tja ach anders gaan ze weer ergens gaten in de grond graven en laten er metro geluiden uitkomenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens
maar dat kan ook zonder die cityring
dat is beter voor jou omdat je niet om wilt rijden, maar niet beter voor de gezelligheid van t centrum (voor zo ver het er was) en voor het millieuquote:Op zondag 25 februari 2007 20:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Zoals nu: Vanuit zuid naar station naar huis is: Ringbaan zuid, spoorlaan, noordhoekring, paleisring, ?, broekhovenseweg (geloof ik dat het daar ook nog heet) en dan piusstraat![]()
Nou nee, ik draai liever gewoon om op de spoorlaan. Dat is vele malen snellerquote:Op zondag 25 februari 2007 20:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is beter voor jou omdat je niet om wilt rijden, maar niet beter voor de gezelligheid van t centrum (voor zo ver het er was) en voor het millieu
opnieuw beginnen!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:34 schreef existenz het volgende:
Ik ben door mijn 11111 posts heen gegaan zonder het in de gaten te hebben
Ik wil eerst mijn oldbie account terugquote:
En in een jaar, ik in 7quote:Op zondag 25 februari 2007 20:41 schreef liefie_ het volgende:
hey ik ben ookal voorbij de 11111! ik moet nodig een leven vinden
zelfkennis siert de moderne menschquote:Op zondag 25 februari 2007 21:06 schreef liefie_ het volgende:
ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe het komt
waarschijnlijk door zondagen zoals deze en mijn neiging me overal mee te bemoeien
enquetesquote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
berichten of enquetes?
sure, als je er nou nog rond de 30 had was dit topic weer volquote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef liefie_ het volgende:
nog 14 en dan ben ik klaar!~!!!!
of zal ik jullie maar niet zo up to date houden
goed zo want het is maar een langzaam topic!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
sure, als je er nou nog rond de 30 had was dit topic weer vol
hoe raad je het!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef toma het volgende:
11!
rtl5, net5 is ook tofquote:
Iemand voegde me ineens toe op msnquote:
Tenzij jij een mannennaam hebt niet neequote:
ssssst eigenlijk ben ik een manquote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Tenzij jij een mannennaam hebt niet nee
zijn we ook hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef existenz het volgende:
Volgens Wat is de lelijkste stad van Nederland ? zijn we trouwens een lelijke stad
Stiekem wel hé, maar er gebeurt eindelijk wat:quote:
dan komen we weer in opstand hoor!!!!quote:
Doen ze al jarenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan komen we weer in opstand hoor!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |