Nog even voordat ik mijn bed in ga, jeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat leuk, die eerste COS.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
LOL wel leuk om ff snel door te lezen
[DGK COS #1] En Vast!
die kapsels wehehehehe
lijkt wel of ze allemaal 5 jaar jonger warenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
LOL wel leuk om ff snel door te lezen
[DGK COS #1] En Vast!
die kapsels wehehehehe
ik denk ( ach ja, dat is alvast iets toch? ) dat hij bedoeld dat een koekenpan zo'n plat ding is waar je je ei in bakt bijvoorbeeld en dat een bakpan zo'n braadpan is waar je suddervlees of zo in maakt. Maar.... dat DENK ik hoor. Verzin ik eigenlijk? Omdat ik er ook over zat te puzzelen (¿¿wat? Waar heeft die brainless het over¿¿¿ in combinatie met mijn kookkunstenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
Brian "maar jij weet het onderscheid te maken tussen bakpan en een koekepan?"
Weet Amanda niet.
Ik ook niet
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef Black_king het volgende:
Shoot; ze geloven nog steeds dat die brief echt van Eric is....
Nee maar wel een vreselijke gokquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
"kutkind"
"ik heb geen kut"
"nee, maar wel een andere smerige grot"
(of zoiets)
Dit was echt de remake van Clueless zeg!quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:39 schreef scanman01 het volgende:
Familie/vrienden van Nena
[afbeelding]
Vooral die post van Scanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even voordat ik mijn bed in ga, jeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat leuk, die eerste COS.![]()
Natasja begint langzaam te beseffen dat ze het heel druk gaat krijgen als ze de villa uit is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian:"wat zullen wij een relaxed leventje hebben hierna.."
Natasia heeft er een hard hoofd in gezien de reacties die ze heeft tijdens haar rijles, ze moest naar het toilet en mensen staarden haar aan.
Zit net ook het 1ste topic te lezen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef demins het volgende:
Brian lijkt me een pedofiel. Moet wel nog uit de kast komen...![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub verteld dat het Telegraaf-artikel is veranderd
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft het door, dat er dingen in veranderd zijn.
pfff. pakje van m´n hartje.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef snetje het volgende:
huub geeft nu door dat het telegraaf bericht niet klopt !! huub heeft het al eerder gelezen !!!![]()
![]()
![]()
Als ik alles op moest noemen wat er aan Natasia veranderd moet worden om het nog enigzins toonbaar te maken...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:27 schreef ruby het volgende:
Natasia die weer zit te krijsen dat Eric een achterlijke nicht is en dat ie z'n gok moet verbouwen en z'n tanden ook.
Oh gelukkig, was bang dat ze het zouden gelovenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:32 schreef pullup het volgende:
Huub heeft door dat het telegraafstuk is veranderden dat waarschijnlijk Brian het heeft aangepast
Syvia heeft het ook al geconcludeerd![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef n1ek het volgende:
Huub vertelt nu dat het telegraaf stuk niet klopt en veranderd is
volgens mij krijgt hij dit via achter door ofzo want hij zegt precies zoals het ging
"Het is verdraaid, uitgeprint en laten slingeren"
Kun jij hem niet wat tips geven per post?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
YES! Ik vind Eric namelijk wel een aanwinst zo af en toe al moet zijn bitchtechniek nog wat beter worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |