Nou vind er nog een paarquote:Op zondag 25 februari 2007 15:46 schreef liefie_ het volgende:
er zijn hier te weinig meisjes in dit topic
en toch wonen er genoeg in tilburg...
nou, als wij ze gaan zoeken krijgen we gelijk weer het verwijt dat we ze willen neukenquote:
ik kende 2 mensen maar daar heb ik toevallig geen contact meer mee en ze zijn ook niet meer op fok dus jaquote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef toma het volgende:
ik ken eigelijk geen mensen irl die ook fokken
ow wacht swiffmeisterdie ken ik wel
Ik heb tot nu toe elke Tilburg meet gemistquote:Op zondag 25 februari 2007 17:30 schreef Parafernalia het volgende:
mijn vrienden en innen zitten ook niet meer op fok
wel ken ik een hoop UVT'ers irl
In de oude Tilburg reeks voordat STA er was in ONZ.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:41 schreef liefie_ het volgende:
zijn er meets?
ik geloof dat ik niet zo van de meets ben...
Ik ook niet. Samen drinken en het dan over FOK hebben of zoquote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef liefie_ het volgende:
ik snap dat meeten nooit zo... maja
internet moet op internet blijvenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Samen drinken en het dan over FOK hebben of zo![]()
erg hequote:
wanneer meeten we @ extasewoensdag?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
erg he
stiekum ben ik gewoon heel verlegen
ow jee.. meldt het even. Weet ik wanneer ik weg moet blijvenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
wanneer meeten we @ extasewoensdag?![]()
en ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ow jee.. meldt het even. Weet ik wanneer ik weg moet blijven
ze word 15 of 16quote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef Parafernalia het volgende:
hoe oud is ze?
Oud Jong genoeg voor je?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef Parafernalia het volgende:
hoe oud is ze?
ik denk dat ik jou al heel vaak heb gezienquote:Op zondag 25 februari 2007 17:43 schreef existenz het volgende:
Oh en toma zal ik vast ook wel ooit gezien hebben en alleen nooit geweten dat hij het is
ach bekijk het ook weer zo dat je dan wel kan blijven fokkenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg
mn nichtje is jarig en ik kan niet mee omdat ik nog verder moet werken en dan zegt mn mama dat dat een slap excuus is!!!
ik ben 21 en ik ben nog zo aardig dat ik bijna altijd ga! niemand doet dat!
nee juist niet want ze willen dat ik mee gaquote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ach bekijk het ook weer zo dat je dan wel kan blijven fokken
Ja, dat kanquote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee juist niet want ze willen dat ik mee ga
maar dat kan niet want ik meot door typen
ff een heel slome vraag waardoor ik vast een aanstelster lijk, maar kun je van een dag RSI krijgen? nee he
ik heb au
lijkt me sterk dat je t in 1 dag krijgt. Misschien dat je in een ongewone houding of niet confortabel zit.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee juist niet want ze willen dat ik mee ga
maar dat kan niet want ik meot door typen
ff een heel slome vraag waardoor ik vast een aanstelster lijk, maar kun je van een dag RSI krijgen? nee he
ik heb au
pfew ik was al bang dat ze mn arm moesten amputerenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Het begint echter met een tinteling in de hand. Alleen als je het echt continue dagelijks erdoor heen werkt dan krijg je er echt problemen mee... Na 1 dag werken, gewoon ff volgende dag wat rustiger aan doen, zodat de pijn weg gaat en alles is weer in orde
nou dit is niet echt zo'n superdeluxe werkplek neequote:Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat je t in 1 dag krijgt. Misschien dat je in een ongewone houding of niet confortabel zit.
ik kreeg vlak voor carnaval heel erg veel last van mn hart en neigingen om flauw te vallen. Maar na 4 pilsjes voelde ik er niks meer vanquote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb au
ik moet er elke dag heen tis echt verschrikkelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 19:59 schreef Ace1 het volgende:
Net m'n zus afgezet op het station.. wat een teringzooi is het daar.. Wat een gekut met die auto's.
denk dat het uiteindelijk wel beter voor de stad is, alleen is het belachelijk dat het moet duren tot 2012, gooi het een jaar dicht en overhoop en ben klaar! gaat nog leuk worden als ze ook nog het station gaan verbouwen!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:08 schreef liefie_ het volgende:
die waren als enige tegen dat hele gekloot met die heuvel en spoorbaan en zo
hoe zou het in hemelsnaam beter moeten zijn voor de stad?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
denk dat het uiteindelijk wel beter voor de stad is, alleen is het belachelijk dat het moet duren tot 2012, gooi het een jaar dicht en overhoop en ben klaar! gaat nog leuk worden als ze ook nog het station gaan verbouwen!
ben wel blij btw dat de heuvel veranderd gaat worden, dat ziet er nu ook uit als een soort slachtveld!
éénrichtingsverkeerquote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe zou het in hemelsnaam beter moeten zijn voor de stad?
ja en verkeer op de heuvel, midden door het winkelend publiek en langs de terrasjesquote:
omdat tilburg er nu ook gewoon niet uitziet! echt karakter heeft de stad al jaren niet meer (eigenlijk met verbouwing van de oude heuvel) dus maak het dan ook maar gewoon in 1x mooier!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zoals nu: Vanuit zuid naar station naar huis is: Ringbaan zuid, spoorlaan, noordhoekring, paleisring, ?, broekhovenseweg (geloof ik dat het daar ook nog heet) en dan piusstraatquote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wel prima om strax rondje centrum te kunnen gaan doenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en verkeer op de heuvel, midden door het winkelend publiek en langs de terrasjes
het wordt dan strax ringbaan zuid, spoorlaan, heuvel, piusstraat, gaat met de klok mee worden namelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 20:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Zoals nu: Vanuit zuid naar station naar huis is: Ringbaan zuid, spoorlaan, noordhoekring, paleisring, ?, broekhovenseweg (geloof ik dat het daar ook nog heet) en dan piusstraat![]()
dat ben ik met je eensquote:Op zondag 25 februari 2007 20:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
omdat tilburg er nu ook gewoon niet uitziet! echt karakter heeft de stad al jaren niet meer (eigenlijk met verbouwing van de oude heuvel) dus maak het dan ook maar gewoon in 1x mooier!
Als ik vanuit zuid kom, zou ik dus op de spoorlaan tegen het verkeer in moeten gaan rijden op de terugwegquote:Op zondag 25 februari 2007 20:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het wordt dan strax ringbaan zuid, spoorlaan, heuvel, piusstraat, gaat met de klok mee worden namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |