Ach, hij schaamt zich er niet voor. Ook verfrissend toch ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:16 schreef tipsch het volgende:
is Erik zo trots op z'n piemeltje of hoe zit dat? Alles heeft een beetje een nare bijsmaak zo
aan t douchenquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:18 schreef BwennieBren het volgende:
Waar is Syl eigenlijk?
Douchen...en dan naar bedquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:18 schreef BwennieBren het volgende:
Waar is Syl eigenlijk?
dan was de kans ook vrij groot geweest dat dat beestje nu dood wasquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hij vond hem levend, hij had beter met Natasia kunnen gooien![]()
Nou ik word er ook niet bepaald vrolijk vanquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:18 schreef pronkjewail het volgende:
Erik zou zo moeten gaan rondlopen als Brian in de buurt is. Denk niet dat hij het kan waarderen.
hij weet dat hij irritant is en zal het ook gebruiken; en volgens mij is hij echt zo engquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:18 schreef Mika25 het volgende:
Ben bang dat we het ergste van Eric nog niet gezien hebben, denk dat ie nog VEEL irritanter kan zijn als ie wilt
Op 24 cm mag je best trots zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:18 schreef neferhone het volgende:
is Erik zo trots op z'n piemeltje of hoe zit dat? Alles heeft een beetje een nare bijsmaak zo
hij kikt er duidelijk op
Die hadden ze gister al dood in de gameroom gevonden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hij vond hem levend, hij had beter met Natasia kunnen gooien![]()
okay thanx...quote:
Ja natuurlijk vindt ie hem leuk. Dat wil nog niet zeggen dat er wat achter zit. Ze passen prima bij elkaar als broeders in het kwaad !!quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:19 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat Erik Huub 'n beetje leuk vindt![]()
een echte exhibitionist, die loopt volgens mij het liefste de hele dag zo rondquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:18 schreef neferhone het volgende:
hij kikt er duidelijk op
Nee salamandertje had lekker buiten moeten blijven spelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:19 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dan was de kans ook vrij groot geweest dat dat beestje nu dood was
mwa, nee laat maar lieverquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, hij schaamt zich er niet voor. Ook verfrissend toch ?
Nee hoor, die is nog wakker !quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:23 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Volgens mij ligt ze nu gewoon echt te pitten!
O nee toch nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:23 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Volgens mij ligt ze nu gewoon echt te pitten!
verveldend dat we ze niet kunnen vertellen dat we geen zin hebben in n half uur wachtenquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:23 schreef pronkjewail het volgende:
ze wilden toch ff een half uurtje rustig aandoen en dan weer verder?
Geen stille tochtquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hadden ze gister al dood in de gameroom gevonden.
Yep!....Bedankt...en weltrusten!quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:22 schreef pronkjewail het volgende:
gooi doe url van de streams dana even bij je favorieten. dan kan je volgende keer gewoon weer verdr proberen
daar maak je niemand wakker mee dus hoeft nietquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:25 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Yep!....Bedankt...en weltrusten!![]()
![]()
LOLquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:25 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
daar maak je niemand wakker mee dus hoeft niet
Zaterdagquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:28 schreef Taurus het volgende:
Wanneer mag Huub weer gaan drinken?
Ik vind het wel heel erg verdacht dat het overlijden niet op de streams te zien was...klopt iets niet hoor, ik vertrouw het niet daar en het is bekend...seriemoordenaars beginnen vaak eerst met het doden van dieren....quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet bewezen dat de salamander is overleden door.zinloos geweld.
huub wil zo met wat bekkens door de slaapkamer gaan banjeren, dus...quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:29 schreef raggende_annie het volgende:
ik heb hier n probleem. er zijn twee dingen die ik nu kan doen, maar ik weet zeker dat ik het verkeerde kies. ik kan ofwel ervoor kiezen om m'n nest in te gaan, met gevolg dat er zeker nog wat gebeurd daar, of ik kan blijven kijken, met als gevolg dat ik over 3 uur nog hier zit te kijken naar een homo in adamskostuum en een slapende sasquatch.
het heeft wat weg van sophie's choice maar dan moeilijker
in je nest gaan liggen met je computertje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:29 schreef raggende_annie het volgende:
ik heb hier n probleem. er zijn twee dingen die ik nu kan doen, maar ik weet zeker dat ik het verkeerde kies. ik kan ofwel ervoor kiezen om m'n nest in te gaan, met gevolg dat er zeker nog wat gebeurd daar, of ik kan blijven kijken, met als gevolg dat ik over 3 uur nog hier zit te kijken naar een homo in adamskostuum en een slapende sasquatch.
ALs je die keuzevergelijking maakt krijg je van mij zeker geen antwoordquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:29 schreef raggende_annie het volgende:
Ga maar naar bed: dan hebben wij wat leuksquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:29 schreef raggende_annie het volgende:
ik weet zeker dat ik niet vroeg op ga staan morgen. let wel, ik ben raggende annie, niet gekke henkiequote:Op woensdag 21 februari 2007 02:30 schreef pronkjewail het volgende:
annie: ik zpu gaan slapen,dan kan je morgen enigszins op tijd opstaan en zien hoe nasty reageert!
dat is zo'n gedoe met die kabels enzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:30 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
in je nest gaan liggen met je computertje?![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:32 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik niet vroeg op ga staan morgen. let wel, ik ben raggende annie, niet gekke henkie
[..]
dat is zo'n gedoe met die kabels enzo
Wireless een ideetje ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:32 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik niet vroeg op ga staan morgen. let wel, ik ben raggende annie, niet gekke henkie
[..]
hehe..draadloos internetquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:32 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
[..]
ja maar dat ga ik nu niet meer geregeld krijgen ben ik bang. daarbij komt nog dat mijn balans niet van dien aard is dat ik de daarvoor benodigde goederen in huis kan halenquote:
Ik vind het storend zo'n ding zo dichtbij als ie niet van je vriendje isquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:34 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Die Huub probeert zo duidelijk neit naar die lul van Eric te kijken dat het bijna zielig is
draadloos internet lost nog niet het probleem van de desktop, waar allemaal kabels uitkomen die hem verbindt met oa muis, toetsenbord, monitor en ander gespuis, opquote:
Inderdaad, anders slaap ik straks ook te vastquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:34 schreef pronkjewail het volgende:
het wordt nu wel even tijd voor actie, anders slaapt ze straks te vast
Het kost niet meer dan een tientje, als je al wireless op je computer hebt...quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:35 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ja maar dat ga ik nu niet meer geregeld krijgen ben ik bang. daarbij komt nog dat mijn balans niet van dien aard is dat ik de daarvoor benodigde goederen in huis kan halen
Gniffel (Zie je icoon nu pas)quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:36 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
draadloos internet lost nog niet het probleem van de desktop, waar allemaal kabels uitkomen die hem verbindt met oa muis, toetsenbord, monitor en ander gespuis, op
zoals ik eerder al zei, ik ga niet met m'n hele pc door de kamer lopen sjouwen. die internetkabel die kan ik nog wel n stukje uit de muur trekken, das t probleem nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het kost niet meer dan een tientje, als je al wireless op je computer hebt...
Tijd om over persoonlijke problemen, slaapritmes, de huisdieren etc. te posten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:37 schreef Poepoog het volgende:
Het kakt nu echt in.
Ik ben vandaag niet naar de sportschool geweest en voel me nu rot daarover...wat nuquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd om over persoonlijke problemen, slaapritmes, de huisdieren etc. te posten.![]()
Ja als ze in haar eerste slaapje zit gaan ze weer knallen. Hoop ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:39 schreef neferhone het volgende:
ze willen uitslapen; denk het niet
ok ff voor de duidelijkheid, ik ga geen kabels kopen, een wireless kaart kopen voor in mn modem bij de 24uurs, niet helemaal zuivere, dealer om de hoek, ik ga al zeker niet met mn pc door de kamer sjouwen met als gevolg dat ik dalijk bedolven onder monitor, muis, toetsenbord, tv, grasmaaier en weet ik wat voor troep allemaal in slaap val, laat staan dat ik om kwart voor 3 's nachts mijn hele kamer overhoop ga gooien om mijn bureau naast m'n bed te krijgen. dus....quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:37 schreef pronkjewail het volgende:
Voordat ik een laptop had. gooide ik gewoon het bureau naast mijn bed.
[..]
Nu ben je vet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik ben vandaag niet naar de sportschool geweest en voel me nu rot daarover...wat nu![]()
Is wel fijn om dat met iedereen te delen tochquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ok ff voor de duidelijkheid, ik ga geen kabels kopen, een wireless kaart kopen voor in mn modem bij de 24uurs, niet helemaal zuivere, dealer om de hoek, ik ga al zeker niet met mn pc door de kamer sjouwen met als gevolg dat ik dalijk bedolven onder monitor, muis, toetsenbord, tv, grasmaaier en weet ik wat voor troep allemaal in slaap val, laat staan dat ik om kwart voor 3 's nachts mijn hele kamer overhoop ga gooien om mijn bureau naast m'n bed te krijgen. dus....
ik ben echter inmiddels een half uur verder en nog steeds zit ik hier dus dat zal ook nog wel ff zo blijven
ja ik voel me meteen een stuk beterquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is wel fijn om dat met iedereen te delen toch![]()
dat heeft er alles mee te maken dat er waarschijnlijk alleen mannen achter de desbetreffende knopjes zittenquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:44 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind het trouwens wel discriminatie dat er aldoor wordt ingezoomd op de tieten van amanda, maar nog geen een keer op de lul van eric!!
okquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ok ff voor de duidelijkheid, ik ga geen kabels kopen, een wireless kaart kopen voor in mn modem bij de 24uurs, niet helemaal zuivere, dealer om de hoek, ik ga al zeker niet met mn pc door de kamer sjouwen met als gevolg dat ik dalijk bedolven onder monitor, muis, toetsenbord, tv, grasmaaier en weet ik wat voor troep allemaal in slaap val, laat staan dat ik om kwart voor 3 's nachts mijn hele kamer overhoop ga gooien om mijn bureau naast m'n bed te krijgen. dus....
ik ben echter inmiddels een half uur verder en nog steeds zit ik hier dus dat zal ook nog wel ff zo blijven
Echt welquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:44 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind het trouwens wel discriminatie dat er aldoor wordt ingezoomd op de tieten van amanda, maar nog geen een keer op de lul van eric!!
KIJK!!!quote:
hmm logisch toch..quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:44 schreef pronkjewail het volgende:
hoeft ook niet !!quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:44 schreef pronkjewail het volgende:
komkommertaart is dat toch dan of zit ik nu mis??quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow ja en ik ga morgen appeltaart bakken met peren i.p.v met appels, eigenlijk dus perentaart
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow ja en ik ga morgen appeltaart bakken met peren i.p.v met appels, eigenlijk dus perentaart
Als het nou een aantrekkelijke man was met een goed lijf...quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:46 schreef pronkjewail het volgende:
En? Ze moeten toch oook denken om de vrouwelijke en homo-kijkers????![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het nou een aantrekkelijke man was met een goed lijf...
Nee rabarber!quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:47 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
komkommertaart is dat toch dan of zit ik nu mis??
Vandaag wilde ik een keertje extra gaan, omdat ik vorige week gesmokkeld heb...... Is de sportschool dicht in verband met carnval.quote:
TANDEN POETSEN TANDEN POETSEN TANDEN POETSEN TANDEN POETSEN !!!!!!!! GA MAAR NAAR HUIS STOM KIND............quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:48 schreef raggende_annie het volgende:
ik ga maar alvast s m'n tanden poetsen. roep maar ff als er wat gebeurd
Toevallig zit ik daar jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:49 schreef soylent het volgende:
Veulen [excuses voor slowchat] zat jij toevallig ook in de metro?
Iddquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie allemaal interessante TTs, dus het lijkt dat er heel wat gaande is. Maar is zet net de streams aan, maar....
juistquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het nou een aantrekkelijke man was met een goed lijf...
Rustig maar, Erik komt zo weer poedelnaakt voorbijhuppelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie allemaal interessante TTs, dus het lijkt dat er heel wat gaande is. Maar is zet net de streams aan, maar....
Niet supergoed, jij was een beetje van de nieuwe gardequote:Op woensdag 21 februari 2007 02:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toevallig zit ik daar ja
Hoezo ken ik jou? Of jij mij?
Boeiendquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:53 schreef soylent het volgende:
[..]
Niet supergoed, jij was een beetje van de nieuwe gardeVeulen is een nick die je niet vaak tegenkomt dus staat me nog bij. Ik was er bekend als skydancer.
![]()
genoeg maar erik enhuub kakken inquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Nou ik wel, hij MOET groot en sportief zijn andersquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:50 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben niet kieskeurig hoor...![]()
[..]
Oh please ..quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:56 schreef Carlaa het volgende:
Pissen met zender en deur open.. zucht, dat gaat zelfs mij wat te ver hoor
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:53 schreef soylent het volgende:
Niet supergoed, jij was een beetje van de nieuwe gardeVeulen is een nick die je niet vaak tegenkomt dus staat me nog bij. Ik was er bekend als skydancer.
![]()
Nouja, creeeren we toch gewoon zelf de aktie...quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:52 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Ben bang dat ik het met wireless eens ben![]()
oren vergeten te poetsen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:59 schreef raggende_annie het volgende:
waarom hoor ik niks??
Zwiffel Zwaffel Kaboem Zwiffel Zwaffel Zwiffel Zwaffel Zwiffel Zwaffel Zwiffel Zwaffel KADENG !! Eric is echt errugquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:59 schreef raggende_annie het volgende:
waarom hoor ik niks??
iets groots en liefs van ijzer of glasquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:59 schreef pronkjewail het volgende:
ja. of iets van de trap naar beneden laten vallen!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
Vreemd wat de internet wereld eigenlijk klein is...
Groetjes aan je lieve avatarquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:02 schreef soylent het volgende:
[..]Idd!
Veel bekenden ben ik hier nog niet tegengekomen hier. Wel Flipsen!
In de SC post ik niet zo vaak, hij gaat altijd zo snelIk ga nu ook maar te bed, volgens mij gaat er niks gebeuren meer.
Tot ooit, de rest ook welterusten
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:07 schreef raggende_annie het volgende:
zit ik tegen mezelf te lullen nu?
Ik doe niet aan SC. Dan moet ik sapen tussen de topic's. Dat is neit practisch. Maanvis post hier ook ergens in te topic. Die ken je ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:02 schreef soylent het volgende:Idd!
Veel bekenden ben ik hier nog niet tegengekomen hier. Wel Flipsen!
In de SC post ik niet zo vaak, hij gaat altijd zo snelIk ga nu ook maar te bed, volgens mij gaat er niks gebeuren meer.
Tot ooit, de rest ook welterusten
Ja, maar wel onaardig van je dat je jezelf niet eens antwoord geeft als je merkt dat er niemand anders meer isquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:07 schreef raggende_annie het volgende:
zit ik tegen mezelf te lullen nu? maar goed dat ik licht schizofreen ben
wilde t net gaan doen maar toen kwam er antwoordquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja, maar wel onaardig van je dat je jezelf niet eens antwoord geeft als je merkt dat er niemand anders meer is![]()
ow en ik had al even bij mijn schizofrene vrienden nagevraagd maar die hadden ook niet gehoord wat eric zei dat z'n favoriete nummer wasquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:09 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
wilde t net gaan doen maar toen kwam er antwoord
Geloof er geen barst van. Je gaat je focussen op geluiden als je iets irriteert.quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou mag er wel wat gebeuren hoor, duurdt wel lang en ntasia nligt te pitten
Dat komt in DGK v 2.0:quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:05 schreef raggende_annie het volgende:
waarom kunnen we niet met die mensen communiceren!?!
Misschien waren ze er toen je het vroeg niet allemaal, krijg je morgen het antwoord opeensquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:10 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ow en ik had al even bij mijn schizofrene vrienden nagevraagd maar die hadden ook niet gehoord wat eric zei dat z'n favoriete nummer was
misschien brengt dit ze op t idee om ook wat lawaai te maken bij braajen z'n slaapoptrekje/aftrekjequote:Op woensdag 21 februari 2007 03:15 schreef Veulen het volgende:
Ze hebben het over die fake brief van brian.
die zit net als ons te wachten op wat actiequote:Op woensdag 21 februari 2007 03:16 schreef Veulen het volgende:
Bart is ook weer wakker en zit in de gameroom.
Heeft geen zin. Natasia is een prima slachtoffer voor vandaag. Brian hebben ze donderdag nog nodig bij die stemming.quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:16 schreef raggende_annie het volgende:
misschien brengt dit ze op t idee om ook wat lawaai te maken bij braajen z'n slaapoptrekje/aftrekje
als ie nou een beetje lef over heeft gaat ie nu in de slaapkamer natasia lopen opfokken en lopen vloeken dat ie niet kan slapen zodat natasia goed wakker is en ook opgefokt raakt, maar die dooie blijft maar afwachtenquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:16 schreef Veulen het volgende:
Bart is ook weer wakker en zit in de gameroom.
ik kies optie 2quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:19 schreef pronkjewail het volgende:
nasty is volgens mij in coma. Kunnen dus nog 2 dingen gebeuren:
1. ze blijft pitten en er gebeurt niks
2. ze wordt wakker terwijl ze diep slaapt en gaat dan HEEL ERG boos worden
het enige complot wat aan de gang is draagt de titel De Gouden Kooi en wordt dagelijks meerdere malen uitgezonden op TIEN en is tevens te volgen via verschillende streamsquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:19 schreef F04 het volgende:
Ik heb een tidje DGK niet gevolgd, wil iemand me eventjes bijpraten over complotten enz... die aan de gang zijn?
me tooquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:21 schreef pronkjewail het volgende:
*gaap*
Als er om 3.30 nog geen actie is ga ik pittten
zullen we dat uit protest dan maar allemaal doen. misschien dat DGK_REDACTIE dan nog wat kolen op t vuur gooitquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:21 schreef pronkjewail het volgende:
*gaap*
Als er om 3.30 nog geen actie is ga ik pittten
Er is een salamander vermoord, waarschijnlijk 2 zelfs, en er zijn geen beelden van, dat is zo'n beetje wat er nu speelt en wat de gemoederen ernstig bezig houdt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:19 schreef F04 het volgende:
Ik heb een tidje DGK niet gevolgd, wil iemand me eventjes bijpraten over complotten enz... die aan de gang zijn?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:25 schreef raggende_annie het volgende:
het is ook niet eerlijk. sasquatch ligt fijn te slapen nu en is de eerste die wakker wordt gemaakt als huub en eric besluiten iets te ondernemen. wij daarentegen moeten gewoon wakker blijven en zelf opletten. en dan maar klagen dat ze het zo slecht heeft daar
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er is een salamander vermoord, waarschijnlijk 2 zelfs, en er zijn geen beelden van, dat is zo'n beetje wat er nu speelt en wat de gemoederen ernstig bezig houdt.
Er wordt gesproken over een natuurlijke dood, maar Peter R de Vries vindt ook dat het zaakje rammelt dus wellicht heeft DGK een bewoner die zich niet aan de 7 geboden heeft gehouden, het gebod Gij zult niet doden is met voeten getreden, nu de vraag wie zit hier achter?
Ik zou in jouw plaats vanaf nu 24/7 kijken want de spanning stijgt ten top![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:24 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Die aap blijft maar in coma.........
zak hooiquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:27 schreef logout het volgende:
Bart is alweer naar bed
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wil je hem even wijzigen in 10 svp?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
7 schoonheden, 10 geboden, het is allemaal nogal ingewikkeld voor me zo laat in de nacht...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:31 schreef pronkjewail het volgende:
Voor mij ook: snap er nog steeds geen hol van!
[..]
nee was ff heel snel, je moet wel opletten hè!quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:37 schreef pronkjewail het volgende:
Ik zie alleen beweging bij Bart. niet bij Nasty hoor
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:37 schreef logout het volgende:
[..]
nee was ff heel snel, je moet wel opletten hè!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NOOIT MEER NAAR BED OLE OLE
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:43 schreef raggende_annie het volgende:
mijn tijd is gekomen. ik wens jullie een prettig verblijf hier voor deze nacht. mijn vertrek luidt normaal gesproken een hoop actie in dus als ik jullie was zou ik nog ff blijven. goeie nacht en de groeten
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:43 schreef raggende_annie het volgende:
mijn tijd is gekomen. ik wens jullie een prettig verblijf hier voor deze nacht. mijn vertrek luidt normaal gesproken een hoop actie in dus als ik jullie was zou ik nog ff blijven. goeie nacht en de groeten
Ga is terug lezen. Of kijk in het updatetopic. Dat gezeur.quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:50 schreef ABathingApe het volgende:
update iemand?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:05 schreef Veulen het volgende:
Zei huub nou: wie nu nog zit te kijken heeft echt een vet probleem?
STELLETJE BIJSTANDSTREKKERS!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:05 schreef Veulen het volgende:
Zei huub nou: wie nu nog zit te kijken heeft echt een vet probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |