Sugar wat lekker dat jullie samen een weekendje weggaan, waar dan ook. Heel veel plezier en ga er lekker van genieten.
Ik heb Fok! als startpagina op mn laptop
![]()
hoezo verslaafd... en ik heb de google zoekfunctie in mn werkbalk. Ik heb zelfs een tijd Fok bij mijn favorieten op mn werk gehad, maar nu niet meer.
VIcky ik heb je pmetje gezien en zodra ik ze heb, zal ik ze sturen.
Pfff heb een zere arm van de krachtoefeningen gisteren, niet fijn meer. En morgen (2e dag) wordt het nog erger toch?
Vanmorgen heb ik Twans pyjama kapot (knoopsluiten gewoon opengetrokken) getrokken
![]()
ik was een beetje boos omdat hij zichzelf niet wilde aankleden toen ik druk was.. ik moest helpen, nou dat heb ik gedaan. Twan huilen, Peaceman boos op mij.... had vanmorgen mn morgen niet zal ik maar zeggen. Toen ik in de trein naar mn werk zat, vond ik mezelf toch wel even een bitch. Twan had namelijk wel netjes zijn bordje op het aanrecht gezet en zn spullen die hij mee wilde nemen naar opa en opa bij elkaar gezocht en in een tasje gedaan. Berouw komt na de zonde... maar het was op dat moment echt even teveel voor me. (ook icm kort geslapen). Toen ik Twan bij mn ouders had gebracht, kreeg ik wel een hele dikke kusknuffel dus Twan was gelukkig niet meer boos op me.