Ik wel in ieder geval! Ben al druk m'n batterijen aan het opladenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Gaat er iemand hier aanwezig ook a.s. donderdag foto's maken?
drie dagen door amsterdam lopen gaat ook wel vervelen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je vervelen in Amsterdam? Dat is best knap
Omdat het mij een persoon leek waar ik wel eens een biertje mee zou willen drinken.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef Reena het volgende:
[..]
Haha waarom wil je dat weten?
Sorry, ZwarteMagika, ik heb geen foto's gemaakt, had wel een camera mee....heb wel foto's in London gemaakt, maar goed, das geen 013 natuurlijkKan die wel uploaden als mensen dat zouden willen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
drie dagen door amsterdam lopen gaat ook wel vervelen.
En Madame Tussaud, seksmuseum etc hoeft ook niet voor de zoveelste keer.
Graagquote:Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef Reena het volgende:
[..]
Haha waarom wil je dat weten?
Sorry, ZwarteMagika, ik heb geen foto's gemaakt, had wel een camera mee....heb wel foto's in London gemaakt, maar goed, das geen 013 natuurlijkKan die wel uploaden als mensen dat zouden willen.
OK, misschien neem ik dan na donderdag wel contact met je op.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval! Ben al druk m'n batterijen aan het opladen![]()
Aah ok, hoop dat je haar dan weer een keer tegenkomtquote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef oddman het volgende:
[..]
Omdat het mij een persoon leek waar ik wel eens een biertje mee zou willen drinken.
Londen? Hoe was de show daar? Vergelijkbare setlist?
Zal m'n best doenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, misschien neem ik dan na donderdag wel contact met je op.
Als alles verloopt zoals gepland, zoek ik namelijk foto's om de covers voor (niet-commerciële!!!) opname's van het concert donderdag te kunnen maken.
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Zal m'n best doenKlinkt interessant trouwens, hopen dat dat doorgaat dan!
Heb m'n camera trouwens 1 keer eerder meegenomen naar een concert, dat zag er zo uit -stond vooraan aan de zijkant-, dus hopelijk worden de foto's donderdag van vergelijkbare kwaliteit
Doe eens!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef jeejee77 het volgende:
zal ik je eens blij maken magika ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
Briljant!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef jeejee77 het volgende:
moet ff dat private messagen uitzoeken ... is alweer rockinpark dat ik hier voor het laatst was
heb weer foto's en filmpjes voor de liefhebbers
zie onder andere :
http://www.echoingthesound.org/phpbbx/viewtopic.php?t=21639
Uiteraard is er belangstelling.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:06 schreef Devlinsect het volgende:
Bijna volledig filmpje van Eraser:
http://www.megaupload.com/?d=X9E6PB8U
Afspelen met Real Player: http://netherlands.real.com/realmusic/?&src=ZG.nl.idx
Kheb nog geen andere speler gevonden die het kan afspelen (VLC?). Geluid is goed, beeld is wat minder. Graag de comments![]()
Gave Up heb ik ook nog. Geluid is goed, beeld is nog minder dan deze. Hoor het wel of er belangstelling bij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |