Ik verloor er anders enkele jaren geleden afgetekend vanquote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Onze A1 speelt erg hoog, is dan wel net een nieuw team, maar toch moet er makkelijk gewonnen worden normaalgesproken.
Sterker nog, ik heb ooit van het NL vrouwenelftal gewonnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:45 schreef methodmich het volgende:
Interessant ja. Als jullie A1 goed is, moeten ze dat vrij eenvoudig kunnen winnen zou je zeggen. In Duitsland won Stuttgart B1 ooit van de nationale ploeg.
Serieus? Dan is het wel heel erg of ben je best goed?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb ooit van het NL vrouwenelftal gewonnen.
Helaas het eerste.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Serieus? Dan is het wel heel erg of ben je best goed?
Ter promotie in de regio denk ik, anders weet ik het ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom zulke wedstrijden gespeeld worden. Jullie A1 gaat dat makkelijk winnen, dus voor hun is het geen uitdaging en die vrouwen zullen ook alleen maar bevestigd zien dat ze nooit van een (goed) mannenteam zullen kunnen winnen.
Ik volgde vrouwenvoetbal al langer via de uitstekende website, zoals ik ook de zaterdagamateur-voetbalsite op zijn tijd eens nasla. Het is gewoon mooi om te zien hoe zoiets beleefd wordt. En ik denk dat dit iniatief een flinke stap next door is. En je mag niet verwachten dat de mannelijke voetballer van vandaag op morgen zijn macho-gedrag verliest, daarvoor is het natuurlijk veel te leuk om af te kunnen geven op het voetbalniveau van de andere sekse, maar voor vrouwensport in het algemeen is het goed dat het voetbal nu professioneler wordt. En met een beter niveau komt er meer uitstraling en dat geeft weer aanzet tot sporten ofwel een gezondere bevolking, dat is uiteindelijk weer (financieel) gunstig voor ons allen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ga jij de vrouweneredivisie met serieuze belangstelling volgen dan okee6? En zo ja, vanwaar dat?
Dat wil je niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:29 schreef -Mo- het volgende:
Vind dat ze op z'n minst in bikini moeten.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
De onderste rij, 3e van rechts is Ricky Kruijs.
Tja, er zal wel wat extra ruimte voor de tieten gemaakt zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Vreemde shirts idd bij FC utrecht, anders dan waar de mannen in spelen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, er zal wel wat extra ruimte voor de tieten gemaakt zijn.![]()
Moeten ze die vervolgens natuurlijk wel hebben...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, er zal wel wat extra ruimte voor de tieten gemaakt zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |