Ik mis kikkerlikker zo.quote:
Nou ja, op zich denk ik dat dat nog niet eens zo erg is. Dat zie je op heel Fok! Alleen de platen voor hoofden, die mogen weleens af.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef phluphy het volgende:
Tja Easy, goeie vraag. Maar iets weerhoudt me ervan om iemand dom te noemen. Dat vind ik gewoon not done...
Beetje slap he.
Sorry ik moet ff dubbeldrank afbranden. Het slechtste crewlid in eeuwen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, waar is Swets als je 'm nodig hebt?
Ja, ik zat gewoon even voetbal te kijken. Ik denk, het suddert wel even door en ik val er wel weer in. Zijn we ineens twee pagina's verder...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, waar is Swets als je 'm nodig hebt?
Ja het was geen Feyenoord hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, ik zat gewoon even voetbal te kijken. Ik denk, het suddert wel even door en ik val er wel weer in. Zijn we ineens twee pagina's verder...![]()
Ik doe effe 1 rel tegelijk, hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sorry ik moet ff dubbeldrank afbranden. Het slechtste crewlid in eeuwen.
Vrouwen zijn multitasking Shmoopyquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik doe effe 1 rel tegelijk, hoor.
Ik zie dat ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef sjak het volgende:
[..]
Maar waarom hangt hier nou zo'n kutsfeer. Ben ik zo dom ofzo? Ik zie dat gewoon echt niet.
Ja ! Het staat toch niet (meer) in de TT dat het niet mag?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef No Nick het volgende:
Zijn jullie nou aan het slowchatten hier?
mij aansluitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet.
Ik heb het hier prima naar mijn zin. Ik heb hier mijn favoriete groepje users (die merendeel in dezelfde 'fase van het moederschap' als ik zitten. Logisch toch, dat je dan naar elkaar toetrekt?
Hoiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:57 schreef No Nick het volgende:
Zijn jullie nou aan het slowchatten hier?
Ok, dan voel ik me vast wel op mijn gemakje hierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja ! Het staat toch niet (meer) in de TT dat het niet mag?![]()
quote:
Lang zal modje leven, lang zal modje leeeeeeeeeven in de gloooriaaaaaaaaaaa! HIEPERDEPIEP!!quote:Ons modje is trouwens jarig vandaag, leuk feesttopic hebben we ervan gemaakt he.
Niet alleen in FC.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef MUUS het volgende:
Er staat een link naar dit topic in FC hè?.
Nou ja! Net alsof ik nooit ergens anders kom.quote:
Dat is OUD ook voor mijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef Ireth het volgende:
.... ik voel me dus meer die vage kennis die af en toe hallo komt zeggen dan die buurvrouw die er graag bij wilt horen maar er niet tussen kan komen.
Het gevoel van genegeerd worden of er buiten te blijven staan tegen mijn zin in ken ik dus niet, simpel weg omdat ik er niet specifiek in wil staan. Leuk om mee te lezen op zijn tijd, maar het is geen moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |