abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 03:04:43 #51
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46515722
mss verdient ze wel een centje bij wat is haar nummer?
Thinking about thinking of you.
  woensdag 21 februari 2007 @ 03:11:07 #52
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_46515749
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 02:57 schreef Friek_ het volgende:
Het klinkt voor mij wel even als een opmerkelijke situatie. Dertig pillen op zak behoorlijk wat en laat voor mij goed blijken dat 't niet draait om eigen consumptie maar gedeal.
hoeft helemaal niet.
quote:
En daarin word je zusje als handig middel gebruikt. Wat niet zou moeten gebeuren. Dat ze tegen je schreeuwt is voor mij ook een teken dat ze weet dat ze fout zit, maar haar fout niet wilt erkennen.
Je weet natuurlijk niet in hoe verre ze hierin gedwongen wordt(onwaarschijnlijk), het eigen initiatief is(onwaarschijnlijk), of dat ze er gewoon rationeel mee ingestemt heeft.("leuke bijverdienstel").
pi_46515818
30 pillen a 2 euro, wauw ze wordt rijk
underground forever baby
  woensdag 21 februari 2007 @ 03:26:48 #54
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_46515834
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 03:24 schreef Laton het volgende:
30 pillen a 2 euro, wauw ze wordt rijk
  woensdag 21 februari 2007 @ 07:21:54 #55
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_46516573
Ik zou me er nog het meeste zorgen om maken dat je straks midden in de nacht met je pa naar het politie bureau kan komen omdat ze gepakt is in de lokale disco. Dan heeft zij echt de poppen aan het dansen en 100% dat vriendlief haar dan in de steek laat en dat ze er helemaal alleen voor kan opdraaien. Vooral als de gemeente een zero-tolerance beleid hanteert.
pi_46516581
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis KK troep dat kan ik je zeggen ......
Zolang je goed spul gebruikt valt dat best mee. Alcohol is wat dat betreft veel ergere rotzooi, zowel qua effect als qua schade die het in je lichaam aanricht.
pi_46516596
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 07:21 schreef Bob-B het volgende:
Ik zou me er nog het meeste zorgen om maken dat je straks midden in de nacht met je pa naar het politie bureau kan komen omdat ze gepakt is in de lokale disco. Dan heeft zij echt de poppen aan het dansen en 100% dat vriendlief haar dan in de steek laat en dat ze er helemaal alleen voor kan opdraaien. Vooral als de gemeente een zero-tolerance beleid hanteert.
Als ze aan het dealen is in een discotheek zou dat zo zijn. Maar:

1) Dat ze dealt is vooralsnog slechts een enorme aanname.
2) Dealen kan net zo goed in het gewone verkeer en niet op een drukke plaats zoals een disco.
3) Bij een eerste delict loopt het meestal wel los met de straf. Als ze echt aan het dealen is en ze wordt daarvoor opgepakt leert ze dat waarschijnlijk direct af ook.
4) Dealen van drugs is een strafbaar feit op basis van de opiumwet. Ik zie niet in wat gemeentelijk beleid daar verder mee te maken heeft.
pi_46516841
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef Glenn-Micra het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb besloten om het even aan te kijken en toch maar weer een gesprek te beginnen met mijn zusje. Dit op een meer dreigende toon.

Bedankt!
Ik zou het echt niet meer dreigend doen, maar juist open en vriendelijk. Jullie verstandhouding zal er neit beter van worden als jij de boze broer gaat uithangen. Bovendien is ze 19 en heb jij natuurlijk als broer al helemaal geen hol over haar te vertellen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_46516860
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 02:57 schreef Friek_ het volgende:
Het klinkt voor mij wel even als een opmerkelijke situatie. Dertig pillen op zak behoorlijk wat en laat voor mij goed blijken dat 't niet draait om eigen consumptie maar gedeal. En daarin word je zusje als handig middel gebruikt. Wat niet zou moeten gebeuren. Dat ze tegen je schreeuwt is voor mij ook een teken dat ze weet dat ze fout zit, maar haar fout niet wilt erkennen.
30 pillen kan heel goed voor eigen consumptie zijn. Of het zusje wordt gebruikt, is dus helemaal niet duidelijk. Dat ze schreeuwt kan ook te maken hebben met het feit dat xtc nou eenmaal een drug is en mensen daar over het algemeen erg negatief tegenover staan, ook al weten ze er neit voldoende van.

Als ze gesnat was met een boodschappentas vol met alcoholische drank, was er waarschijnlijk helemaal niets aan de hand geweest.
pi_46517246
Waarom nou weer op een dreigende toon? Dat heeft juist totaal geen zin en zal alleenmaar averechts werken.
pi_46517262
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

30 pillen kan heel goed voor eigen consumptie zijn. Of het zusje wordt gebruikt, is dus helemaal niet duidelijk. Dat ze schreeuwt kan ook te maken hebben met het feit dat xtc nou eenmaal een drug is en mensen daar over het algemeen erg negatief tegenover staan, ook al weten ze er neit voldoende van.

Als ze gesnat was met een boodschappentas vol met alcoholische drank, was er waarschijnlijk helemaal niets aan de hand geweest.
Mee eens
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:18:26 #62
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_46517597
Wat een kloten situatie, voor jou!.

Ik zou dat vriendje aangeven, gewoon om er voor te zorgen dat er ergens een balletje gaat rollen.
Ze staat niet open voor invloeden van jou, misschien kun je een vriendin van haar ofzo benaderen... .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:19:54 #63
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_46517617
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 07:27 schreef Alicey het volgende:
4) Dealen van drugs is een strafbaar feit op basis van de opiumwet. Ik zie niet in wat gemeentelijk beleid daar verder mee te maken heeft.
Het verschil tussen waarschuwing of proces verbaal. Gemeente Arnhem is hier bv nogal fel in, met name bij wat grotere events in het Gelredome
pi_46517793
Heb dus heel vriendelijk met dr gepraat. Op een begeven moment begon ik dus over die pillen. Ze snauwde het gesprek wederom af en zei dat ze oud genoeg is om dingen zelf te beslissen.
Ik moet me er niet mee bemoeien....BLA BLA....
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_46517847
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een kloten situatie, voor jou!.

Ik zou dat vriendje aangeven, gewoon om er voor te zorgen dat er ergens een balletje gaat rollen.
Ze staat niet open voor invloeden van jou, misschien kun je een vriendin van haar ofzo benaderen... .
Ik denk dat dit niet het beoogde effect bereikt. Ik zou in ieder geval best pissig worden als een van mijn broers mijn vriendje zou aangeven of mij zou proberen te beinvloeden.
pi_46517855
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:19 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Het verschil tussen waarschuwing of proces verbaal. Gemeente Arnhem is hier bv nogal fel in, met name bij wat grotere events in het Gelredome
Op die manier. Dat maakt dan wel uit idd..
pi_46517874
Volgens mij heeft je zus gelijk. Ze is 19, dus meerderjarig, en zou hierover zelf de beslissingen moeten nemen. Wie ben jij als haar broer om dat te doen? Hoe oud ben je zelf eigenlijk?

Als je al iets wilt ondernemen, licht dan je ouders in, of geef ze een 'hint' zodat ze die pillen zelf vinden, dan heb jij haar niet verraden. Als er iemand nog enige autoriteit over je zus zou hebben dan zijn het jullie ouders, niet jij.
pi_46517895
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:29 schreef Glenn-Micra het volgende:
Heb dus heel vriendelijk met dr gepraat. Op een begeven moment begon ik dus over die pillen. Ze snauwde het gesprek wederom af en zei dat ze oud genoeg is om dingen zelf te beslissen.
Lijkt me duidelijk genoeg. Zij deelt niet jouw mening. Misschien dat je dat voorlopig zult moeten accepteren.
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:37:35 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46517949
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:31 schreef Alicey het volgende:

Ik denk dat dit niet het beoogde effect bereikt. Ik zou in ieder geval best pissig worden als een van mijn broers mijn vriendje zou aangeven of mij zou proberen te beinvloeden.
Daarbij: aangeven voor wat? Op basis van aannames?
Sluit me verder aan bij miss_sly
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46517959
quote:
En ze heeft gelijk, je moet je er ook niet mee bemoeien...je bent maar haar broer
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:39:52 #71
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_46517986
Ik vind het wel lovenswaardig van TS dat hij het toch nog op deze manier probeert op te lossen zonder haar meteen te verneuken bij der ouders... Maar misschien moet je der klemzetten, wil je niet luisteren naar wat ik te zeggen heb, ok maar dan licht ik wel paps in...
pi_46518008
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:39 schreef Bob-B het volgende:
Ik vind het wel lovenswaardig van TS dat hij het toch nog op deze manier probeert op te lossen zonder haar meteen te verneuken bij der ouders... Maar misschien moet je der klemzetten, wil je niet luisteren naar wat ik te zeggen heb, ok maar dan licht ik wel paps in...
Waarom moet ze luisteren naar haar broer? en waarom moeten de ouders ingelicht? het is niet dat ze al heroinespuitend in de goot ligt ofzo...
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:42:28 #73
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_46518042
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom moet ze luisteren naar haar broer? en waarom moeten de ouders ingelicht? het is niet dat ze al heroinespuitend in de goot ligt ofzo...
Jah goh, waarom zou je wachten met de put dempen, ik bedoel, stel je voor dat je je kleine zusje wil behoeden voor stomme dingen, dat zou toch idioot zijn.
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:45:47 #74
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46518103
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk genoeg. Zij deelt niet jouw mening. Misschien dat je dat voorlopig zult moeten accepteren.
Ik denk ook dat je er weinig aan kunt kunt. Zolang je haar niet wilt aangeven oid, wat overigens totaal zinloos is en meer kapot maakt dan dat je er iets mee opschiet, kun je hoog en laag springen, maar je zusje zal blijven doen wat ze wil.

Als je zelf niet wil, kan niemand haar helpen.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_46518111
quote:
Ik ken ook wel een paar jongens die "dealen", die dumpen vaak genoeg even pillen bij andere omdat zij dan minder risico hebben. Ofwel zijn zus wordt gewoon keihard gebruikt, en hij zet haar in een gevaarlijke positie.
Watnou gevaarlijke positie?
De kans dat ze preventief gefouilleerd gaat worden lijkt me uiterst gering.
En dan nog........dan pakken ze dat handjevol pillen af en zeggen ze: "FOEI!!!"

Pas des problemes (zoals de Fransen dat zo mooi kunnen zeggen )
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_46518248
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:42 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Jah goh, waarom zou je wachten met de put dempen, ik bedoel, stel je voor dat je je kleine zusje wil behoeden voor stomme dingen, dat zou toch idioot zijn.
Wat voor stomme dingen?
Al die aannames over het vriendje dat een enorme dealer is en zijn vriendin in enorm gevaar brengt...ten eerste zijn dat theorieen en ten tweede is het geen maffiatoestand ofzo

Zij is bezig met dingen die broerlief niet ziet zitten, en guess what: dat hoeft hij ook niet, dat izjn haar zaken.

Stel je voor dat zusje anti-alcohol is en met broertje gaat praten over de enorme zuippartijen op zaterdagavond, dat dat toch echt niet goed is en dat hij dadelijk alcoholist wordt als ie zoveel zuipt...wat zou hij dan zeggen?
pi_46518656
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:42 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Kleine zusje staat op eigen pootjes.
pi_46518823
quote:
Gewoon tegen je ouders vertellen. Als zij vindt dat ze oud genoeg is mag ze dat eens haarfijn aan papa uitleggen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:20:01 #79
153954 NZYM
Genosha Records
pi_46518843
Dreigen om het te zeggen tegen je ouders als ze niet met je praat?
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_46519003
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:52 schreef miss_sly het volgende:
Zij is bezig met dingen die broerlief niet ziet zitten, en guess what: dat hoeft hij ook niet, dat izjn haar zaken.
Hoog tijd dat papa zijn licht eens op die zaken laat schijnen. Of vind jij het normaal dat iemand zonder medeweten van zijn ouders behoorlijke hoeveelheden drugs in huis bewaart?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46519037
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoog tijd dat papa zijn licht eens op die zaken laat schijnen. Of vind jij het normaal dat iemand zonder medeweten van zijn ouders behoorlijke hoeveelheden drugs in huis bewaart?
30 pillen behoorlijke hoeveelheden drugs?

Maar goed, als ze ze wel gebruikt maar bij een vriend(in) in bewaring geeft is er kennelijk niets aan de hand?
pi_46519124
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

30 pillen behoorlijke hoeveelheden drugs?
Jij slikt zoiets in een weekendje weg wil je zeggen?
quote:
Maar goed, als ze ze wel gebruikt maar bij een vriend(in) in bewaring geeft is er kennelijk niets aan de hand?
Dat hangt er maar helemaal vanaf.
pi_46519176
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij slikt zoiets in een weekendje weg wil je zeggen?
je kunt ook overdrijven natuurlijk.
Maar maar 2 pillen op voorraad hebben voor je feestje is niet handig, als je dan telkens opnieuw nieuwe pillen moet regelen. met 30 pillen kun je een tijdje vooruit, dat is wel handig.
quote:
Dat hangt er maar helemaal vanaf.
Meaning?
pi_46519266
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Onzin, je neemt geen 30 pillen voor eigen gebruik, vooral niet als je de mogelijkheid hebt om zo even pillen bij te kopen bij een vriend van je. Dan loop je gewoon niet met 30 pillen op zak. Ik heb zelfs ook niks tegen drugs, heb het zelf ook vaak genoeg geprobeerd, maar zodra er zon knaapje mijn zus met 30 pillen zou opschepen dan overschrijd je wel duidelijk een grens.
pi_46519338
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

je kunt ook overdrijven natuurlijk.
Maar maar 2 pillen op voorraad hebben voor je feestje is niet handig, als je dan telkens opnieuw nieuwe pillen moet regelen. met 30 pillen kun je een tijdje vooruit, dat is wel handig.
[..]
Als je er een tijdje mee vooruit kunt is het dus een behoorlijke hoeveelheid drugs en dat was juist mijn punt .
quote:
Meaning?
Hangt ervan af hoeveel ze gebruikt. Met 30 pillen op zak kan je wel aannemen dat ze die óf voor de (kruimel)handel heeft of zelf een behoorlijk gebruikster is. Dat ze er ook nog totaal niet op een normale manier met haar broer over kan praten vind ik ook geen goed teken. Ze weet al dat hij haar niet meteen verlinkt (anders had hij het wel al gedaan) en nog kan ze er niet normaal over praten? Dat is bad news lijkt mij... Misschien valt het idd allemaal wel mee maar in dit geval lijkt het mij verstandig om de beerput eens open te trekken.
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:45:06 #86
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46519356
Hoe wist je trouwens zekerd at het XTC pillen waren?
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_46519368
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:40 schreef honderd het volgende:

[..]

Onzin, je neemt geen 30 pillen voor eigen gebruik, vooral niet als je de mogelijkheid hebt om zo even pillen bij te kopen bij een vriend van je. Dan loop je gewoon niet met 30 pillen op zak. Ik heb zelfs ook niks tegen drugs, heb het zelf ook vaak genoeg geprobeerd, maar zodra er zon knaapje mijn zus met 30 pillen zou opschepen dan overschrijd je wel duidelijk een grens.
Mijn mening ook. Ik gun iedereen zijn pleziertjes maar als je zusje van 19 met een zak met 30 pillen rond loopt en hysterisch wordt zodra haar broer haar daar over aanspreekt zou ik me zorgen gaan maken.
pi_46519539
quote:

[..]

Lijkt me geen onzin. Drugs halen is een zeker risico. Door zo min mogelijk te halen (Dus grotere hoeveelheden) beperk je risico's.
pi_46519596
quote:

[..]

Wel hoor. Als je meteen een groot aantal koopt waarvan je weet dat ze goed zijn, dan hoef je niet telkens weer iets te gaan regelen voor feesten.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46519608
ze wordt zowiezo hysterisch omdat ze het er niet over wil hebben,..
ts wat je kan doen is er naar vragen alsin
"dealen of eigengebruik? Eigengebruik moet je zelf weten, dealen keur ik af,. doe er mee wat je wilt "
(ongeveer letterlijk zo)
Nou heb ik begrepen dat je gebruik ook afkeurt, maar dat ga je toch niet tegen houden.

Ennuh 30 pillen,..Zoveel is dat (imo) nou echt niet.

@honderd? overschreid je JOU grens inderdaad.
Iedereen heeft er zijn eigen mening over,.. ik haal ookveel liever grote hoeveelheden (lees 30+) in 1 keer dan iedere keer een paar.
Iedere keer en paar = vaker met je dealer in aanraking komen = risico groter
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 21 februari 2007 10:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

Lijkt me geen onzin. Drugs halen is een zeker risico. Door zo min mogelijk te halen (Dus grotere hoeveelheden) beperk je risico's.
En je drukt de prijs.
2 pillen kopen is duurder dan 30 tegelijk, zeker als je met een aantal mensen bijvoorbeeld 100 pillen koopt en ze dan onderling verdeeld.
pi_46519737
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En je drukt de prijs.
2 pillen kopen is duurder dan 30 tegelijk, zeker als je met een aantal mensen bijvoorbeeld 100 pillen koopt en ze dan onderling verdeeld.
Of gewoon alle 100 zelf houden?
Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Of gewoon alle 100 zelf houden?
Nee joh, dat is echt te veel
pi_46520296
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

Niet als een vriend van jou dealer is. Dan is er niks verdacht aan als je elkaar even ontmoet. Als het een onbekende via-via dealer is dan heb je inderdaad gelijk.
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:29:56 #95
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46520474
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:50 schreef Glenn-Micra het volgende:

[..]

Ik ben er dus niet zeker van dat ze niet gebruikt. Als ik erover begin, begint ze alleen maar te schreeuwen tegen me. Kortom ze luistert dus niet naar me.
Als vrouwen niet meer weten wat ze zeggen moeten gaan ze altijd schreeuwen. dus ja je zussie zit aan de pillen.
quote:
Het liefste schop ik dr vriend in de afgrond maar daar bereik ik ook niks mee.
In jouw situatie had ik dit in eerste instantie gedaan.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_46520554
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef honderd het volgende:

[..]

Niet als een vriend van jou dealer is.
Ook dan kan het makkelijker zijn. Waaruit maak je overigens op dat haar vriend dealer is?
pi_46520590
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ook dan kan het makkelijker zijn. Waaruit maak je overigens op dat haar vriend dealer is?
Uit TS zijn vermoeden.
Op woensdag 21 februari 2007 11:29 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Als vrouwen niet meer weten wat ze zeggen moeten gaan ze altijd schreeuwen. dus ja je zussie zit aan de pillen.
Ik denk eerder dat ze er geen zin aan heeft dat haar broer zich bemoeit met zaken die hem niet aangaan. Volgens bovenstaande logica zeg je eigenlijk gewoon dat je altijd gelijk hebt, want iemand die het er niet mee eens is is een teken van je eigen gelijk.
quote:
In jouw situatie had ik dit in eerste instantie gedaan.
Daarmee ga je vast een betere familieband opbouwen. De adviezen worden beter en beter.
pi_46520940
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze er geen zin aan heeft dat haar broer zich bemoeit met zaken die hem niet aangaan.
[..]
Mwah, als er een gerede kans is dat zusjelief zich in de nesten aan het werken is lijkt me wel degelijk dat dat broerlief zijn zaken zijn. Ben ik nou de enige die het een slecht teken vindt dat zijn zusje er niet eens normaal over kan praten?
quote:
Daarmee ga je vast een betere familieband opbouwen. De adviezen worden beter en beter.
Helemaal niks doen is idd een veel betere optie....
pi_46521117
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:44 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik zit met een dilemma en weet niet zo goed wat ik moet doen.
Het gaat om mijn zusje, ze is 19 jaar. Ik heb er vorige week gesnapt met XTC pillen. Haar jas viel op de grond en de pillen viel uit haar jaszak. Ze zei tegen mij dat de pillen van een of andere vriend zijn. Maar dan nog wat moet ze met die pillen op zak? Ik vermoed dat de vriend van mijn zusje een dealertje is. Dit vermoeden heb ik omdat hij altijd grote aankopen doet voor zijn auto, maar hij werkt dus niet.

Ik ben van de ontdekking heel erg geschrokken en weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Aan de ene kant wil ik het tegen mijn ouders zeggen, maar ik weet ook de consequenties hiervan. Mijn vader is vrij streng, mijn zusje zal me dus nooit meer aankijken. Tevens ben ik erg bang dat ze straks gesnapt word door een of andere instantie (politie, etc).

Help? Wat moet ik doen? Tips zijn welkom.

Groeten.
jeetje met deze post kun jij je zusje zwaar in de problemen brengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')