Je vertelt je belevenissen op Fok aan je moederquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef postmortum het volgende:
trouwems mijn moeder vind het een goede grap
nee doosquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je vertelt je belevenissen op Fok aan je moeder
SAD![]()
We willen fok ervoor behoeden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:37 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
En jij wil mij daarvoor behoeden?![]()
wat gaat het ons kosten ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef Crazy-M het volgende:
helemaal niks, heb niks met UPC van doen.
ben benieuwd hoeveel het jou gaat kosten
UPC gaat het niks kosten. Jullie wel
Danny steunt ons openlijkquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef sanni het volgende:
Leuk dat o.a. mijn verstuurde mails nu her en der gehoor vindenen dus
nu ook Hilversum hebben bereikt.![]()
quote:Jongens jullie vinden het niet erg dat ik deze actie inmiddels naar mijn
collega's van AT5 en TROS radar heb doorgespeeld he.. Metro en het AD/RD
aangezien ik vandaag in r'dam ben hebben van mij inmidels ook een
mailtje ontvangen inzake deze actie. Benieuwd of ze er wat mee doen. ANP
iig niet,hun fotograaf kwam in vanmorgen hier in Ahoy tegen en paste.
je vergeet trouwens nog wat belangrijks, de SP.. een politieke partij steunt onsquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
Danny steunt ons openlijk![]()
Fulgeltje vindt het goede pr![]()
Wat je goed noemt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
Danny steunt ons openlijk![]()
Fulgeltje vindt het goede pr![]()
en ik dat ik SP lid benquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef restafval het volgende:
[..]
je vergeet trouwens nog wat belangrijks, de SP.. een politieke partij steunt ons!
Ben blij dat ik SP heb gestemd
ten eerste de moeite al enzo.quote:
Fout, hartstikke gratis.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ten eerste de moeite al enzo.
dit is nooit helemaal gratis. Geloof ik tenminste niet.
geen zin om helemaal uit te zoeken maar ik weet dat TNT al standaard 6,25 vraagt voor pakketjes. ongeacht naar waar het moet. Antowwrd nummer of niet
Zukol ben je nou zo dom. Antwoordnummers zijn altijd gratis, wat je ook wilt verzenden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ten eerste de moeite al enzo.
dit is nooit helemaal gratis. Geloof ik tenminste niet.
geen zin om helemaal uit te zoeken maar ik weet dat TNT al standaard 6,25 vraagt voor pakketjes. ongeacht naar waar het moet. Antowwrd nummer of niet
Tot 30 kiloquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:09 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Zukol ben je nou zo dom. Antwoordnummers zijn altijd gratis, wat je ook wilt verzenden.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef Hagelkaas het volgende:
SP
Nu is mijn ma helemaal niet meer weg te slaan bij de SP
nOORDBAGGERSTRAATquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn godgeweldig dit
wil hun koppen zien als ze alles open maken
fok dat ik stuur het gewoon opquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
nopeiedopie is niet altijd gratis
maar ik ben al aan het nazoeken (dit moment eventjes niks beters te doen)
want weet dat het geld kost. Brieven zijn gratis naar antwoordnummer.
Postzegel niet nodigquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
nopeiedopie is niet altijd gratis
maar ik ben al aan het nazoeken (dit moment eventjes niks beters te doen)
want weet dat het geld kost. Brieven zijn gratis naar antwoordnummer.
camera + wifi er inquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn godgeweldig dit
wil hun koppen zien als ze alles open maken
Queen_Bee!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:17 schreef 2cv het volgende:
Pakjes zijn ook gratis, heb zelf al gratis pakjes verstuurd (had in de verste verte geen lor met UPC of iets dergelijks te maken). Opbokken dus met je dom gelul. Eerst de feiten nakijken, dan brullen![]()
Welke dames gaan er gebruikte tampons sturen ?![]()
Bewijs voor wat? Of willen ze het sturen van pakketjes naar antwoordnummers strafbaar stellen? Daar zijn antwoordnummers toch voor?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:56 schreef berney het volgende:
[..]
Ja goed idee, heeft upc meer bewijs straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |