SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: woops, beetje enthousiast
Setlists komen van ETS
Ik had em ook gekregen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef mjan het volgende:
Wihoooo! Ik heb een kaartje gekregen voor 22 maart! Wegens chronisch geldgebrek had ik het zelf niet kunnen kopen. Echt het geweldigste kado wat ik maar kon bedenken![]()
Een paar dagen??? Ik vlieg morgen naar Londen..quote:Posted on [03_05_2007] by trentreznor
I apologize for postponing the show tonight in Birmingham - I simply have to not sing for a couple of days. Please know I do not make this decision lightly and I am sorry for the inconvenience. See you again soon,
Trent
Dat is wel erg kut. Ik hoop voor je dat a couple of days gewoon 2 dagen isquote:Op maandag 5 maart 2007 19:06 schreef Reena het volgende:
![]()
[..]
Een paar dagen??? Ik vlieg morgen naar Londen..![]()
![]()
Dank je welquote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Veel plezier alvast Reena, we zullen voor je duimen dat het doorgaat..
ze zijn nog niet gerescheduledquote:
http://www.kerrangradio.co.uk/Article.asp?id=362865&spidquote:Following NIN cancelleing the second date of a two night residency at Birmingham Academy, Trent Reznor reveals his plans about a movie concept.
He's admitted he's already in talks about a movie version of his upcoming album a concept piece, with part two scheduled for next year. "I'm excited by the prospect of what this has brought to me, We're really looking into things it could be." Reznor revealed.
Last night (5th March) show will now be re-scheduled for 28th August 2007.
Jammer, betekend dit een visueel vrij saaie show?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:37 schreef Devlinsect het volgende:
De podiumbelichting van de dvd BYIT zal niet meegenomen worden naar Europa.
Niet saai, wel basic en mistig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef 1972 het volgende:
Jammer, betekend dit een visueel vrij saaie show?![]()
quote:Apparently at least a dozen USB sticks have been found at the venue for tonight's show in London. Stay tuned to ETS for more info...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |