Dat dus.quote:
Hoezo???quote:
ach hij werdt door een homo in ze gezicht ge raakt omdat hij hem uit de hekken wou duwenquote:
Ja sneu hè?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Eric AAIDE Brain. Brain roept "je hebt me geslagen" de zielepoot
Was een aai uit zelfverdediging!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Eric AAIDE Brain. Brain roept "je hebt me geslagen" de zielepoot
inderdaad gefeliciteerd, het juiste moment om lekker naar huis te rotten, lekker de kindjes naar school rijdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:08 schreef _Boo_ het volgende:
Gefeliciteerd NatasiaJammer Huub en Erik, die kinderachtige acties kunnen voortaan achterwege blijven.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:08 schreef _Boo_ het volgende:
Gefeliciteerd NatasiaJammer Huub en Erik, die kinderachtige acties kunnen voortaan achterwege blijven.
58quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:11 schreef Sporti het volgende:
Stel je voor als ze gezakt was na 50 lesuren![]()
Nou hij heeft gebeld hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef Dogga het volgende:
Als brian gaat bellen ga ik hem mooorden persoonlijk
natuurlijk niet. die zit dr net. ze zeggen gewoon, braaajen we hebben je al zo vaak gematst. niet huilen nu en ff flink zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:11 schreef FSR het volgende:
Exit Eric ?
het zit gewoon niet goed zei hij. hij was weer bijna in dezelfde state of mind als na dat nena incidentquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef Clank het volgende:
Hij heeft ook erg last van zijn tand waar hij een klap tegenaan gehad heeft.
Bij hem ik al een paar maal gedacht gekker kan het echt niet, maar zonder enig probleem overtreft hijquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:11 schreef Lieve het volgende:
WAT??????????? DIE BRAINLESS IS ECHT MAF! Volkomen mesjogge! Dit is serieus niet normaal meer!
Bwian!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:12 schreef Sebi het volgende:
Wie is hier nou het mietje....Eric of Braaijen?
Nee ze mag in de pooierbak van Wilgo zichzelf naar d'r klanten rijden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:14 schreef CARLAK het volgende:
Nu wil Natasia haar auto krijgen.
heb je dr verlanglijstje net niet gehoord.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:14 schreef akveor het volgende:
Okay Natasia heeft haar doelen bereikt en kan morgenavond naar huis. Het zal toch niet zo zijn dat TIEN haar borstcorrecte en en en....gaat financieren en de kijkers nog langer gaat vervelen met Natasia?
ze vermeldde net haar afvallen, correcties , typecursus en directiesecretaressecursus nog evenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:14 schreef akveor het volgende:
Okay Natasia heeft haar doelen bereikt en kan morgenavond naar huis. Het zal toch niet zo zijn dat TIEN haar borstcorrecte en en en....gaat financieren en de kijkers nog langer gaat vervelen met Natasia?
Ja dat en een heleboel ceeeeentjeeessquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:15 schreef CARLAK het volgende:
Zou bidden dan toch helpen?
Welnee, het is gewoon een sneue Lothar Mattheus. Dit was zijn zoveelste Schwalbe.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:13 schreef Lieve het volgende:
Hij heeft hier over zitten broeden. Ik heb de foto's waarop hij zit te pijnzen en pijnzen. Uitlokking en alweer voorbedachte rade. Wat een spugzuivere crimineel is die lamme
Briaaaan kwam als een mongool op hem afrennen en greep hem als eerste, dus logisch dat je je afweert dan........hij moet gewoon niet janken, die minderwaardige sukkel....quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:14 schreef happyme28 het volgende:
Maar ook erg zwak dat Eric zich laat uitlokken. Hij riep als hardste dat je het met je mond af moet kunnen.
Ik zie het nog gebeuren ook!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:15 schreef Lieve het volgende:
Mijn lieve heer........... ze wil een touareg cadeau? van Pon? Wat een..... kom, ik ga nog even..... een stukje autorijden![]()
![]()
HAHAHA. Ik kan gewoon.... WEG
![]()
![]()
![]()
Psies, shit happens.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:14 schreef Carlaa het volgende:
Met diezelfde beweging heb ik wel iemand een keer zijn tand uit zijn mond geslagen... die vond het leuk om te boeren in mijn oor, ik maak een beweging naar achter, en mijn stalen horloge komt op zijn tand....
Ga maar op straat liggen, dan komt je auto er zo aan, graaierige tokkie met je grootsmoel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:14 schreef CARLAK het volgende:
Nu wil Natasia haar auto krijgen.
IK HEB HET GEZIEN!!! IKZAT ERBIJ TOEN HET GEBEURDE!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Briaaaan kwam als een mongool op hem afrennen en greep hem als eerste, dus logisch dat je je afweert dan........hij moet gewoon niet janken, die minderwaardige sukkel....![]()
verwondert me dat ie niet naar z'n gezicht greep en kronkelend op de vloer viel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon een sneue Lothar Mattheus. Dit was zijn zoveelste Schwalbe.
Hopelijk heeft iemand van de redactie zin om dat verachtelijk stuk vuil publiekelijk te kakken te zetten.
Nastasi is er van overtuigd dat PON de dealer van VW staat te springen om haar een auto cadeau te doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:16 schreef Dogga het volgende:
wilt natas nou een auto van dgk?
ja ! poging tot aanrandingquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Briaaaan kwam als een mongool op hem afrennen en greep hem als eerste, dus logisch dat je je afweert dan........hij moet gewoon niet janken, die minderwaardige sukkel....![]()
Brian exitquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:18 schreef Lolalala het volgende:
Eric zag Brian niet aan komen rennen en Brian greep hem voor de fun van achteren om zijn middel en duwde hem richting de uitgang (voor de grap maar doe dat met je eigen vrienden denk ik dan en niet met je vijand). Dus Eric die schrok omdat ie Brian niet zag aankomen. Ik zag de hand van Eric ook richting gezicht van Brian gaan maar volgensmij was het in een reflex, schrikreactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |