ow ik dacht dat die van jouw eerder afschrikwekkend zou werkenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zet nou je eigen naam niet neer, dan komt er niemand![]()
Ik ben er sowieso niet bij, dus een goede reden om wel te komen lijkt mijquote:Op maandag 26 februari 2007 17:23 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
ow ik dacht dat die van jouw eerder afschrikwekkend zou werken![]()
maar we hebben al een toezegging, McDavid komt ook langs vooral als AR er niet wil is. maar AR komt wel. wat AR kennende kan hij niet weigeren als het om bier of vrouwen gaatquote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso niet bij, dus een goede reden om wel te komen lijkt mij![]()
In Delft zekerquote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
maar we hebben al een toezegging, McDavid komt ook langs vooral als AR er niet wil is. maar AR komt wel. wat AR kennende kan hij niet weigeren als het om bier of vrouwen gaat![]()
Neuh, ik ben er dan pas. Ik zou een stuk eerder al beginnen. Moet er morgen trouwens ook vroeg uitquote:Op maandag 26 februari 2007 18:17 schreef mcDavid het volgende:
ja als we om 11 uur pas beginnen laat dan maar hoor!
*morgen vroeg op moet
En jij bent?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:47 schreef m-kay het volgende:
Man, het lijkt wel een Fok instuif hier vandaag in huis. Eerst komen SOL en dochtertje over de vloer, dan Autoreply ook nog eens....
En tja, Bravebart loopt hier ook al de hele dag rond....
een kroeg eigenaar?quote:
Jaaaaaaaaaaaquote:
Nee dus.quote:
Ja, dank je.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef SeaOfLove het volgende:
@ Bart en AR: dvdspeler ondersteunt DivX, bestandextensies moeten zijn, avi, mpg of mpeg.
Is dat wat jullie bedoelden?
quote:
Nah, zwaar gewijzigde plannen enzo.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:58 schreef seekfaM het volgende:
Nog iets in het plannetje vanavond?
* mirelia moet even gereboot wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:11 schreef Ienepien het volgende:
Ik sta aan!
Amper. Ik ben vandaag noodgedwongen naar school gegaan omdat ik practicum niet kan missen (anders kan ik volgend jaar al mn practica gaan inhalen, dus van het hele jaar alles overnieuw). Maar als ik gewoon college had gehad was ik zekerweten thuis geblevenquote:
Huhquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:19 schreef m-kay het volgende:
Lieve Bart, je zit dus niét op school hè..
Houd je bek eens ffquote:
quote:
Wie ?quote:
Inderdaad, wie de hell zou dat moeten zijn:?quote:
Mwa, ik kan er wel wat bedenken, maar die zijn weinig relevantquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Inderdaad, wie de hell zou dat moeten zijn:?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |