De OP is hier te vinden!quote:
39. 2-17 26 Feb 07 Arrivederci, Fiero
40. 2-18 5 Mar 07 Moving Day
Hij was echt zóóóó geniaal. Ik kwam echt niet meer bij bij zijn one man's play 'Lily Suck It'. Tranen over mijn wangen, buikpijn van het lachen, hi-la-risch.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef Merkie het volgende:
Wow, hij was weer geniaal. Tranen rolden over m'n wangen bij Barney's play. En dan het eind![]()
![]()
.
Net gekeken, helemaal mee eensch!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij was echt zóóóó geniaal. Ik kwam echt niet meer bij bij zijn one man's play 'Lily Suck It'. Tranen over mijn wangen, buikpijn van het lachen, hi-la-risch.![]()
Die laatste twist was ook geniaal.
Nee, want ik heb van zoiets altijd het gevoel dat het gewoon door interns geschreven wordt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:35 schreef neilpad het volgende:
Lezen jullie ook altijd Barney's blog op CBS?![]()
Aflevering 4 is ook geniaalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef SuperSiem het volgende:
Erg tof weer! Ik ga even twee andere klassiekers van dit seizoen bekijken: Swarley en (uiteraard) Slap Bet.
Ben bang dat dat het moment zal zijn dat de serie stopt. Of in ieder geval op het einde loopt en stukken minder grappig zal zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:30 schreef NX het volgende:
kan niet wachten totdat we de "moeder" ontmoeten!
Ik denk het niet, deze serie heeft wel potentie om lang door te kunnen gaan, en ik denk dat in seizoen 6 of 7 wel die moeder geïntroduceerd wordt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:48 schreef Lod het volgende:
[..]
Ben bang dat dat het moment zal zijn dat de serie stopt. Of in ieder geval op het einde loopt en stukken minder grappig zal zijn.
Tja, dat samenwonen. Waar gaan ze wonen eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe ik had ook nie verwacht dat ze samen gingen wonen,
mjah moeder introduceren zal eerst komende paar seizoenen zeker niet gebeuren
Dat wordt nog lastig ja. Ze hebben Marshall en Lilly er ook al bij zitten. Wordt toch wel druk dan.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Tja, dat samenwonen. Waar gaan ze wonen eigenlijk?
Nou nou, er zijn nog meer series.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:44 schreef -Mo- het volgende:
Dat worden 2 weken zonder één enkele lach.
Inderdaad, HIMYM is de enige comedyserie die ik nog volg. Ik ga me niet naar 'The Class' niveau verlagen. Gelukkig kan ik nog om House lachen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn niet grappig ;P
Cutequote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:29 schreef bladibladibla het volgende:
Inderdaad de 19e pas weer:
Monday, March 19, 8:00pm et/pt
Moving Day
As Ted and Robin reach a new milestone in their relationship, Barney does everything in his power to hijack their happiness.
23 Aprilquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik vind HIMYM geweldig serie.
Alleen vind het zo irritant dat het telkens zolang wachten is op een nieuwe aflevering. Het schiet niet echt op.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef -Mo- het volgende:
Kids...Check dat filmpje op http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2015409479
Kids...Check dat filmpje op http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2015409479
Op de MySpace van HIMYM.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:09 schreef Sc0tTy het volgende:
whahahahhaahaha dat filmpje 0000nd
btw hoe kom je daaraan ?
Dat denk ik momenteel niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Topserie!![]()
Denkt iemand anders ook dat de serie eindigt met dat Ted en Robin weer bij elkaar zijn en dat Ted dus ten tijde van het vertellen van Het Verhaal al van de moeder van zijn kinderen is gescheiden?
Als hij nog steeds samen is met de moeder van zijn kinderen, dan vertelt hij al twee seizoenen lang over zijn ex!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:11 schreef Sc0tTy het volgende:
ik ook niet.. is raar verhaal omdat te vertellen over je ex...btw ik heb de kinderen al weer een tijdje niet gezien
Ik zeg toch juist dat Robin niet hun moeder is!quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:28 schreef Lod het volgende:
Maar toen hij voor het eerst tegen zijn kinderen sprak over Robin zei hij (vrijwel letterlijk): "And that's how I met your aunt Robin". Wat de geschiedenis ook moge zijn, je praat niet met iemand over zijn moeder als "je tante".
Nee, leuk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:40 schreef Merkie het volgende:
Zou stom zijn.
Ik heb geen ervaring met dat soort situaties maar spreek je dan nog steeds over tante?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:37 schreef Zhenar het volgende:
En dat uiteindelijk blijkt dat hij en Robin toch weer samen zijn gekomen.
Het zou zomaar kunnen![]()
Ik vind het sowieso freaky dat hij het altijd maar over "tante" en "oom" heeft, alsof zijn vrienden ook bloedverwanten zijn. Volgens mij hebben ze die terminologie gekozen om juist vaag te blijven: nu hoeft hij niet te spreken over "my girlfriend/ wife Robin", maar spreekt hij over "your aunt Robin", zonder dat dat verder uitgelegd wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:55 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met dat soort situaties maar spreek je dan nog steeds over tante?
In het Zuiden doen ze dat vast, maar normale Nederlanders doen dat niet hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:26 schreef bladibladibla het volgende:
Dat doen ze in Nederland toch ook wel?
Teminste in de zuidelijke regio waar ik woon
Klopt, in friends zit dat ook wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:08 schreef MaxC het volgende:
Maar in Amerika doen ze dat best vaak, vrienden als Uncle of Aunt zeggen.
Fijn dat ik toch nog als normale Nederlander geklasseerd kan worden danquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:54 schreef Zhenar het volgende:
In het Zuiden doen ze dat vast, maar normale Nederlanders doen dat niet hoor![]()
Aunt Rachel, Phoebe, Monica..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Klopt, in friends zit dat ook wel.
Presentquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef -Mo- het volgende:
In de zomervakantie mag ik van mijn mama een HOWIMETYOURMOTHERMARATHONFEESTJE geven. Hetgeen ik dan ook ga doen. S1 en S2 staan achter elkaar op het programma. Komen jullie ook?: D:D:
D:D:
Je moet toch wat doen in je vakantie.
Aanwezig.. en ik neem kip mee!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef -Mo- het volgende:
In de zomervakantie mag ik van mijn mama een HOWIMETYOURMOTHERMARATHONFEESTJE geven. Hetgeen ik dan ook ga doen. S1 en S2 staan achter elkaar op het programma. Komen jullie ook?: D:D:
Superquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef -Mo- het volgende:
Een bauer icoon én een How I Met Your Mother feestjequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef -Mo- het volgende:
En geen geslaagd feest zonder ananas natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:44 schreef 2Mini het volgende:
Aanwezig.. en ik neem kip mee!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:33 schreef -Mo- het volgende:
Nee, naakt is beter.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat me raden, je gaat niet zeggen wat de verassing is, maar we moeten wel ons badpak mee?
Geeft niet, we'll make it work.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik raad je aan voortaan eerst even mijn profiel te checken, hihi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:2x19 Bachelor Party 4/9/2007 & 2x20 May the Best Man Win 4/30/2007
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De titel van aflevering 21. Lief
We lopen al weer bijna tot een einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:HOW I MET YOUR MOTHER: Per sources, some suits at CBS don't find the show that funny and are thinking of yanking it. Seems that currently changes for HIMYM are 70% cancellation and 30% renewal. Better start your petitions, sending tiny paper suits to CBS by snail mail, and have all your US friends watch the remaining episodes or... I can't bear myself to say it.
quote:Tommy in Albuquerque: Is Veronica Mars canceled? I heard that one of the castmembers said it is.
I've now heard from four different people that such-and-so castmember was told the show was canceled, but according to Rob Thomas, "That's simply not true. I'm the one who called them. I didn't say we were canceled. We're not." Rob is hard at work on his season-four pitch, which sounds mind-blowingly good (the CW would be completely moronic not to pick it up), so please, keep the faith! And don't forget to vote for your favorite show in our Save One Show campaign.
quote:Creator Rob Thomas is shooting a five- to six-minute featurette of a new version of Veronica Mars, which is one of three options the CW is considering for next season
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik lag anders helemaal dubbel om het dildo verhaal
Vermaak je jezelf de komende tijd maar met oude afleveringen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:11 schreef PeRi het volgende:
30 april pas weer?
In navolging van dat filmpje, nu The Bachelor Party - How It Really Happened.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef -Mo- het volgende:
mwa.. ik vind em matig.. die andere was beterquote:Op maandag 16 april 2007 14:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
In navolging van dat filmpje, nu The Bachelor Party - How It Really Happened.
Bron? Dan kan ik weer rustig slapenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef TC03 het volgende:
Wordt niet gecancelled hoor, seizoen 3 komt er gewoon.
quote:CBS GIVES NEW SUMMER HOMES TO 'MOTHER,' 'QUEENS'
By Brian Ford Sullivan (TFC)
LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- "How I Met Your Mother" and "The King of Queens" are getting new homes this summer, CBS confirmed today.
The former will move to Mondays at 9:30/8:30c starting June 4 while the latter is set to run back-to-back episodes on Wednesdays at 8:00/7:00c beginning May 30.
Both moves come as the Eye finalizes its summer slate, which includes first-run series "Creature Comforts" (Mondays at 8:00/7:00c starting June 4) and "Pirate Master" (Thursdays at 8:00/7:00c starting May 31) as well as the return of "Big Brother" (July).
Wanneer begint seizoen 3 volgens jou dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Goed nieuws, S3 begint ook lekker spoedig!
Ja, is bekend?quote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef hiolpi het volgende:
season 2 is nog bezig, staan nog 3 afleveringen geplanned, namelijk
42. 2-20 2ALH20 30 Apr 07 Showdown
43. 2-21 2ALH21 7 May 07 Something Borrowed
44. 2-22 2ALH22 14 May 07 Something Blue
Tuurlijk, ze kunnen toch niet meteen na seizoen 2 met seizoen 3 beginnen. En CBS gaat nieuwe afleveringen echt niet in de zomer uitzenden want dan kijkt natuurlijk niemandquote:Op zondag 22 april 2007 19:04 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Aaah suf, dan wordt dat dus alsnog wachten tot na de zomer.
Ach waarom niet, met zulke korte afleveringen moet dat zo gemaakt zijnquote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze kunnen toch niet meteen na seizoen 2 met seizoen 3 beginnen. En CBS gaat nieuwe afleveringen echt niet in de zomer uitzenden want dan kijkt natuurlijk niemand. Je moet dus gewoon wachten tot half september.
Ze zijn ongeveer 2 week bezig met 1 aflevering, dan schieten ze 30 uur film, editten, en vervolgens voor een publiek zetten voor de lachbandquote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Ach waarom niet, met zulke korte afleveringen moet dat zo gemaakt zijnSuit up for season 3
![]()
Ongelooflijk he, hoeveel tijd dat nog kost. 2 weken voor 20 minuutjes.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:40 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Ze zijn ongeveer 2 week bezig met 1 aflevering, dan schieten ze 30 uur film, editten, en vervolgens voor een publiek zetten voor de lachband
quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:09 schreef Geqxon het volgende:
En wat doen wij Hollanders, het downloaden, bekijken, en in de prullenbak gooien
Ja, wilde laatst weer eventjes de pilot bekijken.. Voor ik het wist zat ik alweer met chips naar S01E04 te kijken, en nog altijd even grappigquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Bewaren, vlegel.
Begrijp niet welke malloot zoiets weggooit. HIMYM kan je écht veel vaker dan 1x kijken.
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:41 schreef Merkie het volgende:
Ik gooi nooit series weg. Mits geen Jericho.
Juich nog maar niet te hard...::quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef TC03 het volgende:
Wordt niet gecancelled hoor, seizoen 3 komt er gewoon.
Ik weet zeker dat het wel doorgaat. Op verscheidene sites wordt gezegd dat het heel waarschijnlijk is dat er een derde seizoen komt.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:55 schreef -Franktastic- het volgende:
[..]
Juich nog maar niet te hard...::
Question: Do you know anything about whether How I Met Your Mother is returning next season?— Una
Ausiello: Only that it's still on the bubble. If it's any comfort — and it probably isn't — the season finale could easily function as a series finale (for reasons I won't go into because not even I'm that much of a spoiler whore).
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:10 schreef 2Mini het volgende:
Dit las ik trouwens op torrentspy
Luca, CBS hasn't announced yet.. they announce their fall schedule on the 16th of may.. but the producers are fairly sure that they will be renewed... I hope they do , i love this show.
Nog even afwachten dan..
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef -Mo- het volgende:
Als ik me niet vergis wordt de toekomst van HIMYM pas bij de upfronts bekend gemaakt overigens.
Zijn we toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:37 schreef botar het volgende:
Dankzij dit topic gisteren eens de eerste 5 afleveringen gekeken van seizoen 1... Wat een heerlijke serie... Vandaag maar even meer kijken
8 en 15 mei zijn de dagen van de laatste twee afleveringen (NL data).quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:10 schreef 2Mini het volgende:
Yeah! Sublieme aflevering weer!
Wanneer is de volgende?
* Sc0tTy bewaart ALLE series die hij kijkt en brand volledige seizoenen op DVDRquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:41 schreef Merkie het volgende:
Ik gooi nooit series weg. Mits geen Jericho.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef Merkie het volgende:
Zomg. Ik heb nog een tweede broer van Barney gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou hij een drieling zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef Merkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die van jou begint met een klinker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:09 schreef -Mo- het volgende:
Mijn link is stoerder.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef -Mo- het volgende:
Het grappigste vind ik dat het de echte stemmen zijn.
Neem de repack van -edit-quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb hem net gedownload, maar het bestand wil niet afspelen![]()
Die deed het wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:38 schreef 2Mini het volgende:
Neem de repack van -edit-
que? welke aflevering heb jij gezien?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:25 schreef TC03 het volgende:
Wat, HIMYM zonder grapjes?
Stomste aflevering ooit zeg.
Het enige wat een glimlach op mijn gezicht toverde waren de 'it's for the bride' grapjes. De rest vond ik maar flauw, ben beter gewend. Haha, Marshall is kaal.quote:
Ik vond em wel leukquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het enige wat een glimlach op mijn gezicht toverde waren de 'it's for the bride' grapjes. De rest vond ik maar flauw, ben beter gewend. Haha, Marshall is kaal.
Kan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik vond em wel leuk
Hij is wel wat minder, niet echt veel onvoorspelbare jokes, maar wel grappig
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:35 schreef bladibladibla het volgende:
Leuke aflevering, alhoewel ik het einde al van mijlenver zag aankomen.
"Have you met the Awesomes? Marshall, Lily, their son Totally and their daughter Freaking?"
Feestjequote:CBS cancels 'Jericho,' two others
'Class,' 'Home' axed; 'Your Mother' renewed
CBS has apparently nuked "Jericho," dismissed "Class" and closed the book on "Close to Home."
Net wasn't commenting Tuesday, but several people familiar with the situation said none of the skeins has been given a series order for next season. "Close to Home" had been considered near dead for several months now, with "Class" on the longshot list, but there had been speculation that CBS would exercise some patience with "Jericho."
Eye skeins getting better news this week include "How I Met Your Mother," which has been picked up for a third season. Eye's most buzzworthy laffer might seem to be a no-brainer for renewal, but CBS execs make producers sweat it out until the last minute.
End for "Close to Home" comes after two seasons for the Jerry Bruckheimer-produced drama. Cancellation also means that, for the first time in many years, Bruckheimer will be losing a show from his still impressive slate of hits. It's also the second consecutive year Bruckheimer has failed to place a new show on the nets' skeds.
"The Class" is a heartbreaker for the small audience of the Warner Bros. TV-produced show, which seemed to find its creative voice toward the end of its shortened first season. It also produced stable ratings in the 8:30 p.m. slot, but the show's lofty auspices and huge pre-season hype had CBS execs hoping for more.
As previously reported, "The Unit," "Numbers" and "Ghost Whisperer" will be back next season, as will "NCIS" and all three "CSI" skeins.
Sole CBS frosh drama set to return is "Shark." Eye is also moving forward with another year of "Rules of Engagement."
Leuker dan de vorige iig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:24 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Die was wel erg grappig ja.
Verder viel die inderdaad een beetje tegen, ben toch benieuwd naar volgend seizoen!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:53 schreef -Mo- het volgende:
Blijf het overigens hilarisch vinden als er gelipsynced wordt, zoals Ted in deze aflevering weer deed.
Altijd leuk jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:53 schreef -Mo- het volgende:
Ik vond het een puike aflevering, het droeg weer veel bij aan het verhaal, hetgeen mij ook zeker interesseert. Dat ik niet 22 minuten lang dubbel heb gelegen boeit mij quite frankly totaal niets. Daar hebben ze midseason eps voor. Kan me voorstellen dat ze de laatste afleveringen van het seizoen zich voornamelijk op het verhaal richten. Ik dacht voor deze aflevering dat Ted en Robin al uit elkaar waren, maar werd desalniettemin toch een paar keer op het verkeerde been gezet door deze aflevering.
True story.
Blijf het overigens hilarisch vinden als er gelipsynced wordt, zoals Ted in deze aflevering weer deed.
Ted ging die ober lipsyncen toen hij voor de tweede keer heel snel dat verhaal vertelde van de champagne.quote:
Eenschquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:53 schreef -Mo- het volgende:
Ik vond het een puike aflevering, het droeg weer veel bij aan het verhaal, hetgeen mij ook zeker interesseert. Dat ik niet 22 minuten lang dubbel heb gelegen boeit mij quite frankly totaal niets. Daar hebben ze midseason eps voor. Kan me voorstellen dat ze de laatste afleveringen van het seizoen zich voornamelijk op het verhaal richten. Ik dacht voor deze aflevering dat Ted en Robin al uit elkaar waren, maar werd desalniettemin toch een paar keer op het verkeerde been gezet door deze aflevering.
True story.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:45 schreef Sc0tTy het volgende:
gelipsynced , wanneer dan ?
edit : Nvm , kzie nie dat je et over de FG ep hadde, was wel tof btw
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ted ging die ober lipsyncen toen hij voor de tweede keer heel snel dat verhaal vertelde van de champagne.
WHAT IS IT?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef -Mo- het volgende:
Binnenkort heb ik een verrassing voor jullie allemaal.
En daarna onze HIMYM marathon bij mij thuis.
Ik vind Lily juist goed spelen: van een beetje dom-type (beetje a la American Pie) naar een volwassen vrouw in serie 2. Vind alleen niet altijd dat iedereen even professioneel is: soms zie je in de hoek van het beeld mensen nog lachen. Micchien ook wel verkeerd ge-edit, maar komt vaak beetje slordig over.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:32 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
...
- Voor lily hadden ze ook beter een ander kunnen pakken. Allison Hannigan is super als ze bepaalde rollen speelt (oversexte band-chick in american pie, of als ze bij dat eten met ted's ouders marshall wil gek maken met dat ijsblokje), maar over het algemeen vind ik haar niet zo sterk spelen.
Zie daar het probleem niet echt van in, het is in ieder geval niet storend. En het laat in zien dat ze plezier hebben in het maken, wat het acteren wel ten goede komt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef Bat het volgende:
Vind alleen niet altijd dat iedereen even professioneel is: soms zie je in de hoek van het beeld mensen nog lachen.
Ik noem dat realistisch, als vrienden van mij goede grappen maken ga ik toch lachen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef Bat het volgende:
Vind alleen niet altijd dat iedereen even professioneel is: soms zie je in de hoek van het beeld mensen nog lachen. Micchien ook wel verkeerd ge-edit, maar komt vaak beetje slordig over.
Ik denk dat hij bedoeld dat figuranten ook om de grappen moeten lachen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik noem dat realistisch, als vrienden van mij goede grappen maken ga ik toch lachen.![]()
Ik snap niet wat mensen daar tegen op kunnen hebben. Ik vind het beter dan Friends, aangezien ik me daar afvroeg waarom het in godsnaam vrienden van elkaar zijn, omdat ze nog nooit om elkaar hebben kunnen lachen.
Figuranten die om grappen lachen heb ik nog nooit gezien. Ik dacht dat hij over de cast had, die om grappig lachten. Op TV.com ging namelijk ook 4 pagina's lang een discussie daarover, omdat niet iedereen het kon waarderen. http://www.tv.com/how-i-m(...)board_topics;title;5quote:Op zondag 3 juni 2007 16:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld dat figuranten ook om de grappen moeten lachen...
Ik heb het inderdaad over de cast. Sommige scenes waarin een goede grap zit buigt de rest van de cast zich soms al lachend weg, terwijl de punchline nog moet komen. Zulke kleine dingetjes. Wil niet zeggen dat ik ze slecht vindt spelen hoor, gebeurt in iedere serie. Alleen denk ik dan: had dan een andere take of camera hoek genomen in de final cut. Voor mij maakt dit een beetje een onprofessionele indruk.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Figuranten die om grappen lachen heb ik nog nooit gezien. Ik dacht dat hij over de cast had, die om grappig lachten. Op TV.com ging namelijk ook 4 pagina's lang een discussie daarover, omdat niet iedereen het kon waarderen. http://www.tv.com/how-i-m(...)board_topics;title;5
Bij friends lachen ze harstikke vaak om elkaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik noem dat realistisch, als vrienden van mij goede grappen maken ga ik toch lachen.![]()
Ik snap niet wat mensen daar tegen op kunnen hebben. Ik vind het beter dan Friends, aangezien ik me daar afvroeg waarom het in godsnaam vrienden van elkaar zijn, omdat ze nog nooit om elkaar hebben kunnen lachen.
Dat is vooral Chandler. En dan met name om zichzelfquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:55 schreef DuranK het volgende:
[..]
Bij friends lachen ze harstikke vaak om elkaar![]()
Told ya so.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef Jivis het volgende:
Heb de serie bijgekeken en ik moet zeggen...
Legendary![]()
Is it time yet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef -Mo- het volgende:
Binnenkort heb ik een verrassing voor jullie allemaal.
bronquote:EXCLUSIVE: Neil Patrick Harris Tells PEOPLE He Is Gay
FRIDAY NOVEMBER 03, 2006 06:55 PM EST
Neil Patrick Harris is gay – and wants to quell recent reports that he had denied it. The actor tells PEOPLE exclusively:
"The public eye has always been kind to me, and until recently I have been able to live a pretty normal life. Now it seems there is speculation and interest in my private life and relationships.
"So, rather than ignore those who choose to publish their opinions without actually talking to me, I am happy to dispel any rumors or misconceptions and am quite proud to say that I am a very content gay man living my life to the fullest and feel most fortunate to be working with wonderful people in the business I love."
Harris, 33, currently stars in the CBS comedy How I Met Your Mother. He shot to fame in 1989 at age 16 when he played a teen-prodigy doctor on the hit Doogie Howser, M.D. "It was a very fast but wonderful education," he told PEOPLE in 1998.
After the show went off the air in 1993, he shook off his teen image with roles in the musicals Rent and Assassins and a wild turn as an unhinged version himself in the 2004 movie Harold & Kumar Go to White Castle.
"I'm enjoying my 30s," he told PEOPLE in 2004. "I feel like I know where I'm going. And I like where I'm going."
hmmz..nou ja, niet dat ik er echt op zit te wachten, er was niet echt sprake van een cliffhanger ofzo...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef Zhenar het volgende:
Rianne!![]()
Ze beginnen weer eind september/begin oktober neem ik aan![]()
(quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:59 schreef -Franktastic- het volgende:
Een wist-je-datje:
Lyndsy Fonseca (http://www.imdb.com/name/nm0960912/) die de dochter van Ted speelt, gaat in het 2e seizoen van Heroes een vriendelijke cheerleader spelen (en iemand anders een gemene)
http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=5883
Held, leuk dat je het nu ook hebt gekeken.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:45 schreef Vector_SLD het volgende:
Puike serie, ik had het niet zo snel moeten kijken.
Ik ben ook aan veronica mars begonnenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Held, leuk dat je het nu ook hebt gekeken.
Je weet hooguit wie die moordenaar in S1 is. Dan zijn er nog vele andere mysteries waarvan je niet weet hoe het zit.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:48 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik ben ook aan veronica mars begonnen, echter, ik weet het einde al.
Ik heb dit topic gelezen: Veronica Mars (USA) deel 5 - Who murdered Veronica Mars?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je weet hooguit wie die moordenaar in S1 is. Dan zijn er nog vele andere mysteries waarvan je niet weet hoe het zit.
A) Handig om een heel topic te lezen over een serie die je nog niet hebt gezien.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:55 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik heb dit topic gelezen: Veronica Mars (USA) deel 5 - Who murdered Veronica Mars?
Hier hetzelfdequote:Op zondag 24 juni 2007 22:45 schreef Vector_SLD het volgende:
Puike serie, ik had het niet zo snel moeten kijken.
Geen idee. Ik speel ze af op dezelfde dvd speler waarop ik CD's afspeel uit Nederland. Zegt dat iets?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De dvd's van Play.com en Amazon.co.uk. Zijn dat regio 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |