waarom nou geen frituur oliequote:Op maandag 19 maart 2007 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
De bussen van xx in Fryslân schakelen de komende weken over op 100% biodiesel. Voor het geval dat er daardoor een bus uitvalt, houdt xx bussen op reserve.
heb je toch empteccers voor? die kunnen best wel een middagje flessjes legen in een grote tankquote:Op maandag 19 maart 2007 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zou nog goedkoper zijn. Zonnebloemolie of iets degelijks. Haal een pallet bij de aldi en je auto kun je ervan laten rijden. Wel een nadeel. Het tanken duurt wat langer
Komt van OVIB.quote:Fryskerbus klaar voor de start
Heerenveen - Bij VDL Berkhof in Heerenveen rolt vandaag de eerste van in totaal 113 Fryskerbussen voor Connexxion van de band. Tot 15 april worden hier wekelijks tientallen busjes afgemonteerd.
Ze gaan rijden in Noord- en Zuidwest-Friesland. Met de order is een bedrag gemoeid van ¤13 miljoen. Nieuw in Friesland is dat de haltes met behulp van een geluidsbandje worden omgeroepen.
Elders in het land wordt daarvoor de stem van een dame uit het Gooi gebruikt. Omdat deze moeite had met de uitspraak van de Friese halteplaatsen heeft dit keer een Friezin het bandje ingesproken.
Maandagmiddag is in Heerenveen de eerste Frysker onthuld onder toeziend oog van gedeputeerde Verkeer en Vervoer Ton Baas. De Frysker is een nieuw type bus voor het streekvervoer, ontwikkeld en gebouwd door Berkhof in Heerenveen. Vanaf 15 april gaan 113 van deze nieuwe bussen rijden in Friesland.
De bussen zijn korter van lengte en veel lichter in gewicht dan de huidige bussen, stiller, comfortabel en goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers. In samenwerking met de provincie zullen veel busperrons nog worden aangepast voor de rolstoelgebruiker.
Ook nieuw is de dynamische informatie verstrekking, zowel in de bus als bij de halte worden live, via GPRS, de vertrek- en aankomsttijden bijgehouden. De 21 zit- en 7 staanplaatsen tellende bus zal vanaf 15 april om de 15 minuten de haltes in de provincie passeren, in de spits zelfs 6 maal per uur. De Frysker is speciaal ontwikkeld voor Friesland en rijdt nog nergens anders in Nederland.
welke datum hoort bij dat bericht?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:49 schreef Peterselieman het volgende:
Je had gelijk wat betreft dat te heet gewassen busje, Ou-tannu:
[..]
Komt van OVIB.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:40 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb net wat spannends gedaan: ik heb een sollicitatiebrief de deur uit gedaan. Voor de functie van buschauffeur.![]()
Het zal mij benieuwen.
nog erger, ik moet er mee rijdenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:54 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt, alleen worden ze bij VDL Berkhof in Heerenveen geproduceerd. en ik moet binnenkort met die barrels reizen![]()
Oh,daarom kreeg ik gisteren op de Combofoon in de buurtbus een tekstbericht met de mededeling dat de Markt in Den Bosch afgesloten had.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:19 schreef leolinedance het volgende:
Bus ramt bloemenkar in Den Bosch
Die Arriva bussen zien er ook altijd zo gaar uit![]()
Wietze moderate idd het busdeel van mn forumquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
Dit zijn de foto's van het barrel genaamd Frysker:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's: Wietze Koopmans, buzzybeeforum
ja, die hepreskusters gaan ze dus vervangen hierzo :'0quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:02 schreef zwahiel het volgende:
Waarom moet men altijd van die gekke bussen maken waarvan de neus nooit klopt!?
hermes had dat in Venlo ook, die werden gemaakt door VDL Kusters, maar zagen er wel 1000x beter uit als die Fryskers ().
In andere landen rijden overal kleinere busjes die er wel fatsoenlijk uit zien, waarom worden dit soort gedrochten nog gemaakt en bedacht!?
In de tijd dat die bus gebouwd werd schreef je Assen waarschijnlijk nog met één s, of niet?quote:Op maandag 2 april 2007 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Deze kwam ik net tegen:
[afbeelding]
Au!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |