FlyingFox ?quote:
Whehehequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Amper. Ik ben vandaag noodgedwongen naar school gegaan omdat ik practicum niet kan missen (anders kan ik volgend jaar al mn practica gaan inhalen, dus van het hele jaar alles overnieuw). Maar als ik gewoon college had gehad was ik zekerweten thuis gebleven
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:25 schreef mcDavid het volgende:
Valt me nog mee van je!
Hahaquote:
agh zo erg is het ook weer niet. het is niet als of je wel wat deed toen je nog potent wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef Bravebart het volgende:
Hoi, ik ben impotentMet dank aan een klasgenoot die een pot pyridine uit zn handen liet glippen
Laat de grappen maar komen
Matig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:38 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
agh zo erg is het ook weer niet. het is niet als of je wel wat deed toen je nog potent was![]()
leed vermaak is de leukste vorm van entetainmentquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef Bravebart het volgende:
Naja, hebben jullie ook weer eens wat te lachen
Truequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
leed vermaak is de leukste vorm van entetainment
Tsjah, de waarheid is niet altijd spectaculair Bart...quote:
15 maart kan ik niet iig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tsjah, de waarheid is niet altijd spectaculair Bart...
Ontopic: zullen we 's wat data gaan voorstellen voor de meet? Dat het een donderdag of vrijdag wordt lijkt me wel duidelijk...
Over twee weken donderdag en dan door naar het feestje hier in Delft? (15 maart)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef Bravebart het volgende:
Hoi, ik ben impotentMet dank aan een klasgenoot die een pot pyridine uit zn handen liet glippen
Kan het niet beter de week erna als ook iedereen zijn stufi heeft, dan kan dat iig niet als excuus gebruikt worden om niet te komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ontopic: zullen we 's wat data gaan voorstellen voor de meet? Dat het een donderdag of vrijdag wordt lijkt me wel duidelijk...
Over twee weken donderdag en dan door naar het feestje hier in Delft? (15 maart)
Nou, ik houd er zelf weinig aan over hoorquote:
Je denkt echt al als een studentquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kan het niet beter de week erna als ook iedereen zijn stufi heeft, dan kan dat iig niet als excuus gebruikt worden om niet te komen![]()
Ja ik denk wel met jullie mee hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je denkt echt al als een student
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja ik denk wel met jullie mee hoor![]()
En een week later zijn jullie ws toch alweer door de stufi heenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Maar volgens mij is stufie op de 22ste nog niet gestort hoorNaja, ik kan rood staan dus mij boeit het niet.
![]()
Haha, week ? Dagquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En een week later zijn jullie ws toch alweer door de stufi heen![]()
Ik zou de hele zooi van Jarno kopiëren maandag, maar daar ben ik niet aan toegekomen door mn ziekzijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Lukt het btw met de dvdtjes branden? Of nog niet aan toe gekomen?
Ik hoor het wel, je hebt mijn nummerquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou de hele zooi van Jarno kopiëren maandag, maar daar ben ik niet aan toegekomen door mn ziekzijnDus moeten we ff opnieuw doen
![]()
Komt goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, je hebt mijn nummer![]()
Wanneer wel? Dan houden we ff een poll met een paar data die kunnen. Het zou wel leuk zijn als iig de harde kernquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wanneer wel? Dan houden we ff een poll met een paar data die kunnen. Het zou wel leuk zijn als iig de harde kerner is
![]()
Dus al jouw mannelijke practicumgenoten zijn nu impotentquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef Bravebart het volgende:
Nee, ook de vrouwenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:39 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dus al jouw mannelijke practicumgenoten zijn nu impotent? Goede zaak, hoe meer life-science nurds zich niet kunnen voortplanten, hoe beter
.
Scherp.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ook de vrouwenLife-science nerds
![]()
Zegt een TN-er
![]()
![]()
TN is geilquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ook de vrouwenLife-science nerds
![]()
Zegt een TN-er
![]()
![]()
Naja wat mij betreft donderdag. Of desnoods maandag. Dinsdag en woensdag liever niet ivm laaaaaaaange dagquote:
Ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
TN is geil.
Volgens wikipedia veroorzaakt pyridine impotentie bij mannen, over vrouwen wordt niks gezegd...
Wtf, jullie hebben een vaste lasagna dagquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja wat mij betreft donderdag. Of desnoods maandag. Dinsdag en woensdag liever niet ivm laaaaaaaange dagData maken vrij weinig uit, als het maar geen 15 maart is
Wtf, lasagnadagquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wtf, jullie hebben een vaste lasagna dag![]()
Anyway, ik ros zo wel ff een poll met wat data in elkaar...
Iddquote:
Mwa, ik weet het nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:48 schreef seekfaM het volgende:
Wie bier? vanavond?
Owquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij gaat dvdtjes branden zodat ik het weekend wat te kijken heb![]()
Nee, hoeft niet lang te duren. Maar AR's versie is in principe beter waarschijnlijk. ff regelen met hemquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Duurt dat lang dan dat branden btw? Heb er echt totaal geen verstand van dus![]()
Welk nummer danquote:
Zijn er twee naast elkaarquote:
Tering man, ik ben al dood na twee dagen doorklussen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:48 schreef seekfaM het volgende:
Wie bier? vanavond?
Morgenavond bezetquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tering man, ik ben al dood na twee dagen doorklussen.
Morgenavond?
Tnx...zou wel tof zijn, al had ik alvast maar ff seizoen 7 en 8.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet lang te duren. Maar AR's versie is in principe beter waarschijnlijk. ff regelen met hem
Neuken? Nah, ik had in het weekend al watquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnx...zou wel tof zijn, al had ik alvast maar ff seizoen 7 en 8.
Tis wel duidelijk geloof ik dat ik geen reet te doen heb het weekend![]()
Zou helemaal geweldig zijn. Zet lekker mijn tv en dvdspeler weer op mijn slaapkamer, zorg dat alle boodschappen gedaan zijn en dan ga ik een heel weekend Friends kijken, lezen, eten en slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Anyway, ik kijk wel ff. Moet zelf ook nog even dvd's kopen, dus dat wordt dan vrijdag vrees ik![]()
Voor die dvdtjes? Die van mij zijn bij de HEMA gekocht (heeft Bart ze dan wel aan jou meegegeven btw?) en heb vandaag weer 10 gekocht bj de kijkshop.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar zit hier trouwens een electronicazaak in de buurt? Die Dixons in het centrum zuigt.
Hahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:36 schreef nixxx het volgende:
hmmmpyridine
hmm ik wilde je al een practicumverslag voor 3-methyl-4-nitro-5-(p-methoxystyryl)isoxazool aanbieden.. maar dat was piperidine als kat...
Neequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor die dvdtjes? Die van mij zijn bij de HEMA gekocht (heeft Bart ze dan wel aan jou meegegeven btw?) en heb vandaag weer 10 gekocht bj de kijkshop.
Electronicawinkel of computerwinkel ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Neuken? Nah, ik had in het weekend al wat![]()
Anyway, ik kijk wel ff. Moet zelf ook nog even dvd's kopen, dus dat wordt dan vrijdag vrees ik![]()
Waar zit hier trouwens een electronicazaak in de buurt? Die Dixons in het centrum zuigt.
Dynabyte in de kruisstraat, BCC Zuidpoort, Hoven heb je it's en radio modern zitten btwquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Electronicawinkel of computerwinkel ?
nee sorryquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaPiperazine verslag toevallig ?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeIk kan wel aan het branden gaan, maar dan moet ik ff checken hoe je daar ondertiteling onder plakt
Stuur alles maar, email staat in mn profielquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee sorryhippuurzuur en 3-4-dichloorpropiophenon nog wel
Mwa, ik kom er snel genoeg achter, maar als hij het al kan is idd makkelijkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar als AR wel weet hoe dat moet is het miss praktischer dat hij dat doet denk ik....tenzij jij wil gaan knutselen zodat je weer wat hebt bijgeleerd (of niet)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stuur alles maar, email staat in mn profiel![]()
![]()
Ik kan het al meneerquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar leer je niets van mannetje ( ghehehehe
)
Die heb ik wel hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik kom er snel genoeg achter, maar als hij het al kan is idd makkelijkerHij had alleen seizoen 7 niet en ik wel, dus dat moeten we dan nog ff fixen
Ok, maar wanneer kom je dan met je externequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die heb ik wel hoor![]()
Gewoon een kwestie van niet willen wachten tot het kreng is uitgekopieerd. Ik fakkel het wel ff op dvd, dan hoef je ze er niet iedere keer uit te halen![]()
Die zou hij maandag toch al gebracht hebben?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, maar wanneer kom je dan met je externe
Ja, en toen ik zou ik aan het overpompen zijn gegaan, maar mn ziekte gooide een beetje roet in het etenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die zou hij maandag toch al gebracht hebben?
Owja je had darmkrampenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, en toen ik zou ik aan het overpompen zijn gegaan, maar mn ziekte gooide een beetje roet in het eten
Wat lach jequote:
nopes is niet tofquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat lach je
Heul niet leuk ofso![]()
Ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en mijn FoBo en mijn ondertitel![]()
maarre post eens in mijn topicje in ONZ![]()
Je wil toch niet ook zo'n grafMac?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb hulp nodig van seekfAM![]()
Maar hij is er niet![]()
Huh???quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je wil toch niet ook zo'n grafMac?
Poetst toch heerlijk zo, al Fok!kendquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Autoreply het volgende:
Ff m'n tanden poetsen trouwens.
Werk als in betaald? Je mag toch helemaal geen D-inspectie doen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef mcDavid het volgende:
Morgen D inspectietje doen.
En daarna in alphen a/d rijn werken voor INholland
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Poetst toch heerlijk zo, al Fok!kendMaar dan met tandenborstel.
Daar moest ik ook een keer werken voor INHolland!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
Renesse is echt gaafals je 14-jarige dronken Duitse koters wilt scoren
Je moet daar ook niet enqueteren. Je moet dronken meisjes palen. (of dronken voeren)quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar moest ik ook een keer werken voor INHolland!
Jammer alleen dat het pauperweer was, en er dus geen hond op straat was en we bijna niemand konden enqueteren
16quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Autoreply het volgende:
Ah, op die fiets. Moet eigenlijk die van mij ook maar 's veranderen, op deze ben ik 16![]()
Wel helpen bij. En ja als in betaald. Ze blijven me maar bellen, ondanks dat ik al 3/4 schooljaar aan de THRijswijk/HHS studeerquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Werk als in betaald? Je mag toch helemaal geen D-inspectie doen?
Da's waar ook, daar hadden we 't laatst over volgens mij. Je kent Tom ook wel toch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wel helpen bij. En ja als in betaald. Ze blijven me maar bellen, ondanks dat ik al 3/4 schooljaar aan de THRijswijk/HHS studeerMaargoed, ik vind het niet erg. En het is 120% uitbetaald want na 1800
!
Wel leuk als je dan bijv. op een open dag in Den Haag staat, en mensen vragen waarom ze nou voor INHolland moeten kiezen i.p.v. de HHS
Zoals ik zei er was geen hond, en de honden die er waren waren de hond aant uitlaten of vogels aant spottenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je moet daar ook niet enqueteren. Je moet dronken meisjes palen. (of dronken voeren)
D-inspectie?
Dat was een jaargenoot ja!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's waar ook, daar hadden we 't laatst over volgens mij. Je kent Tom ook wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |