Nou vind er nog een paarquote:Op zondag 25 februari 2007 15:46 schreef liefie_ het volgende:
er zijn hier te weinig meisjes in dit topic
en toch wonen er genoeg in tilburg...
nou, als wij ze gaan zoeken krijgen we gelijk weer het verwijt dat we ze willen neukenquote:
ik kende 2 mensen maar daar heb ik toevallig geen contact meer mee en ze zijn ook niet meer op fok dus jaquote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef toma het volgende:
ik ken eigelijk geen mensen irl die ook fokken
ow wacht swiffmeisterdie ken ik wel
Ik heb tot nu toe elke Tilburg meet gemistquote:Op zondag 25 februari 2007 17:30 schreef Parafernalia het volgende:
mijn vrienden en innen zitten ook niet meer op fok
wel ken ik een hoop UVT'ers irl
In de oude Tilburg reeks voordat STA er was in ONZ.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:41 schreef liefie_ het volgende:
zijn er meets?
ik geloof dat ik niet zo van de meets ben...
Ik ook niet. Samen drinken en het dan over FOK hebben of zoquote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef liefie_ het volgende:
ik snap dat meeten nooit zo... maja
internet moet op internet blijvenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Samen drinken en het dan over FOK hebben of zo![]()
erg hequote:
wanneer meeten we @ extasewoensdag?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
erg he
stiekum ben ik gewoon heel verlegen
ow jee.. meldt het even. Weet ik wanneer ik weg moet blijvenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
wanneer meeten we @ extasewoensdag?![]()
en ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ow jee.. meldt het even. Weet ik wanneer ik weg moet blijven
ze word 15 of 16quote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef Parafernalia het volgende:
hoe oud is ze?
Oud Jong genoeg voor je?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef Parafernalia het volgende:
hoe oud is ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |