Dat kloptquote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Maarre, als ik dat lijstje op pagina 1 zie, gaan dus bijna alle grote Cxx bussen weer weg strax ??
heb liever dat ze 2x 8 rijden..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Daarom zetten ze die 32 12 meter bussen ook nog steeds in![]()
Wat is er mis met die VDL Kusters busjes, die zien er tenminste nog normaal uit. Da's geen omgebouwde Caddy zoals die Fryskers. Die Parades zien er tenminste nog een beetje redelijk uit ipv compleet afzichtig. Net een hondenkop op wielen met te smalle banden die Fryskers...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, die hepreskusters gaan ze dus vervangen hierzo :'0
VDL Kusters op basis van mercedes-benz Sprinter hermes
dat duurt volgens mij nog wel ffquote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt ze straks volop in het wild spotten
whehequote:Op donderdag 12 april 2007 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
klopt helemaal. Ik kan dan niet met de bus, omdat ik moet werken
Ik heb nu bij alle routes een gouden ster behaaldquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dit spel al bekend bij jullie?
Bus Driver
[afbeelding]
nou.. ik hoop voor XX dat het de reserve bussen zijn..quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
Toch geen Noord-Brabant praktijken he
zet je lieve klokje in je camera eens goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Vandaag aankomst te Lw om 17:04
Toch klopt dat hoor, ik stond daar toch echt om dat tijdstipquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zet je lieve klokje in je camera eens goed
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:04 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Toch klopt dat hoor, ik stond daar toch echt om dat tijdstip
ik heb er tot nu toe weinig problemen mee?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:42 schreef Peterselieman het volgende:
Met die nieuwe dienstregeling in Fryslân zijn er alweer wat klachten binnengekomen:
Geluidsfragment
Ik snap werkelijk waar niet dat ze dat ding gebouwd hebben op basis van de Transporter.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef Gnittoo het volgende:
de frysker was vandaag te zien in dokkum:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ah wel leuk om te proberen bij een verkeersdrempel dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk het niet. Daarvoor hangt de achterbumper te laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |