belg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:08 schreef sanni het volgende:
Larven zijn bijvoorbeeld heel erg goed om onstoken wonden in het oerwoud
schoon te krijgen of een vuile kokosnoot helemaal rein te maken.
Daarnaast is het eten van larven niet ongezond maar gezond want ze zitten vol
met eitwitten. Tis alleen wat je gewend bent. De meesten laten zich afschrikken
door zo een kleine beestje.![]()
![]()
ja ik heb ook larven gegeten die levend
waren
garnalen zijn ook goor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het wel raar dat mensen het vaak ranzig vinden om insecten te eten, terwijl ze wel gewoon een Gamba afpellen en verorberen. Maarja, zal wel iets met geaccepteerd enzo te maken hebben..
Ja rel nichten zijn hetquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:16 schreef Mustard_Man het volgende:
zijn er echt mensen die hun boterham niet meer opeten omdat er een vlieg opgezeten heeft?![]()
![]()
!!
homofielen.
jij wil een patat pic.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:18 schreef jaoka het volgende:
gatverdamme zeg, moest dat plaatje nou?
Ooit insecten geproefd dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:19 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Omdat het ranzig is.
Het lijkt me ook gewoon niet lekker... Weet niet waarom.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Spacehamster het volgende:
Alleen zijn wij nuffige sissy westerse mensjes dat niet gewend he.
Je moet het dan ook niet zo naturel eten, want dan heb je in feite gewoon smaakloze chips (in geval van gefrituurde sprinkhanen/meelwormen dan, en die worden meestal gefrituurd). Net als vele andere soorten voedsel moet je ze zelf op smaak brengen met kruiden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb trouwens wel eens wat meelwormen door een beslagje gehaald en gefrituurd maar die smaakten naar niks-in-een-gefrituurd-jasje.
Omdat dat niet past in onze Judeo-Christelijke traditiequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom eten we geen mensenvlees?
Ja, ik vraag me bij elke hap altijd af in welke traditie ik ook weer pasquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:41 schreef Seneca het volgende:
Omdat dat niet past in onze Judeo-Christelijke traditie
Whaha idd... gewoon met je mond open in die zwerm gaan staan. Genoeg te vreten voor iedereen. Stelletje hypocriete hongerlijers dat het zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef Schorpioen het volgende:
Ik begrijp ook nooit dat gezeik als er weer eens een sprinkhanenplaag in een of ander Afrikaans land is en de mensen klagen dat ze niks te vreten hebben omdat de sprinkhanen al het gewas kaalvreten. Dan denk ik: pak dan gewoon een vlindernet, 2 keer uithalen en je hebt voor je hele gezin te vreten, wat is je probleem??
Slakken zijn heerlijk mits goed klaargemaakt. Ik heb nog nooit insecten of wormen gegeten (behalve het occasionele ingeslikte vliegje) maar eigenlijk zou ik niet weten waarom ze niet lekker zouden zijn en als ik de gelegenheid krijg ga ik het ook zeker proberen. Ik heb ook gesmuld van kikkers, schildpad, langoustines en allerlei schelpdieren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:35 schreef Tuvai.net het volgende:
* Tuvai.net heeft al Sprinkhanen, Meelwormen en Slakken op z'n menu gehad
Sprinkhanen en meelwormen waren lekker. Slakken zijn gewoon hartstikke zum kotsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |