niet in groningen in ieder gevalquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:59 schreef Borga het volgende:
Waar moet ze afrijden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:59 schreef BwennieBren het volgende:
HAHAHAHAHAHA! Die bart is goed!!!
Volgensmij is CBR Bussum daar het meest dichtbij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:59 schreef Borga het volgende:
Waar moet ze afrijden
Altijd en Eric heeft vandaag ook wel een glansrol vind ikquote:
Gokje? In bussum bij de (oud?) Palmkazerne. Kom uit de buurt en daar moest ik in ieder geval afrijden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:59 schreef Borga het volgende:
Waar moet ze afrijden
Bussum doet geen auto-examens toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:02 schreef Frasier het volgende:
Volgensmij is CBR Bussum daar het meest dichtbij.
Dit is ook mijn ontmaagding. Algeheel that is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:03 schreef pronkjewail het volgende:
Gaan ze na 2 uur s nachts over op 2 streams? Dit is de 1e keer dat ik na 2 uur nog de streams volg, heb me eerder nog kunnen beheersen!
Zo...nou dat heb ik gedaan!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:52 schreef pronkjewail het volgende:
Brulkip: gewoon 2x op het blauwe E-tje drukken...
[..]
Juist alleen! Ik heb daar ook afgereden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bussum doet geen auto-examens toch?
Mensen uit Almere en Bussum rijden af in Hilversum. Dus ik gok Eemnes ook.
Ik kom uit Laren (naast Eemnes) en reed in Bussum af.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
That's the spirit!quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:04 schreef raggende_annie het volgende:
bart moet wel iedere keer als hij buiten gaat zeggen dat ze stiller moeten zijn ook ff sasquatch aanstoten om haar dit te vertellen
Utrecht dus...OK DAN!!! iedereen met auto, zonder werk overdag naar UTEREGT!! Naar the Trash! volgen die auto! passeren, remmen toeteren en clashen! BTW, helaas heb IK geen auto....anders...JAWOHL!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgensmij is CBR Bussum daar het meest dichtbij.
Hilversum heeft geen CBR.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Na twee uur is het vaak leuk. In ieder geval is het verrassender dan overdag. Vooral de laatste tijd lijkt het er op dat dan de kapsalon en het stylen van de haren dan centraal staan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:03 schreef pronkjewail het volgende:
Gaan ze na 2 uur s nachts over op 2 streams? Dit is de 1e keer dat ik na 2 uur nog de streams volg, heb me eerder nog kunnen beheersen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |