Hee liefie_!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:55 schreef liefie_ het volgende:
hey grrrr!
Volgende keer Killburgquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een behoorlijk trieste bijnaam ja.
Is "Stilburg" al geweest?quote:
Ja, in het Breda topicquote:
Wel met mascotto dan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Of "Bilburg", met een mooie vrouwenkont in de OP![]()
quote:
nie te houwe! Gasse BAASJE!!!!quote:
quote:
ja klopt. Bij stappegoor (voorbij de ijsbaan en naast Fontys) zijn ze nu begonnen met de grond klaar te maken voor de fundering.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er iemand of die megabioscoop er nou nog komt, want ik had ergens gehoord dat de midi er mee stopt ofzo?
Die in de heuvelpoort gaat binnen een paar maanden open en ook die bij stappengoor staat nog steeds in de planning.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er iemand of die megabioscoop er nou nog komt, want ik had ergens gehoord dat de midi er mee stopt ofzo?
Dat is voor de nieuwe sporthal geloof ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef toma het volgende:
[..]
ja klopt. Bij stappegoor (voorbij de ijsbaan en naast Fontys) zijn ze nu begonnen met de grond klaar te maken voor de fundering.
Beter, alhoewel ik toch meestal naar de Cinecitta ga (brandquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef toma het volgende:
[..]
ja klopt. Bij stappegoor (voorbij de ijsbaan en naast Fontys) zijn ze nu begonnen met de grond klaar te maken voor de fundering.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Die in de heuvelpoort gaat binnen een paar maanden open en ook die bij stappengoor staat nog steeds in de planning.
da's natuurlijk ook helemaal waar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Beter, alhoewel ik toch meestal naar de Cinecitta ga (branden duvel
), is het toch leuk om voor een beetje spektakel film in een goeie bioscoop te zitten. De heuvelpoort is namelijk echt bagger, en de midi vind ik ook niet echt geweldig.
Bios in de heuvelpoort gaat dicht en gaat naar vredeplein en ook de midi gaat dicht op den duur geloof ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
kregen we nu 2 megabioscopen? Wát een megalomande stad is het toch![]()
dat roepen ze ook al 200 jaar! zou eerst een restaurant worden, toen een discotheek, toen weer een schouwburgachtig iets, toen weer een tentoonstellingsiets, maar denk dat het gewoon Midi blijft...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:05 schreef existenz het volgende:
[..]
de midi gaat dicht op den duur geloof ik.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:42 schreef liefie_ het volgende:
er wil nooit iemand met mij naar de bios
hoewel soms wil er wel eens iemand mee naar een kunstige film in de cinecitta idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |