Ja, is ook veel interessanterquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meer van de werken waar een verhaal achter zit.![]()
ECIquote:
oh datquote:
zou er niet aan beginnenquote:
Doe een taal, altijd handig. of iets anders aan persoonlijke ontwikkelingquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
ik moet voor 27feb besluiten wat ik wil met mijn vrije ruimte enzo volgend jaar
dat weet ik echt nog niet
Je bent er ooit wel ingetraptquote:
maar heb helemaal geen zin om een taal te lerenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe een taal, altijd handig. of iets anders aan persoonlijke ontwikkeling
nee, daar is het duidelijker mee gewordenquote:Geschiedenis van de vormgeving.
Vormgeving in theorie en praktijk.
m'n vriend is er ooit in getraptquote:
ah, dan heb je nog 8 jaar post om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
m'n vriend is er ooit in getrapthij dacht 'leuk cadeau voor m'n lief' en ik zo van: nee, laten we nou doorlopen... maar luisteren, ho maar
![]()
heb er wel wat leuke dingen weg, maar altijd dat gedonder met je moet iets bestellen want anders... en het aanbod ging me zo tegenstaan.
2 jaar lid geweest, begin dit jaar opgezegd
Eigenlijk word ik nooit benaderd. Alleen als ze bellen. Gewoon weigeren danquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
Maar ik begin het al te lerenGewoon zeggen dat je geen interesse hebt en als ze vragen of je daar een speciale reden voor hebt: 'nee.'
![]()
![]()
Ik ga altijd zigzaggend door de stad.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik nooit benaderd. Alleen als ze bellen. Gewoon weigeren dan
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ah, dan heb je nog 8 jaar post om naar uit te kijken
Ik ook niet, waarschijnlijk zie ik er gewoon te armoedig uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik nooit benaderd. Alleen als ze bellen. Gewoon weigeren dan
Is ie dat nog steeds? doe je goed dan, 2 jaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]geen last van, het gaat naar het adres van m'n lief
![]()
Heb ik nog nooit gehaaldquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is ie dat nog steeds? doe je goed dan, 2 jaar![]()
Laatst stond de sp van die blije tomaten uit te delen. WIL ik een keer benaderd worden, doen ze nog niksquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:22 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ook niet, waarschijnlijk zie ik er gewoon te armoedig uit
Mijn record staat op 1 jaar en 5 maanden ofzo....quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik ook niet. Wel de allereerste keer hoppake, 9 maandjes![]()
Blije tomaten?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Laatst stond de sp van die blije tomaten uit te delen. WIL ik een keer benaderd worden, doen ze nog niks![]()
2,5 jaar ondertussenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is ie dat nog steeds? doe je goed dan, 2 jaar![]()
brullen dat je al lid bent wil ook wel 's helpenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga altijd zigzaggend door de stad.![]()
dan zou ik er gewoon heen lopen 'goh, mag ik ook een?'quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Laatst stond de sp van die blije tomaten uit te delen. WIL ik een keer benaderd worden, doen ze nog niks![]()
Nah, maar dan zat ik ook meteen aan een verkooppraatje vast en het was onder werktijdquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
2,5 jaar ondertussen![]()
[..]
brullen dat je al lid bent wil ook wel 's helpen
[..]
dan zou ik er gewoon heen lopen 'goh, mag ik ook een?'
brutalen hebben de halve wereld![]()
Had je al wat in gedachten?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef iamredleader het volgende:
Zo, dag zit er bijna op, straks naar huis, vanavond maar eens vakantieplannen doorspreken met m'n vrouw!
somsquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:16 schreef Etcetera het volgende:
kijken jullie ook de Lama's?
Saaier dan mijn school dag kan nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:31 schreef Nesle het volgende:
hoi allemaal, ik ben ook weer es thuis van een vreselijk saai schooldagje, maar na school was wel leuk.![]()
Nog 2 dage stage en dan heb ik ook vakantiequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef DiviFilius het volgende:
moet je ook maar vakantie hebben he
quote:
Net m'n eten op, en nu tot kwart voor 8 doelloos in de SC aanwezigquote:
Wat was er zo saai?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Saaier dan mijn school dag kan niet![]()
We hadden workshop boekhouden 4 uur lang en ik was moe en er kwam maar geen eind aanquote:
Oeh, ik ben ooit vreselijk pissed geweest met de Reader's Digest, ze bleven maar post sturen... en aanmaningen, terwijl ik keurig had opgezegd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg af en toe van die Reader's Digest meuk en andere interessante proefzendingen! Dat je een compleet schaakspel kan kopen in minstens 33 zendingen, en dat het eerste schaakstuk slechts 2,95 kost! Gelukkig is de inrichting hier zo dat de stapel oud papier recht achter de brievenbussen ligt, je kan het dus gelijk over je schouder kieperen en er niet meer naar omkijken
Overigens ben ik BNN lid, en pas vrij kort geleden er achter gekomen dat ze waarschijnlijk nog steeds post stuurden naar een adres waar ik al 2,5 jaar niet meer woonde
Ohmy, boekhoudenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We hadden workshop boekhouden 4 uur lang en ik was moe en er kwam maar geen eind aan![]()
en dus heb ik de meeste tijd naar mn mp3 geluisterd![]()
Lief, wat maakt ze?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:55 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb hongeren m'n vrouw kookt wat lekkers
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |