ok dus over pakweg 10 minuten gaat dr n stream richting 1 van de hekken alwaar we een toeterende gek aantreffenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt, binnen 10min ben ik er.
Nee, ze is niet moe, ze is moewegquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef Sporti het volgende:
Nastasi geeft weer aan dat ze zo moe is, ze denkt dat het komt omdat ze niet goed slaapt in dgk
Jammer! Ik woon ver, TE verquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja woon in de buurt maar zit aan het bier dus lijkt me niet verstandig.
Waar woon jij?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja woon in de buurt maar zit aan het bier dus lijkt me niet verstandig.
En jij?quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef pullup het volgende:
Gaat dit hem worden ??
dat zou je de eerste maand nooit verwacht hebben !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
500 alweer mensen!!! helemaal TOP!!!!!
potdomme ja zeg. 499 is dubbel.quote:
over valsspelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
Waar gaat het gesprek tussen Bart en Huub nu over![]()
hahaha nee... was dat toen 1 COS per week?????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dat zou je de eerste maand nooit verwacht hebben !
![]()
![]()
nou 2 misschienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha nee... was dat toen 1 COS per week?????
hij speelt ook vals; in alle opzichtenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:14 schreef Clank het volgende:
Huub heeft een kaart gehad met een afbeelding van Superman en Sylvia heeft ontdekt dat er een boodschap op staat : Bart speelt vals. Huub laat het briefje aan Bart zien en ze hebben de grootste lol.
zou mischien wel leuk zijn om over een tijdje alle COS TT 's op een rijtje te zetten en kijken of er een "verhaallijn"inzit......quote:
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand met zo'n geschifte lunatic de lucht ingaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef KimiK het volgende:
Braindead heeft donderdag vliegles, vandaar dat ie de laatste tijd zo para en agressief is, hij krijgt geen pilletjes meer
Ik haat die muziek, je kan ze niet verstaanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:17 schreef anno-i-mus het volgende:
kan die muziek niet uit in de gameroom ????
ze hoorden jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:17 schreef anno-i-mus het volgende:
kan die muziek niet uit in de gameroom ????
De allereerste COS ging vrij snel, toen het huis net openging. Over de volgende twee COS'sen hebben we twee weken gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha nee... was dat toen 1 COS per week?????
bundelen tot een boek is misschien wel een leuk idee!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
zou mischien wel leuk zijn om over een tijdje alle COS TT 's op een rijtje te zetten en kijken of er een "verhaallijn"inzit......
maar dat is dan voor degene weggelegd die echt niks anders te doen heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
zou mischien wel leuk zijn om over een tijdje alle COS TT 's op een rijtje te zetten en kijken of er een "verhaallijn"inzit......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |