgang (voor de grap maar doe dat met je eigen vrienden denk ik dan en niet met je vijand). Dus Eric die schrok omdat ie Brian niet zag aankomen. Ik zag de hand van Eric ook richting gezicht van Brian gaan maar volgensmij was het in een reflex, schrikreactie.
dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:18 schreef schizolientje het volgende:
Voorspelbaar?
Natas krijgt een auto met strik er om van 10
Er wordt niemand uit gestemd
Bart; ik weet het niet alhoewel hij voor de 2e keer zijn exit vraagt en dat volgens mij bindend is
iedereen vindt het makkelijk na 492 lessen. zeker als je weet dat wanneer je het niet haalt er gewoon wat geld uit de broekzak van de grote baas komt en hij een rijbewijs voor je koopt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:21 schreef Sporti het volgende:
pppppppfffff madame vond het makkelijk gaan, vreemd he die reactie, nu krijgen we natuurlijk nog 48 uur de details te horen ppffffffff zucht en Palma voert haar nog een beetje die praat echt TEveel
Wat wil je als er een strontvlieg aan je hangtquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Eric maakte een gebaar alsof je vlieg weg mept.![]()
dat deed hij ook....een strontvlieg om precies te zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Eric maakte een gebaar alsof je vlieg weg mept.![]()
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian exit![]()
pak je koffers en verlaat binnen 2 uur het huis
Morgen kan dan Nasty er uit gestemd worden![]()
Brian is een jankert hij pakte eric vast om hem het hek uit te zetten . eric weerden hem af en toen kreeg hij een klein tikje die toevalig tegen ze mond aan kwam .quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef schatje het volgende:
Eric sloeg Brian.
gaat hij weg?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:24 schreef Missy_1974 het volgende:
als de redactie hierom eric naar huis stuurt, dan zijn ze echt slappe hap, want het was geen fysiek geweld.
jammer dat bart weg gaat, maar ach vers bloed is ook wel weer leuk, hopelijk kiest degene dan wel de HES groep
bart heeft 24 uur aangevraagd, dus ik verwacht van welquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:27 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
bart heeft 24 uur aangevraagd, dus ik verwacht van wel
overigens verwacht aman nu dat ze de volgende in de rij is, ik hoop dat iemand anders het opeist, weet alleen niet of iemand anders nog geen rijbewijs heeft
Eric, en hij heeft vannacht al gezegd dat ie hem gaat aanvragen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:27 schreef Missy_1974 het volgende:
overigens verwacht aman nu dat ze de volgende in de rij is, ik hoop dat iemand anders het opeist, weet alleen niet of iemand anders nog geen rijbewijs heeft
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vindt het voor de kinderen van Natasia goed dat ze ff afstand van hun moeder hebben.
En dat zien de negative people niet in.
Hopelijk kan Bart nog meestemmen in dat geval.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:26 schreef pronkjewail het volgende:
Waarom is Nasty er zo zeker van dat Amanda de volgende is die mag gaan rijden? moet daar geen stemming over volgen?
een paar dagen terug zei bart nog dat die 24uur bluf is, op die manier hoopt hij dat ze toch nog unaniem iemand weg krijgen, als er niemand weg gaat zullen we wel zien of hij gaat of niet, het lijkt me sterk dat ie al weg gaat voor de stemming morgen avondquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:27 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Andersom niet. Maar ach, kinderen... het gaat toch goéd met ze!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:29 schreef Sporti het volgende:
ook haar kinderen zien nu hoe hun moeder is gegroeid![]()
Ik wel hoor! Hoe verder en langer dat gedrocht weg is bij haar kindjes des te meer kans in de samenleving krijgen ze.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vindt het voor de kinderen van Natasia goed dat ze ff afstand van hun moeder hebben.
En dat zien de negative people niet in.
dr staan er nog 'n stuk of 700 op het programmaquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef agter het volgende:
Nou, Nataas heeft haar doelen bereikt. Eruit dus!!!
zie hotnews op de DGK site, hij heeft een vriend gebeld en zei je ziet me morgen, dus ik ben 99% overtuigd dat bart eruit gaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:29 schreef Fikkert het volgende:
[..]
een paar dagen terug zei bart nog dat die 24uur bluf is, op die manier hoopt hij dat ze toch nog unaniem iemand weg krijgen, als er niemand weg gaat zullen we wel zien of hij gaat of niet, het lijkt me sterk dat ie al weg gaat voor de stemming morgen avond
bek houwe en voor je kijken!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:31 schreef BwennieBren het volgende:
Wat heeft "achter" eigenlijk gezegd tegen Brainless toen hij belde, weet iemand dat of was het niet in beeld?
nee hoor ze zei nog, nu mijn borsten, buik, tikcursus en secetaresse opleiding en dan over 7 maanden ga ik naar huisquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef agter het volgende:
Nou, Nataas heeft haar doelen bereikt. Eruit dus!!!
Eigenlijk heeft Natasia maar één doel en dat is zo lang mogelijk bij haar kindjes wegblijven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:31 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dr staan er nog 'n stuk of 700 op het programma
Het zou wel het beste zijn voor Bart, want anders komt hij er alleen nog maar beschadigder uit....quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:31 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
zie hotnews op de DGK site, hij heeft een vriend gebeld en zei je ziet me morgen, dus ik ben 99% overtuigd dat bart eruit gaat
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:31 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
bek houwe en voor je kijken!!!
secretaresseopleiding duurt jaar. Hoe wil zij dat in godsnaam allemaal in 7 maanden doen ??quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:32 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee hoor ze zei nog, nu mijn borsten, buik, tikcursus en secetaresse opleiding en dan over 7 maanden ga ik naar huis
nee vandaag niet. zijn ook niet mijn woorden. dat is wat de redaktie te melden had aan braajenquote:
zoals we bij dr rijbewijs gezien hebben kan zij alles veel sneller halen dan de normale menschquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[..]
secretaresseopleiding duurt jaar. Hoe wil zij dat in godsnaam allemaal in 7 maanden doen ??
Ohhhquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:35 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nee vandaag niet. zijn ook niet mijn woorden. dat is wat de redaktie te melden had aan braajen
Eigenlijk hetzelfde als toen Huub met gebalde vuist op NL af kwam stormen en hem bij zijn schouder pakte. Was op zich een logische reactie van NL op de actie van Huub. Helaas ziet DGK dat soort dingen toch anders.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Briaaaan kwam als een mongool op hem afrennen en greep hem als eerste, dus logisch dat je je afweert dan........hij moet gewoon niet janken, die minderwaardige sukkel....![]()
Ik begrijp nogsteeds niet waarom Nathanael niet de biljartkeu pakte van de biljarttafel tijdens dat incident, als je toch weet dat je je 10 duizend euro kwijt bent, dan kan je net zo goed een mooi showtje weggevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als toen Huub met gebalde vuist op NL af kwam stormen en hem bij zijn schouder pakte. Was op zich een logische reactie van NL op de actie van Huub. Helaas ziet DGK dat soort dingen toch anders.
ja, ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 21 februari 2007 13:36 schreef Gert het volgende:
Ik voorzie een nieuwe discussie-"techniek":
Seg wat je wil, ik heb mijn rijbewijs
Seg wat je wil, ik heb mijn rijbewijs
Maar ik heb mijn rijbewijs
Maar ik heb mijn rijbewijs
Wat heb jij bereikt?
Wat heb jij bereikt?
Wat heb jij bereikt?
Ik heb mijn rijbewijs
Ik heb mijn rijbewijs
Ik heb mijn rijbewijs
welkom terug je hebt veeeeeeel bij te lezenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:36 schreef Kinga het volgende:
Zo, na lang weekendje Londen ben ik ook weer van de partij.
Nou, dan gaat Natasia toch gewoon bij hun zitten?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een goede zaak dat Eric, Bart, Sylvia en Huub gewoon NIET bij Natasia gaan zitten.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef Brici het volgende:
blijven de streams bij jullie ook steeds stilstaan????
poe, jij bent dom zegquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als toen Huub met gebalde vuist op NL af kwam stormen en hem bij zijn schouder pakte. Was op zich een logische reactie van NL op de actie van Huub. Helaas ziet DGK dat soort dingen toch anders.
Audio stopt ook de hele tijdquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]alleen de beelden dan, audio loopt wel door
dat was toch totaal anders. dat was geen reflex van nl. hij bleef eerst even zitten en deed niks. toen stond hij op en daarna besloot hij om te trappen. eric tilde alleen z'n arm op (naar wat ik hier lees) waar braajen met z'n domme kop tegenaan liepquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna alle bewoners wel in het uitgaansleven een keer op hun plaats gezet gaan worden.... Sommige acteurs uit soapseries kregen er al van langs op straat omdat ze een slechterik speeldenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:40 schreef PapiSanchez het volgende:
Belachelijk dat hoerejong Brainless belt om zo'n stom iets met Eric.. Hoop echt dat hij buiten de kooi ff goed op ze plaats wordt gezet, mama's kindje dat het is!
Ze presteert het zowiezo altijd op de verkeerde plaats en tijd te zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef Dark het volgende:
Tjeesus, moet die Palm niet wat doen?
Ze gedraagt zich als een bewoner!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |