abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48103344
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:09 schreef ElizabethR het volgende:
Pdehoog, die twee laatste van jou vind ik erg mooi, met name de tweede.
Dank je wel
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_48127859
Saaie boel hier in FOT de afgelopen dag Gister gemaakt:

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_48137947

The scream 2007

pi_48138290
Ik vind vooral de middelste erg spreken...mooi!

Hier een voorproefje van mijn shoot van gister...Bianca

pi_48138414

Chayene met achterlicht

Stoere Chayene

Zusjes Kirsten en Amber
pi_48138468
@An, mooi hoor!!
@Toeps, he je maakt zelf ook foto's? Ik hou niet zo van achterlicht, de rest hier wel geloof ik, alles bij elkaar mooie portretten hoor .
pi_48138516
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:24 schreef ..zapper het volgende:

@Toeps, he je maakt zelf ook foto's? Ik hou niet zo van achterlicht, de rest hier wel geloof ik, alles bij elkaar mooie portretten hoor .
Ja, ik ga in september fotografie doen op Academie St. Joost. Ik oefen vast.
pi_48139050
@Toeps, mooi!!
2e Vind ik ook heel mooi, alleen jammer van dat haar voor het gezicht.
En bij de een na laatste vind ik de scherpte niet helemaal lekker liggen.
Verder mooi hoor!
  FOK!fotograaf maandag 9 april 2007 @ 11:27:02 #234
18921 freud
Who's John Galt?
pi_48139914
@An24, vitrage leuk gebruikt! Ogen knallen er zo lekker uit met veel wit!!
@Toeps: Vooral die 2e van Chayene kan zo in de Wehkamp zeg! Die van je zusjes zijn ook leuk, maar ik vind de ogen nog beetje fles/donker voor mijn gevoel. Gaat erg lekker ook bij jou zeg!

Maar de trend is verontrustend... Als alle modellen zoals fraubitch, An24, Toeps, Maya, etc ook allemaal ineens aan het fotograferen slaan (en goed ook!), dan blijft er voor de fotografen zo weinig over .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_48139975
Moeten we dadelijk zelf op de foto, help .
pi_48141272
Ik ben nooit model geweest...ik ben soms aan de andere kant van de camera gaan staan, das heel wat anders
pi_48141944
Je bent een naturalborntalent als model .
pi_48148060
@DJH: #2 #1 vind ik iets te onscherp en #2 iets te snapshotterig
@An: veeeeeeeeeel beter zo met witte achtergrond
@Toeps: #4
pi_48155740
PdeHoog / Lau: fijne spontane lach, maar die schouders zo hoog oogt toch wat gespannen. En wat Re zegt

ER: goed het moment gevangen, gezicht is mooi belicht, wel jammer dat zijn haar wegvalt in het zwart en jammer van die harde schaduw bij zijn hand.

gluteus_maximus: best een leuke foto, bij portretten is het meestal fijner om minimaal 1 oog in beeld te hebben.

PdeHoog/Chanty: mmmmm, nee. Dat kan je beter. Ik vind m nogal vlak belicht en qua toning en contrast ook te vlak bewerkt

DJR: 1 is niet scherp. Idee leuk, foto mislukt. Weggooien. 2 is een fijn karakterportet, maar probeer volgende keer de ogen wat hoger in de foto te zetten, wordt ie krachtiger van. nr 3 doet me helemaal niets. sorry.

An24 en Toeps #1: Er is wit en er is uitgebeten. Utgebeten is prima als achtergrond voor productfoto's. Voor een modelfoto vind ik het 3x niets

Toeps 2: Fijne plaat, lekker licht. Links een tikkie krap, maar stoort niet echt.

Toeps 3 en 4. Mooie meiden, lekker zachte sfeer zet je neer. DOF is net een tikkie te kort IMO. De kunst (en dat is bepaald niet makkelijk, maar anders was het geen kunst he?) is om beide ogen scherp te krijgen, en wel de achtergrond soft. Kleurtoon van #4 past beter bij de sfeer dan #3.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_48155839
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:40 schreef Vliegvrager het volgende:
PdeHoog/Chanty: mmmmm, nee. Dat kan je beter. Ik vind m nogal vlak belicht en qua toning en contrast ook te vlak bewerkt
De belichting was idd vrij vlak Gewoon recht van voren. Ik wilde eigenlijk een vrij lichte zwartwit-foto maken, maar vond dit mooier. Er was overigens nog iemand die over het contrast begon. Ik ga daar nog even naar kijken. Thnx
pi_48159380
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:40 schreef Vliegvrager het volgende:

An24 en Toeps #1: Er is wit en er is uitgebeten. Utgebeten is prima als achtergrond voor productfoto's. Voor een modelfoto vind ik het 3x niets
Zal ik er een flesje parfum in plakken dan?
pi_48163194
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:20 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]

Chayene met achterlicht

[afbeelding]

Stoere Chayene

[afbeelding]

[afbeelding]

Zusjes Kirsten en Amber
Ik vind die laatste twee echt geweldig heerlijk geweldige sfeer, erg mooi gedaan. De eerste ook heel fijn, de tweede stoor het haar me een tikkie, maar nog doe ik het je niet na.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_48166828
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:13 schreef An24 het volgende:
Ik vind vooral de middelste erg spreken...mooi!

Hier een voorproefje van mijn shoot van gister...Bianca

[afbeelding]

Tof. Zo'n stuk tule heb ik ook pas gekocht, moet het nog steeds eens gebruiken. Kun je leuke dingen mee doen.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 april 2007 @ 09:02:44 #244
18921 freud
Who's John Galt?
pi_48167291
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:13 schreef An24 het volgende:
Ik ben nooit model geweest...ik ben soms aan de andere kant van de camera gaan staan, das heel wat anders
Er was eerder een showcase met jou als model, dan een showcase als fotograaf .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!fotograaf woensdag 11 april 2007 @ 22:56:55 #245
18921 freud
Who's John Galt?
pi_48237370
Van de shoot met Chanty afgelopen weekend:

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_48237437
Oe....die is lekker zeg Denk dat-ie in kleur toch mooier wordt
pi_48237620
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
Oe....die is lekker zeg Denk dat-ie in kleur toch mooier wordt
Ik weet niet, heeft zo juist wel iets sereens..ik vind hem goed
  woensdag 11 april 2007 @ 23:07:04 #248
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_48237805
Nee zwart wit is absoluut mooier
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_48237880
Ik heb de kleurenversie gezien Ik vind dat Chanty volgende keer even knalrode lippen moet doen
pi_48315852
- weg -

[ Bericht 95% gewijzigd door Adolecens op 30-12-2009 22:47:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')