quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:08 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Na twee uur is het vaak leuk. In ieder geval is het verrassender dan overdag. Vooral de laatste tijd lijkt het er op dat dan de kapsalon en het stylen van de haren dan centraal staan.
Voordeel van de nacht is ook dat Brian en Natasia dan meestal niet actief zijn.![]()
Hoe durft hij ......quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:09 schreef obezzi het volgende:
haHAHAHHA ERIC LOOPT NAAKT DOOR DE SLAAPKAMER!!
Toch blijven hangenquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu wordt het leuk
Nou.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:11 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Het gaat los........
Zeg nog eens dat je weggaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hehe, maar het kakt weer in zo te zien
wie had ooit gedacht dat je om 2:15 naar een naakt lopende homo met een salamander in zijn hand zou zitten kijkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:09 schreef pronkjewail het volgende:
Ik weet dat het s nachts vaak leuker is, maar ik probeer nog enigszins iets vn een leven en dus de benodigde nachtrust te houden!
DGK is verslavend!
[..]
Je zal de volgende ochtend maar moeten afrijden !!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:13 schreef mootie het volgende:
natasja is ook zo dom, je moet gewoon doen alsof je er niks van merkt, en doen alsof je slaapt, klaar is het grapje.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:13 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wie had ooit gedacht dat je om 2:15 naar een naakt lopende homo met een salamander in zijn hand zou zitten kijken![]()
ja maar het probleem daarvan is dat ze zelf ook nog wel s moeten slapenquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:14 schreef Gigageil het volgende:
Dat is gewoon de beste tactiek.......elke nacht tot een hel maken voor Natasia (+Bart en Brian)![]()
ASF Toolsquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@HiDiHo, m'n recorders lopen - ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik dit kan knippen/plakken tot kortere filmpjes met alleen de hoogtepunten.
ik heb call tv nog op de achtergrond lopenquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:15 schreef pronkjewail het volgende:
Ach, het is weer eens wat anders dan calltv!
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:13 schreef mootie het volgende:
natasja is ook zo dom, je moet gewoon doen alsof je er niks van merkt, en doen alsof je slaapt, klaar is het grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |