Nee ik vind het geweldig om te lezen. Helaas geen tijd voor een vraag....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het wel eens leest![]()
bartrid + 1
Ja hier zitten de kennersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef Z het volgende:
De leningrad Cowboys
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:08 schreef ranja het volgende:
Vast iets wat wel in het indie topic staat. Deerhoof?
Dat dacht ik ook inderdaad. Wel dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:15 schreef ranja het volgende:
Blonde Redhead is nog niet zo grijs toch?
Ik vind eigenlijk alles mooi van ze. Op ' Misery Is a Butterfly' staan de mooiste liedjes de andere platen zijn wat 'freakier'. Luister maar naar 'Melody of Certain Damaged Lemons' of ' In an Expression of the Inexpressible'.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:49 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad. Wel dus.
OT: wat zijn goede albums van Blonde Redhead? Ik heb nl niks maar heb ze wel al vaak langs zien komen
daar zijn de meningen wel wat over verdeeld, al wordt algemeen 'Fake can be just as good' wel als een topper gezien. Ik vind zelf hun 2005 album 'Misery is a Butterfly' de beste.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:49 schreef bartrid het volgende:
OT: wat zijn goede albums van Blonde Redhead? Ik heb nl niks maar heb ze wel al vaak langs zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |