quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:23 schreef SeaOfLove het volgende:
dat ben je ook maar moet nog een leuk van je vinden om er neer te zetten
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat ben je ook, maar moet nog een leuke franje vinden om er neer te zetten.
Dan heb je ze dus niet op tijd te eten gegevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:04 schreef Megumi het volgende:
Ik hoor me kat om bikken miauwen dus even de keuken in.
Wat een zwarte, werkt ie wel?quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:13 schreef Megumi het volgende:
Wat een leuke foto.
Dit is mijn zwartjoekeltje trouwen.
[afbeelding]
Ohhh wat een schatjequote:Op woensdag 21 februari 2007 05:13 schreef Megumi het volgende:
Wat een leuke foto.
Dit is mijn zwartjoekeltje trouwen.
[afbeelding]
Ik werk bij een vrij internationaal bedrijf waarbij mijn ervaring is dat iedereen ongeacht afkomst en kleur hard werkt. Zou ik je ook kunnen aanraden. Dan zou het zelfs mogelijk zijn dat je brein eindelijk is gestimuleerd wordt om wat meer te gebruiken dan 2%quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:14 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Wat een zwarte, werkt ie wel?![]()
De mijne heb ik overgenomen van me broer door familie omstandigheden. Maar dat bevalt me prima.quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh wat een schatje![]()
Die van mij zijn broer en zus en dat weten ze dus ook blijkbaar![]()
Helaas is nummer 3 altijd wegquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
De mijne heb ik overgenomen van me broer door familie omstandigheden. Maar dat bevalt me prima.Maar lief zoals ze daar bij elkaar liggen.
Hoe lang heb je die kat al? Vaak wordt het met de tijd altijd wat beter.quote:Op woensdag 21 februari 2007 05:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Helaas is nummer 3 altijd wegHij heet herrie en komt alleen bij je in de buurt als je eten hebt of je op de wc zit
![]()
kwam ik nu als een tralalala Q_B overquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:23 schreef SeaOfLove het volgende:
dat ben je ook maar moet nog een leuk van je vinden om er neer te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |