Misschien Jewel - Fade away?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:32 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van zo'n 4 a 5 jaar geleden. Het werd eens gedraaid bij de aankondiging van Van Diepens Dance Department. De tekst ik ongeveer kon verstaan was: I'm faling away, just like the sun/stars. Het werd door een vrouw gezongen.
Laat me raden: DJ Maarten - Ik ben een kikkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef Ace1 het volgende:
Ik zoek een carnavalsnummer.. in de skihut in tilburg was het het meest aangevraagde nummer... het word gezongen door een gast, en is vrij snel en catchy
In het refrein word er ook: Tududu dudududu tududududu gezongen
Het is een nederlands nummer trouwens...
Tis trouwens niet chelsea dagger...
Uit de OP:quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef BabblingBrook het volgende:
Wie heeft er het nummer: Backstage - DJ Isaac voor me.
Of een mix ervan. De zin: "I'll be your bitch" komt er in voor. Als je m hebt, moet je me maar een PM sturen, ik zou hem erg graag willen hebben.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Tim DeLuxe ft. Sam Obernick - It just won't doquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef kaigroef het volgende:
eh ik zoek en nummer naar aanleiding dat ik het deels hoorde op de radio en toen wist ik weer dat in de clip in een arena was met een aantal vrouwen die aan eht volleyballen waren.
het valt in de richting van dance mocht iemadnhet ween graag
klinkt als een remix van 'i'm sailing away'. door diverse uitgevoerd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:32 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van zo'n 4 a 5 jaar geleden. Het werd eens gedraaid bij de aankondiging van Van Diepens Dance Department. De tekst ik ongeveer kon verstaan was: I'm faling away, just like the sun/stars. Het werd door een vrouw gezongen.
Probeer de site van Q music.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef Allan24 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vanmorgen nog op Q Music hoorde. Het wordt gezongen door een man en heeft een tekst als
Why don't you like me, why don't you like me, why don't you like meee...
(of 'Want you to like me', dat kan ook)
en dat wordt dan in een steeds iets hogere pitch gezongen. Het heeft wat weg van Queen... Google kon me niet helpen (maar misschien zoek ik verkeerd). Wie weet 't?
Die vraag wilde ik net stellen! Please, anyone. Hoe heet deze topper?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef Allan24 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vanmorgen nog op Q Music hoorde. Het wordt gezongen door een man en heeft een tekst als
en dat wordt dan in een steeds iets hogere pitch gezongen. Het heeft wat weg van Queen... Google kon me niet helpen (maar misschien zoek ik verkeerd). Wie weet 't?
Mika - Grace Kellyquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef Allan24 het volgende:
DAT IS EM!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:53 schreef Quannum het volgende:
[..]
Mika - Grace Kelly
http://www.youtube.com/watch?v=uzA0nG_PurQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |