abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:37:10 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46496160
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Goed voorbeeld hoe minderwaardig moslims denken over levende wezens.

Een hond is vaak trouwer en dankbaarder dan menige medelander.
Oké, mijn mening en het moet meteen weer opgaan voor alle Moslims?

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:43:17 #102
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_46496341
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:36 schreef KroJo het volgende:

[..]

sterker nog, ik kan mn hond gewoon wat hondebrokken geven en die kwispelt dan vriendelijk, maar mn turkse of marokaanse buurman verwacht vast iets van bitterballen of een kaasplankje als ik hem ooit in mn woning zou uitnodigen ...
de mijne eizzzttt rezzzzzzzzpecttttttt
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_46496362
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

˛
op fok gaat alles over moslims

wij zijn nu wat de communisten waren ten tijde van de koude oorlog en wat de joden waren ten tijde van de eo2
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_46496451
quote:

[..]

˛
Wel erg opvallend dat moslims vaak in hun taalgebruik honden en varkens aanhalen. Heb je er wat mee?
pi_46496789
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

op fok gaat alles over moslims

wij zijn nu wat de communisten waren ten tijde van de koude oorlog en wat de joden waren ten tijde van de eo2
Paupers ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:19:19 #106
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_46502080
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:47 schreef Slarioux het volgende:
De religie doet niks hoor.
Een gaskamer doet ook niets.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_46503680
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:45 schreef teamlead het volgende:

tsja.. triest idd... de blijf van mijn lijf huizen zitten vol met vrouwen die geen islamitische achtergrond hebben, maar dat is blijkbaar niet nieuwswaardig
wat bedoel je daar nou precies mee? de meerderheid van de vrouwen in blijf van mijn lijf huizen zijn niet islamitisch en dus valt het probleem wel mee?

dan weet je daar helemaal niets van.

diegenen die er niet zitten zijn zelfs zo bang dat ze niet eens bescherming durven te zoeken omdat hun continue de dood is toegefluisterd al op jonge leeftijd.

neem jij gemakshalve mijn standpunten maar over want ik weet er meer van dan jij.
beetje populaire staan doen over zaken waar je geen flikker vanaf weet.
En in de toekomst zal het probleem nog groter worden a) omdat de mensen religieuzer en behoudender worden hier en b) omdat de jonge meisjes de liefde hebben ontdekt en op hele grote schaal seksualiteit opzoeken via msn en chatboxen.
pi_46504034
quote:

maar bansheeboy even een hypothetische vraag?

stel je hebt dochters en ik heb zonen.

stel mijn zoon neukt jou dochter en jij komt erachter vind je dan dat jou dochter dood moet of wat doe je dan in zo'n situatie. Geef eens een eerlijk antwoord.
pi_46508734
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Nogal domme soort mensen dan.
dat wel, maar ja, het is wel iets dat je hebt in elk soort cultuur, als je in een positie geplaatst wordt waarin je je machteloos voelt haal je uit naar diegene die onder je staat in de pick-orde .. een soort compensatiegedrag lijkt het .. ga maar kijken op een willekeurig schoolplein, speelplaats oid.
aard van het beestje om mee te beginnen, iets wat je af hoort te leren naarmate je ouder wordt, alleen dat sommigen het niet afleren ?
En tja, ik spreek (helaas) uit ervaring, ik heb in een blijf-van-mijn-lijf huis gezeten dat vol zat met alleen maar autochtone vrouwen (op 2 "losbandige" turkse meiden na, die niet mishandelt waren maar gewoon spijkerbroeken wilden dragen, die gingen na 14 dagen weer na huis nadat hun papa's belooft had dat ze nu wel broeken mochten dragen), en daar zaten er ook die door hun even autochtone man bijna dood waren geslagen en die nog steeds voor hun leven moesten vrezen .. die adressen zijn niet voor niets geheim en de huizen voorzien van kogelvrij glas, en dat waren ze al lang voor de eerste allochtone vrouw om hulp kwam vragen.
Maar ja, ik heb begrepen dat de oude blijf-huizen gesloten gaan worden, men schijnt te denken dat dat probleem (ons probleem) is opgelost of zo ?
Anyway, het is goed dat dit soort huizen opgericht worden om deze vrouwen te helpen .. menige autochtone vrouw heeft ook alleen maar de moed op kunnen brengen om wat aan de situatie te doen omdat er zoiets was als blijf-van-mijn-lijf .. alleen jammer dat sommigen hier de focus meteen weer willen verleggen en de gelegenheid aangrijpen om alles wat moslim is te bashen, het bestaan van blijf-van-mijn-lijf huizen op zich zou je een hint kunnen geven dat wij dit stadium, zo überhaupt, nog maar net zijn ontgroeid .. en zeker gezien mijn eigen ervaringen vind ik dit soort verkapte op-je-eigen-borst-kloppen en kijk-mij-eens-goed-zijn ronduit stuitend
pleased to meet you
pi_46509107
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Desiredbard het volgende:

[..]

maar bansheeboy even een hypothetische vraag?

stel je hebt dochters en ik heb zonen.

stel mijn zoon neukt jou dochter en jij komt erachter vind je dan dat jou dochter dood moet of wat doe je dan in zo'n situatie. Geef eens een eerlijk antwoord.
PVV, MrVVD, Desiredbard, je kan toch gewoon weer onder je eigen naam posten. Waarom dan toch weer klonen gebruiken? Een soort zekerheid
pi_46511952
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

Gelukkig komen steeds meer zaken boven water wat religie doet met mensen. Het werk van AHA was nog lang niet af.
Nieuwswaarde anyone?

pi_46516568
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nieuwswaarde anyone?

Uitstekend maar erg doorzichtige poging tot bagataliseren van het probleem. Stel je voor dat de wereld steeds meer ziet van de geweldadige beerput.
pi_46521314
ze ontkennen het probleem, maar ik weet wel beter. de dames doen echt van alles, maar alles gaat stiekem zonder dat de ouders en broers en familie maar iets weten. stiekem uit, stiekem met jongens afspreken, stiekem met foutes meisje afspreken, alles is stiekem voor de meisjes. de jongens mogen alles.

het is ook nog eens zo dat de meisjes in kwestie het doen met een jongen uit dezelfde cultuur die het net zo hard verbieden maar als het aankomt op hun eigen pik hebben ze ineens geen respect meer voor de meisjes die volgens hun cultuur niet mogen rotzooien voor het huwelijk.

Je moet maar eens als turk of Marokkaan in een normale situatie aan hen vragen wat ze van eerwraak vinden en ze staan er nagenoeg allemaal achter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')