Daarom staat die ook tussen haakjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Superteam
Als arsenal uit de CL word geknikkerd is het seizoen voor ze over
Wat een grote randdebiel ben jij zeg, oh my god.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zei het vooraf al.
PSV Ging dit winnen.
Arsenal wat een gaar team hebben die zeg![]()
Wat is in hemelsnaam een ramdebielquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een grote ramdebiel ben jij zeg, oh my god.....![]()
Owja u is voor Arsenal.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een grote ramdebiel ben jij zeg, oh my god.....![]()
'me cluppie' en 'jou superteam' ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jahoor dat kan wel lukken. Ben gewoon blij dat me cluppie jou *superteam* naar huis stuurt met een nederlaag![]()
Oja, je kan ook best normaal reageren want je had het waarschijnlijk wel gewoon begrepen wat ik bedoelde.
Doei Arsenal![]()
Ontsierd hem, want normaal is het geen jankerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
Henry .. de grote grappenmaker
http://www.dailymotion.co(...)enry-not-hit-in-face
Nee, PSV heeft verdiend gewonnen. Maar jij bent typisch zo'n grote kluns die een speler al afschrijft na 4 minuten en een team na 1 wedstrijd. Sorry maar dan ben je wel een hele grote klunsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Owja u is voor Arsenal.
Vond je ze zo goed dan vanavond ?
Chelsea is een hele bekende wijk in London, en de haat tussen Arnsenal en Chelsea is niet zo groot (dacht ik)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben ik de enige trouwens die het melig vond dat er chelsea dagger werd gespeeld na eindsignaal?
Omfg, jij bent echt nog dommer dan een wasknijperquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
'me cluppie' en 'jou superteam' ?
![]()
Tja .. vrij kansloos ook om bij een 0-0 stand op het middenveld zo theater te maken. Als het nou nog in de 16 is is het nog enigzins begrijpelijk. Dit is gewoon proberen een kaart aan te naaien op een hele treurige manier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ontsierd hem, want normaal is het geen jankerd
Nee, dat maakt het nog erger, je doet het niet eens per ongeluk. Je weet blijkbaar niet beter.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik dat per ongeluk zo schreef?![]()
Ja weet ik, maar toch.. het melige er aan vond ik dat het ws alleen gedraait werd omdat het hier populair nummer is dankzij 3fm, maar het op de arsenal fans over kan komen als een soort pesterijtjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Chelsea is een hele bekende wijk in London, en de haat tussen Arnsenal en Chelsea is niet zo groot (dacht ik)
Owzo hehe, zo had ik d'r nog niet over na gedachtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar toch.. het melige er aan vond ik dat het ws alleen gedraait werd omdat het hier populair nummer is dankzij 3fm, maar het op de arsenal fans over kan komen als een soort nanananana![]()
(volgende wedstrijd arsenal is ook tegen chelsea over 5 dagen)
Ja het is moeilijk als je clubje verliestquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het nog erger, je doet het niet eens per ongeluk. Je weet blijkbaar niet beter.
Iedere keer als Gomes een geweldige bal redt, moet ik denken aan Sjaak Polak. Spelers van Sparta schoten vorig seizoen een aantal keer snoeihard op doel, plus een geweldige vrije trap van Polak, maar Gomes hield alles uit het doel. Daarna het interview:quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedere keer als Gomes een geweldige bal redt, moet ik denken aan Sjaak Polak. Spelers van Sparta schoten vorig seizoen een aantal keer snoeihard op doel, plus een geweldige vrije trap van Polak, maar Gomes hield alles uit het doel. Daarna het interview:
http://members.home.nl/goalzzz/polak.wmv
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedere keer als Gomes een geweldige bal redt, moet ik denken aan Sjaak Polak. Spelers van Sparta schoten vorig seizoen een aantal keer snoeihard op doel, plus een geweldige vrije trap van Polak, maar Gomes hield alles uit het doel. Daarna het interview:
http://members.home.nl/goalzzz/polak.wmv![]()
had ie paar jaar terug ook tegen ajax (volgens mij). Mist ie kans en staat ie in het veld met z'n armen te zwaaien/op de grond te stampen en te schreeuwenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
http://members.home.nl/goalzzz/polak.wmv![]()
Arsenal wint thuis dit jaar haast nooitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef Flashwin het volgende:
Arsenal gaat wel door denk ik. Gaan in London over PSV heen lopen, met een Henry als uitblinker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |