quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Of de stervende hoeren kankerkachel.....kan ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Whehehe...nog geen twee posts daarna.
![]()
En ik ga pitten...![]()
nee en neequote:Op woensdag 21 februari 2007 02:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Llorarías al yo irme?
Serias fría como hielo al despedirme?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]de free tanslator gaf ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Would you weep to me to go away?
Would you be cold as ice on having dismissed me?
vandaar
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
de free tanslator gaf dit
Would you weep to me to go away?
Would you be cold as ice on having dismissed me?
vandaar
![]()
ja helemaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Mijn vertaling is toch wat mooier me dunkt
Speeltje is ook van mij dan, dat weet je?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef PeZu het volgende:
hee du willst du eine kinderuberaschung oder was
selbstverständlich du bieberquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Speeltje is ook van mij dan, dat weet je?
ZWIJG VROUWquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ich bin wieder da ja
duquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ich bin wieder da ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Je bedoelt die met die piem0l zeker, das Stommie...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar de inspiratie kwam vrij makkelijk bij hem.
tis wel een verbetering al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je bedoelt die met die piem0l zeker, das Stommie...
Tja de naam alleen al...![]()
dat was mijn vraag jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef don-diablo het volgende:
op de eerste pagina werd gevraagd wie die gast linksonder op de foto was en dat is Stommie, ik heb de verkeerde persoon gequote zie ik
One pill makes you larger, and one pill makes you small,quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
Wil je de blauwe of de rode pil
ja dna in de white rabit versie van jefferson airplane wat dan weer een protest leid is tegen vietnamen dus ook metaforen bevatquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
alice in wonderland ;o))
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:46 schreef oranjekoek het volgende:
QB! is het waar, dat topic in TRU? Lig je nu te bibberen in je bed?
quote:
Gister welquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:46 schreef oranjekoek het volgende:
QB! is het waar, dat topic in TRU? Lig je nu te bibberen in je bed?
ik hoor het wel....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Gister wel
Kijken of t vannacht weer t zelfde liedje is, ga ik nu doen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Gister wel
Kijken of t vannacht weer t zelfde liedje is, ga ik nu doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |