quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:28 schreef Mryc het volgende:
Nieuwe cd in mei las ik een half uurtje geleden!
Ik had Saint passender gevondenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:04 schreef LuQas het volgende:
http://home.businesswire.com/portal/site/home/?epi-content=MULTIMEDIA_GALLERY_PUBLIC_VIEW&eid=5338157&newsLang=en
(groter formaat)
'SHAME'
Da's mooi! Ik ga asap een kaartje halenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Hey, de site is aangepast
http://www.toriamos.com/
June 3 AMSTERDAM, NETHERLANDS HMHNiet in de galmbak
beter geluid in de hmh?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Hey, de site is aangepast
http://www.toriamos.com/
June 3 AMSTERDAM, NETHERLANDS HMHNiet in de galmbak
Ik heb ff de contacten bij van Leest gemailed, ff vragen vanaf wanneerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's mooi! Ik ga asap een kaartje halen
Kijk daar hebben we wat aan!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ff de contacten bij van Leest gemailed, ff vragen vanaf wanneer
Ze zijn alleen enorm aan het Carnavallen hierzo dus dat wordt pas maandag dat ik reactie krijgquote:
Ik vond de setlist echt briljant in Ahoy. Van het publiek heb ik niet zo heel veel gemerkt. Eigenlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:13 schreef NanKing het volgende:
Ik twijfel.
De laatste keer in Ahoy was lichtelijk tegen gevallen.
kwam meer door 't publiek dan 't optreden zelf tho
Ze speelde van alles wat ik niet verwacht had dat vond ik wel erg tofquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vond de setlist echt briljant in Ahoy. Van het publiek heb ik niet zo heel veel gemerkt. Eigenlijk.
Ai, zaterdag. Dan werk ik dus. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de vorige keer ook werkte tijdens de verkoop en toen 's middags nog een kaartje kon bestellen voor mezelf, via internet. Ik zat wel redelijk achterin, maar dat boeide me niet zó enorm.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:11 schreef LuQas het volgende:
Zojuist vernomen dat de voorverkoop zaterdag 3 maart om 10.00 begint.
Wat is het beste denken jullie? Naar een VVV/Postkantoor gaan of via het internet/telefoon te bellen?
tja met internet en telefoon weet je eigenlijk niet hoe soepel dat loopt, vvv heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:11 schreef LuQas het volgende:
Zojuist vernomen dat de voorverkoop zaterdag 3 maart om 10.00 begint.
Wat is het beste denken jullie? Naar een VVV/Postkantoor gaan of via het internet/telefoon te bellen?
Woei, pre-sale! En standing, dat betekent vroeg voor de deur staan dus...quote:THE ALTERNATIVE PRESENTS
Zaterdag 3 maart start de officiële voorverkoop, maar voor jou al vandaag!
Profiteer van deze speciale pre-sale waardoor je zeker bent van kaarten!
Buy Tickets (Easyticket presale)
Ticketservice
Website Tori Amos
Kutquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:23 schreef MadGuy het volgende:
Uit de mailinglist van The Alternative:-
[..]
Woei, pre-sale! En standing, dat betekent vroeg voor de deur staan dus...
Ik zag het. Het gonsde daarvoor ook al een tijdje op Atforumz.com. Ik durfde toen niet te bestellen, LuQas echter wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:27 schreef SevenWonders het volgende:
Ik was je net voor gekke kerel
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik zag het. Het gonsde daarvoor ook al een tijdje op Atforumz.com. Ik durfde toen niet te bestellen, LuQas echter wel.
39 of zoiets meen ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:16 schreef Misstique het volgende:
Is al bekend hoeveel de tickets moeten gaan kosten?
O je hebt Scarlet's Walk eindelijk ontdekt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Not David Bowie vind ik wel okaïg, maar ik hoop ECHT niet op en TVAB.
Da's de enige cd die ik maar niet afgeluisterd krijg.
Vind ik nog steeds geen reet aan, maar die kan ik wel geheel opzetten (als achtergronddeuntje).quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
O je hebt Scarlet's Walk eindelijk ontdekt?
Ja vind het wel een beetje kut, maar helaasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:58 schreef Elegy het volgende:
Heb het via ticketservice gedaan, ze worden thuisgestuurd.
Het is blijkbaar vrij zitten.staan, dus dat wordt al om tien uur 's ochtends voor de deur staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |