Dank je wel LS!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een impulsieve actie hoor. (Maar dat was ook wel aan de taalfouten in mijn brief te zien he?)
Maar die actie heeft meer losgemaakt als ik had durven denken. Je kon mij opvegen om hun reacties.
Vooral toen Amoebe begon te lezen en de mond werd gesnoerd door Brainless.
en toch is-ie zo vals dat als-ie merkt dat brian en nastas sterker staan dan de andere groep dat-ie weer overwaait.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is nu ook zo van Brian en Natasia verwijderd, dat je het nauwelijks meer dubbelspel kan noemen.
Als Eric echt wil vlammen denk ik dat het een mooie taak voor hem is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt grappend gezegd dat ze Natasia vannacht gaan wakker houden.
Eigenlijk zou dat wel een verdiende straf zijn voor haar niveauloze geschreeuw.
Moet zeggen dat ik het ook wel stoer van de Redactie vind dat ze hem door hebben gelaten zonder zwarte strepen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een impulsieve actie hoor. (Maar dat was ook wel aan de taalfouten in mijn brief te zien he?)
Maar die actie heeft meer losgemaakt als ik had durven denken. Je kon mij opvegen om hun reacties.
Vooral toen Amoebe begon te lezen en de mond werd gesnoerd door Brainless.
Die rat voor z'n harses timmeren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Stel , stel ............... je moet morgen examen doen................ stel
Er zit een geile rat naast je, je bent al moe, je hebt net te horen gekregen dat je echt een vreselijk mens bent, er ligt een amoebe naast je en............... er gaan straks 2 mannen naast je in bad..............
Wat zou je doen ?
Geen Tien op de achtergrond aan toevallig?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:48 schreef jessie het volgende:
Jezus Brian doet walk like a egyptian!!!!!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het ook wel stoer van de Redactie vind dat ze hem door hebben gelaten zonder zwarte strepen.![]()
en clueless nog vragen wat dat isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als DGK-REDACTIE nu een goede deal met me wil maken ga ik het huis wel in. Als je met één simpel briefje al die 3 gek kan maken....
Dan is Eric niet bepaald iemand die de gevoelige snaar weet te raken.
En Brian maar kreunen en steunen achter de PC, om één simpel woordje... "Loverboy"
Precies, ik ben er iig niet van onder de indruk. Hopelijk gaat 'ie een leukere tijd tegemoet in dit groepje, ik denk van wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is nu ook zo van Brian en Natasia verwijderd, dat je het nauwelijks meer dubbelspel kan noemen.
Volgens mij ook wel. Ik zie hem tenminste vaker lachen en geinen dan eerst.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, ik ben er iig niet van onder de indruk. Hopelijk gaat 'ie een leukere tijd tegemoet in dit groepje, ik denk van wel.![]()
"per ongeluk" keihard onderuit gaan is een mooiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:53 schreef Black_king het volgende:
Make the Biatch scream ! Kom op Eric, dit is je moment !
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:54 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
"per ongeluk" keihard onderuit gaan is een mooie
liefst zo dat er wat glas breekt
Met dank aan de jongen met de Maradonna icoontje (sorry zijn naam is me ontgaanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:50 schreef raggende_annie het volgende:
ik zie overigens dat iemand (myriam) een quotetje heeft gebruikt uit een van mijn favoriete films
Chapeau!!!
eric is al druk bezig ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:50 schreef Black_king het volgende:
Ik hoop zó dat ze Natasja gaan zieken vannacht !
omdat natas morgen moet afrijdenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:48 schreef Taurus het volgende:
Waarom wordt het nog leuk vanacht?
de wat van wie!?!?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Met dank aan de jongen met de Maradonna icoontje (sorry zijn naam is me ontgaanWanneer de beeld overneemt je naam
)
Dat schelden is "TV-maken."quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat ik dus helemaal niet begrijp in die villa is het schelden en heel kort daarna weer normaal doen tegen elkaar (Natasia tegen Eric nu)![]()
<quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als DGK-REDACTIE nu een goede deal met me wil maken ga ik het huis wel in. Als je met één simpel briefje al die 3 gek kan maken....
Dan is Eric niet bepaald iemand die de gevoelige snaar weet te raken.
En Brian maar kreunen en steunen achter de PC, om één simpel woordje... "Loverboy"
graag gedaanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
Bedankt voor diegene die me heeft ge-unbanned.
Het is zo langzamerhand wel duidelijk dat het zo gewoon niet wérkt, qua groepsdynamiek.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, als je Natasia echt wil raken, moet je haar negeren als ze morgen geslaagd terugkomt van haar examen.
Niet feliciteren, gewoon negeren.
Dat is echte psychologische oorlogsvoering, en gezien haar walgelijke geschreeuw verdient ze dat.
Wel voor een paar uurtjes, als ze haar echt willen pakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zo langzamerhand wel duidelijk dat het zo gewoon niet wérkt, qua groepsdynamiek.
Dat vind ik dus een beetje vervelend aan hem. Bedenk goede acties zo nu en dan, doe gewoon je ding, maar niet overal bij betrokken willen zijn en de leider willen zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
Huub is denk een beetje bang voor zijn status.
Hij wil zelf overal de hoofdrol in hebben.
Sorry ik vond ook deze zin niet kloppen maar ik dacht nou waag eens een gok.quote:
Elke groep heeft toch leiding nodig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een beetje vervelend aan hem. Bedenk goede acties zo nu en dan, doe gewoon je ding, maar niet overal bij betrokken willen zijn en de leider willen zijn.
Shit had ff 10 mins geen stream aan, kan iemand me ff updatenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
... ik zit hier in m'n eentje hardop te gieren van het lachen .... wát zijn ze erg!
Nog niet, maar dat gaat nog wel komenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef Maanvis het volgende:
Natasia ziet hoort en denkt niets!
je bent niet de enigequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
... ik zit hier in m'n eentje hardop te gieren van het lachen .... wát zijn ze erg!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef LiisaB het volgende:
![]()
Huub: zeg ff wanneer er zo'n schreeuwneger naast me staat
Natasia moet morgen af rijdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Shit had ff 10 mins geen stream aan, kan iemand me ff updaten
Stoort mij ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een beetje vervelend aan hem. Bedenk goede acties zo nu en dan, doe gewoon je ding, maar niet overal bij betrokken willen zijn en de leider willen zijn.
Ja ik snap het ook wel dat de groep DAAR een leider nodig heeft. Maar het zou fijn zijn als er voor ons meerdere miljonairs zijn die initiatief nemen. Daarom vind ik het leuk dat Eric nu gaat rellen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Elke groep heeft toch leiding nodig.
En zeg nu zelf ... zonder Huub was het gewoon saai.
En ja, ik bekijk het wel door de Huub-bril.
Zekerquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook wel dat de groep DAAR een leider nodig heeft. Maar het zou fijn zijn als er voor ons meerdere miljonairs zijn die initiatief nemen. Daarom vind ik het leuk dat Eric nu gaat rellen.
Brian slaapt toch al niet of nauwelijksquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:07 schreef Black_king het volgende:
Syl: Ga dan even je bed opnieuw opmaken; Bart Brian even wakker maken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |