abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46562473
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:18 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jah dan is het bij defensie.

Een echte vent volgt orders, jij niet kick Camplo... en weg carrière.

We zijn gvd niet allemaal kolenboeren uit rotterdam like I said before.

Damn.. sukkelz.

iQ van jou is volgens mij echt erg laag. Zelden zo'n sukkel gezien in discussies als die BiMeWet.
Nee, die raamambtenaars of legerknuppels bij defensie hebben het IQ van Einstein. . Je taalgebruik is ook van zulks hoogstaand niveau, teveel kogels in die knar van je gehad ofzo?

En kolenboer... Je ként me niet eens mafkees . Laat ik het zo zeggen: Als hetgeen ik op mijn werk doe platligt, kan het bedrijf wereldwijd een dag niet werken, wat ongeveer 3,5 tot 4 ton per dag kost. En dan tóch in je contract afgedwongen krijgen dat je niet opgeroepen kan worden om op je werk de boel te komen repareren...

Nee homo, dan zoek je maar een baan die ervoor zorgt dat je alsnog naar je club kan. Voor mij niets belangrijkers dan dat. Maargoed, jij neukte een Rotterdamse, dus dat zegt genoeg over het type supportert dat je bent. Broodtrommel + pakje appelsap 410-kleutertje
Kutkloon.
pi_46562487
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:18 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jah dan is het bij defensie.

Een echte vent volgt orders, jij niet kick Camplo... en weg carrière.

We zijn gvd niet allemaal kolenboeren uit rotterdam like I said before.

Damn.. sukkelz.

iQ van jou is volgens mij echt erg laag. Zelden zo'n sukkel gezien in discussies als die BiMeWet.
Eerst was je vriendin je excuus. Ik ben gewoon een fan en hou niet zo van stadions (ga liever naar kickboksgala's ), maar je voordoen als die hard supporter op internet en dan iedere keer weer met een andere lulsmoes komen maakt je niet gewoon triest maar intens triest .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46562490
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:28 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Geen supporters? Feyenoord heeft er meer dan Ajax. Niet elk jochie van 10 dat roept dat ie voor Ajax is, is een Ajax-supporter namelijk.
Ohnee nu hebben ze opeens supporters

NOG 1 EN DE KUIP IS LEEG!!!!!
JOHNNY HEITINGA
pi_46562508
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:27 schreef Camplo het volgende:
Wat een stakker, nu komt ie dalijk weer met complete offtopic gezwets maar bij deze is dat einde discussie. Blijf niet bezig.
Dit topic is uberhaupt nou niet bepaald... mjuah, nog ontopic te houden, getuige het feit de wedstrijd alweer 3 dagen terug is en die psv'ers wel lopen te joelen in hun eigen topic van vreugde.

Kutkloon.
pi_46562582
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Eerst was je vriendin je excuus. Ik ben gewoon een fan en hou niet zo van stadions (ga liever naar kickboksgala's ), maar je voordoen als die hard supporter op internet en dan iedere keer weer met een andere lulsmoes komen maakt je niet gewoon triest maar intens triest .
Ik doe niks anders voor kneus.
Nu heb ik opeens geen seizoenskaart en nu zit ik plots nooit meer in het stadion. ZzZzZ
Er zijn er hier maar globaal 500 triest en die zijn voor feyenoord.

Live with it.

JOHNNY HEITINGA
pi_46562591
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

I rest my case.
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:30 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ohnee nu hebben ze opeens supporters

NOG 1 EN DE KUIP IS LEEG!!!!!
Jongen, zwets nou niet zo. Zoek gewoon de cijfers van VI eens op. Ik weet dat het pijn doet dat je fan (lees: geen supporter) bent van die (kut)club van je en niemand je serieus neemt, maar neem jezelf dan tenminste in bescherming. Ga nou niet de hippe internetrellert uithangen terwijl je een rotterdamse neukt, waarschijnlijk nooit iets voor je club betekend hebt en er nooit wat voor zult betekenen, en dan nog eens het type rellertje uithangen terwijl je een pakje-appelsap-en-broodtrommel-hoem-papaért bent.
Kutkloon.
pi_46562615
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef BiMeWet het volgende:
Maargoed, jij neukte een Rotterdamse, dus dat zegt genoeg over het type supportert dat je bent.
Dat vind ik dan weer onzin. Er staan bij mij 2 dingen boven Feyenoord en dat zijn m'n gezondheid en m'n familie/geliefde dus als ik ooit een vriendin kreeg die voor Ajax was then so it be.
pi_46562630
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:32 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nu heb ik opeens geen seizoenskaart en nu zit ik plots nooit meer in het stadion. ZzZzZ

Live with it.

[afbeelding]
Zelfs neuzen storen zich aan jou.

Oh trouwens, de naam van dat plaatje (scorebordjournalistiek.jpg) zegt genoeg over het type supporter wat jij bent. teletekstsupportert.
Kutkloon.
pi_46562675
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:33 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer onzin. Er staan bij mij 2 dingen boven Feyenoord en dat zijn m'n gezondheid en m'n familie/geliefde dus als ik ooit een vriendin kreeg die voor Ajax was then so it be.
Ik zou dus niet kunnen leven met een jeaud he. Beetje lopen krijsen in mn huis als zo'n jeaud er weer 1 inlegt, en een natte doos krijgen van sneijdert. Flikker toch op man, met zo'n persoon zou ik alleen ruzie kunnen hebben.

Zou uberhaupt geen stijve kunnen krijgen op iets waarvan ik 3 dagen in de week zag dat het dat jeaudenlogo op een shirt ronddroeg.

Doet me trouwens denken aan mn (vrouwelijke) manager. Ze zit nu al 21 jaar elke week weer bij Feyenoord, uit of thuis, bezoekt alle europese wedstrijden, affijn, we zitten altijd samen bij Feyenoord en hebben alle hoogte en dieptepunten meegemaakt samen. Op een bepaald moment raakte ze in een kroeg in gesprek over van alles en nog wat met een gozer, die haar wel zag zitten. Was echt zo'n gozer waarbij al het vrouwelijk schoon een natte doos krijgt, en hij zat dus achter d'r reet aan.

Aan het eind van de avond zie ik haar ineens naar me toe rennen, me bij mn arm pakken en met een geërgerd hoofd zeggen "we gaan nu weg!". Ik vraag me af of er wat is, vraag haar dat, en vraag of die mafkees wat heeft geflikt wat ze niet leuk vond.

"Nou, het had kunnen komen tot iets leuks, het was een mooie gast, leek op het eerste gezicht best intelligent, maar toen bleek het een jood te zijn. Je denkt toch niet dat ik met zo'n stuk onbenul naar bed ga?"

Kutkloon.
pi_46562708
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:34 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Zelfs neuzen storen zich aan jou.

Oh trouwens, de naam van dat plaatje (scorebordjournalistiek.jpg) zegt genoeg over het type supporter wat jij bent. teletekstsupportert.
Ik ben een teletekstsupportert
Mij best joh, jij je zin
Nerd
JOHNNY HEITINGA
pi_46562772
Al die Ajacieden ook meezeiken , trouwens iedereen die zeikt op PSV, ze doen het gewoon heel heel erg goed!, en voor alle Ajaxiedjes die huilen, wees blij, misschien spelen jullie door PSV ook nog ooit wel eens CL (Ow ja ik kijk graag naar ajax hoor )
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_46563283
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:35 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ik zou dus niet kunnen leven met een jeaud he. Beetje lopen krijsen in mn huis als zo'n jeaud er weer 1 inlegt, en een natte doos krijgen van sneijdert. Flikker toch op man, met zo'n persoon zou ik alleen ruzie kunnen hebben.

Zou uberhaupt geen stijve kunnen krijgen op iets waarvan ik 3 dagen in de week zag dat het dat jeaudenlogo op een shirt ronddroeg.
Ja ok met een hele fanatieke jodin ( ) zou ik wel moeite hebben. Maar fanatieke vrouwelijke voetbalsupporters daar heb ik sowieso meestal moeite mee vatsige wijven
quote:
Doet me trouwens denken aan mn (vrouwelijke) manager. Ze zit nu al 21 jaar elke week weer bij Feyenoord, uit of thuis, bezoekt alle europese wedstrijden, affijn, we zitten altijd samen bij Feyenoord en hebben alle hoogte en dieptepunten meegemaakt samen. Op een bepaald moment raakte ze in een kroeg in gesprek over van alles en nog wat met een gozer, die haar wel zag zitten. Was echt zo'n gozer waarbij al het vrouwelijk schoon een natte doos krijgt, en hij zat dus achter d'r reet aan.

Aan het eind van de avond zie ik haar ineens naar me toe rennen, me bij mn arm pakken en met een geërgerd hoofd zeggen "we gaan nu weg!". Ik vraag me af of er wat is, vraag haar dat, en vraag of die mafkees wat heeft geflikt wat ze niet leuk vond.

"Nou, het had kunnen komen tot iets leuks, het was een mooie gast, leek op het eerste gezicht best intelligent, maar toen bleek het een jood te zijn. Je denkt toch niet dat ik met zo'n stuk onbenul naar bed ga?"

pi_46563731
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Ja ok met een hele fanatieke jodin ( ) zou ik wel moeite hebben. Maar fanatieke vrouwelijke voetbalsupporters daar heb ik sowieso meestal moeite mee vatsige wijven
Ja wat in de Kuip rondloopt is over het algemeen bagger. Maar moet je maar eens kijken op vak E, daar zit een lekker wijf joh.

Mn manager mag er ook wel zijn trouwens.

Mijn vrouw ook, alleen houdt die niet zo van voetbal. Ze vond het niet zo leuk dat iedereen op X "hey <bimewet>, is dit nou dat lekkere wijf van je?" riep.
Kutkloon.
pi_46566645
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:32 schreef Camplo het volgende:

[..]

Live with it.

[afbeelding]
Blijf je daar nou 3 jaar mee hangen ? Damn dude... wat boeien die fucking overwinningen ... kijk eens wie op nummer 1 staat.... kijk eens wie er europees beter voor staat. Je moet feijenoord niet zwart gaan maken als je zelf dit seizoen ook niks presteert. En trouwens .... van feijenoord hebben nog wel meer clubs gewonnen met 4-0. OOK nac won in Rotterdam met die uitslag geloof ik. Moet ik er nou ook bij gaan halen dat psv won in amsterdam met 1-0 ?
pi_46566819
quote:
. Moet ik er nou ook bij gaan halen dat psv won in amsterdam met 1-0 ?
pi_46588039
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik open dit topic nu alvast. Want ik wil klagen over het treurige spel dat ze vanavond gaan laten zien....
En daar ik zo naar de match ga heb ik geen tijd er a-la-moment over te gaan zaniken.

Psv
Slecht spelen in 1/8 van de Champions League
Geen kans meer maken
Flikker op teletekstneus.. WIj zijn de besten. Jullie doen niet eens meer mee in Europa. Guten Tag.
History became legend, legend became myth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')