quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Je zou maar met 8-1 verliezen van een lachertje...
Wapensquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax loopt morgen in het mes.
maar we hebben in de afgelopen 10 jaar wel meer prijzen gehaald dan AZ in zn totale geschiedenis.quote:
Ja leuk spelen met 10 man.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:48 schreef Madine het volgende:
Ik verheug me op die messcherpe tackels van Maduro.
Tja Maduro, ik had liever Messi bij ons gezien.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:48 schreef Madine het volgende:
Ik verheug me op die messcherpe tackels van Maduro.
Misschien ruilen tegen Sneijder dan maar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja Maduro, ik had liever Messi bij ons gezien.
Erm, het idee is niet slecht.. Sneijder ruilen tegen Messi.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:55 schreef Madine het volgende:
[..]
Misschien ruilen tegen Sneijder dan maar?
Goeie deal dan toch.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Wil Barca vast wel ja.
Was jij neit 3 dagen terug nog mod?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ten Cate moet z'n mond eens houden na de uitschakeling in de CL en morgen in de UEFA Cup. Het enige wat ze dit jaar misschien winnen is de KNVB beker.
Hij laat hiermee zien dat ie zelf een overschatte pruts-coach is aangezien ie Huntelaar blijkbaar ontzettend goed vindt (hij is 100 % onhaalbaar voor AZ vindt ie) maar hem intussen op de bank neerzet
quote:Ten Cate: Ajax wil Ronaldinho en Eto'o
Bij Ajax werd het bericht dat AZ belangstelling zou hebben voor Huntelaar vandaag als onzin bestempeld. Bij AZ werd de belangstelling echter bevestigd, al zou er geen concreet contact zijn opgenomen met Ajax en Huntelaar. De club is echter op zoek naar een vervanger voor Arveladze en ziet in Huntelaar de beste optie. 'Wij hebben Ronaldinho en Eto'o op ons verlanglijstje staan' aldus Ten Cate, die de onzin van de Huntelaar uitlatingen maar wilde aangeven.
Bij Ajax wordt vermoed dat de interesse voor Huntelaar te maken heeft met het duel van komende zondag tussen AZ en Ajax. De Alkmaarse club zou daarvoor olie op het vuur willen gooien na alle gebeurtenissen tussen beide clubs eerder in het afgelopen jaar.
Ik vond Deco ook wat ongeconcentreerd spelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Je kon bij Barca - Liverpool al duidelijk zien dat Ronaldinho al met zijn hoofd in Amsterdam zit.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Je kon bij Barca - Liverpool al duidelijk zien dat Ronaldinho al met zijn hoofd in Amsterdam zit.
Kutzooiquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Nog 15 minuten voordat de rosales transfer definitief niet meer doorgaat. Heatwave zal wel zenuwachtig zijn.
Ik begrijp sowieso niet waarom Bremen zo de hemel in werd geprezen na de wedstrijd tegen Ajax. Zo geweldig vond ik ze niet. Twee goals maken tegen een Ajax van 10 dat toch al als los zand aan elkaar hing, met twee jeugdspelers in het veld. Nee hoor. Als Ajax met een regulier elftal had kunnen aantreden dan was Ajax er misschien wel met een overwinning weggelopen, en zonder die scheidsrechterlijke dwalingen had zelfs fantasie-Ajax ze op een goed te maken uitslag kunnen houden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:38 schreef Adothehague het volgende:
Het zal moeilijk worden maar dit bremen is totaal uit vorm, en de spelbepaalende spelers als Diego komen op dit moment ook geen boom voorbij en zijn allesbehalve beslissend. Ik denk dat er morgen wel degelijk kansen zijn.
*proest*quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:06 schreef Madine het volgende:
Als Ajax met een regulier elftal had kunnen aantreden dan was Ajax er misschien wel met een overwinning weggelopen,
Eens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:06 schreef Madine het volgende:
Als Ajax met een regulier elftal had kunnen aantreden dan was Ajax er misschien wel met een overwinning weggelopen
Alleen de eerste 15 minuten. Daarna ging Lindenbergh eruit en ging het al een stuk beter.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Helaas stond er door de omstandigheden ongeveer het kutste elftal op het veld dat je kunt bedenken.
Inderdaad. Het had 6-0 moeten zijn. Daarnaast miste Bremen ook een aantal spelers.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef Madine het volgende:
Roepen dat de tegenstander geweldig was omdat 't 3-0 is geworden is scorebordjournalistiek.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef Madine het volgende:
Absoluut. Ajax had een excuus om kut te zijn in die wedstrijd, maar welke hadden die Duitsers?
Roepen dat de tegenstander geweldig was omdat 't 3-0 is geworden is scorebordjournalistiek.
Het had gekund maar die andere 8 van de 10 keer wint Bremen gewoon.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat verandert niets aan het feit dat Ajax daar met een regulier elftal had kunnen winnen of wel robbie?
Dat was niet onmogelijk.. Maarja als je een ploeg al zo vroeg treft als Bremen die in menig andere CL poule gewoon was doorgegaan, wordt het lastig natuurlijk....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:28 schreef Steve_I. het volgende:
Tijdje geleden was het merendeel er hier nog van overtuigd dat de Uefa-cup wel even gewonnen kon worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |